Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, 

אני צריך המלצה לרמקולים אחוריים 3WAY 6X9. יש לי מערכת מולטימדיה של PIONEER ויש לי רמקולים קדמיים קומפוננט - MOREL TEMPO ULTRA 602 6.5 INCH

אין לי מגבר. רוב המוזיקה שאני שומע זאת מוזיקת טראנס ועכשווית.

לאחרונה אני מתעניין ברמקולים האלו - Alpine SPG-69C3 - 6"x9". אשמח אם תתייחסו גם לדגם הזה כמו כן לדגמים אחרים.

תודה!

פורסם

שלום

 

איזה דגם המולטמדיה הקיימת אצלך?

 

הקומפנווט מקדימה מחובר למגבר? או למסך?

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.1.2021 בשעה 23:53, DJVK כתב:

לאחרונה אני מתעניין ברמקולים האלו - Alpine SPG-69C3 - 6"x9".

 

לטעמי הרמקול הזה נשמע טוב מאוד,

טוויטר נעים ולא צורם.

זה עדיין רמקול 9*6 ולא סאב,

כך שהוא יכול לשמש כסוג של "מילוי אחורי"

 

 

.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER
  • אהבתי 1

-

פורסם
בתאריך 22.1.2021 בשעה 23:53, DJVK כתב:

שלום חברים, 

אני צריך המלצה לרמקולים אחוריים 3WAY 6X9. יש לי מערכת מולטימדיה של PIONEER ויש לי רמקולים קדמיים קומפוננט - MOREL TEMPO ULTRA 602 6.5 INCH

אין לי מגבר. רוב המוזיקה שאני שומע זאת מוזיקת טראנס ועכשווית.

לאחרונה אני מתעניין ברמקולים האלו - Alpine SPG-69C3 - 6"x9". אשמח אם תתייחסו גם לדגם הזה כמו כן לדגמים אחרים.

תודה!

סגנון המוזיקה שאתה שומע, דורשת הגברה לדעתי, מאחר שיש לה המון בס.  " המגברון " בתוך המולטימדיה של פיוניר - PIONEER, בקושי מספק בין 15 עד 20 WATT, אם בכלל ואפילו 8 WATT. לא תקבל תוצאה טובה ללא מגבר, אבל אתה הוא זה שתחליט עבורך ! 

בהצלחה לך .   

פורסם
לפני 3 שעות, DRcarLEd כתב:

שלום

 

איזה דגם המולטמדיה הקיימת אצלך?

 

הקומפנווט מקדימה מחובר למגבר? או למסך?

הדגם הוא AVH-Z5250BT, הקומפוננט מחובר ללא מגבר. שומעים יפה מאוד ללא הגברה, גם הבאס נשמע ללא עיוות תודות לקומפוננט MOREL TEMPO ULTRA - זהו דגם שבנוי במיוחד ללא צורך במגבר

לפני שעתיים, BEEKER כתב:

 

לטעמי הרמקול הזה נשמע טוב מאוד,

טוויטר נעים ולא צורם.

זה עדיין רמקול 9*6 ולא סאב,

כך שהוא יכול לשמש כסוג של "מילוי אחורי"

 

 

.

 

זאת הכוונה שישמש כסוג של "מילוי אחורי"

פורסם
לפני 19 שעות, DJVK כתב:

הדגם הוא AVH-Z5250BT, הקומפוננט מחובר ללא מגבר. שומעים יפה מאוד ללא הגברה, גם הבאס נשמע ללא עיוות תודות לקומפוננט MOREL TEMPO ULTRA - זהו דגם שבנוי במיוחד ללא צורך במגבר

זאת הכוונה שישמש כסוג של "מילוי אחורי"

 

 

זה בזכות המולטמדיה שיש לך היא מוציאה סאונד מצוין ובעיקר המון כיוונים 

 

