Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיעו הסוללות.

20210315_225030.thumb.jpg.160e8cd691a19cd2b8b4357ecfc574b3.jpg

 

 

פירקתי את המארז הישן, העברתי את המגעים, הלחמתי בשרשרת את הסוללות החחדשות. 

20210315_235011_(1).thumb.jpg.e010000fcff318b4f20cd84bc0ae5e78.jpg

 

 

החיישן היה במקור מחובר למינוס של הסוללה החשופה וממנו יציאה למגע נפרד.

הורדתי את עטיפת הקרטון מאחת הסוללת והחלמתי את החיישן כמו שהיה במקור.

20210316_001250.thumb.jpg.ee44e743f8d89d0f5df0fef0cc9ba5d8.jpg

 

 

הכנבתי הכל חזרה למארז. זה לא יצא מושלם כיוון שההלחמות שעשיתי יצאו יותר גבוהות מהחיבורים המקוריים, אז מכסה המארז לא נסגר. נאלצתי לשייף אותו באיזה 2 מ"מ. 

20210316_001514.thumb.jpg.4d9ddecc2bd2bf3a2c69445f09ab2282.jpg

 

 

עובד... זה לא שיש לי שימוש במברגה הזו אבל נחמד.

תןדה לכל המייעצים. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תמונה לרפרנס.

יש התקדמות בהחלט. שיפור ענק בנוחות שימוש, נוחות אחיזה, תפעול, מומנט, תאורה, שליטה במהירות, נוחות החלפת סוללה, איזון הכלי ביד. איך לא חשבו על כל זה לפני 40 שמה כשהמוצר יצא 🙂

 

 

20210316_073158.thumb.jpg.b878599c5db71abf65ec6df40a311086.jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...