עם מגבר אתה תשמע את הקומפוונט חזק וטוב יותר 

במידה ואתה תתקין 6X9 אתה תנצל אותם הרבה יותר עם המגבר

 

השאלה מה חסר לך באס או ווליום

 

 

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני כשעה, DRcarLEd כתב:

 

 

זה בזכות המולטמדיה שיש לך היא מוציאה סאונד מצוין ובעיקר המון כיוונים 

 

עם מגבר אתה תשמע את הקומפוונט חזק וטוב יותר 

במידה ואתה תתקין 6X9 אתה תנצל אותם הרבה יותר עם המגבר

 

השאלה מה חסר לך באס או ווליום

 

 

האמת מכיוון שאני כל הזמן נוהג באוטו, אז לא חסר לי כלום מקדימה (את האחוריים שהם באו עם האוטו לא שומעים בכלל כי אני מכוון את ה-FADER ל+2 מקדימה) אבל מאחורה שומעים עיוותים במיוחד בבאס, כי לדעתי הממברנות שם דיי גמורות. אז כאשר אני ארכיב את ה 6X9 אני אכוון את ה-FADER לאפס, ואצפה לשמוע סאונד יותר היקפי. 

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, DJVK כתב:

האמת מכיוון שאני כל הזמן נוהג באוטו, אז לא חסר לי כלום מקדימה (את האחוריים שהם באו עם האוטו לא שומעים בכלל כי אני מכוון את ה-FADER ל+2 מקדימה) אבל מאחורה שומעים עיוותים במיוחד בבאס, כי לדעתי הממברנות שם דיי גמורות. אז כאשר אני ארכיב את ה 6X9 אני אכוון את ה-FADER לאפס, ואצפה לשמוע סאונד יותר היקפי. 

 

 

באיזה רכב מדובר ? :)

 

האחורים הם בדלתות?

הם 6X9 במגש ברכב אצבק ששמו על המגש

או

6X9 מקורים שהם מתחת לפלסטיקה בשימשה האחורית? 

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 12 שעות, DRcarLEd כתב:

 

 

באיזה רכב מדובר ? :)

 

האחורים הם בדלתות?

הם 6X9 במגש ברכב אצבק ששמו על המגש

או

6X9 מקורים שהם מתחת לפלסטיקה בשימשה האחורית? 

מדובר הקורולה 2012.

6X9 מקורים שהם מתחת לפלסטיקה בשמשה האחורית

פורסם
לפני 13 שעות, DJVK כתב:

(את האחוריים שהם באו עם האוטו לא שומעים בכלל כי אני מכוון את ה-FADER ל+2 מקדימה) אבל מאחורה שומעים עיוותים במיוחד בבאס, כי לדעתי הממברנות שם דיי גמורות

 

זו גם יכולה להיות בעיה בחיבורים של הרמקולים האחוריים.

 

הבדיקה היא פשוטה, מזיזים את Fader לאחור ואז Balance כך שרמקול ימין לבד ושמאל לבד (מנסים לשמוע אם יש לפתע באס כשרמקול בודד עובד).

 

 

 

  • אהבתי 1

-

פורסם
לפני 5 שעות, BEEKER כתב:

 

זו גם יכולה להיות בעיה בחיבורים של הרמקולים האחוריים.

 

הבדיקה היא פשוטה, מזיזים את Fader לאחור ואז Balance כך שרמקול ימין לבד ושמאל לבד (מנסים לשמוע אם יש לפתע באס כשרמקול בודד עובד).

 

 

 

זה בעיה ברמקולים בוודאות כי יש צרידות בסאונד 

פורסם
לפני 17 דקות, DJVK כתב:

זה בעיה ברמקולים בוודאות כי יש צרידות בסאונד 

סביר שיש בעיה ברמקולים בייחוד אם הם ישנים.

 

דרך אגב, יצא לך לעשות את הבדיקה עם FADER אחורה ואז BALANCE ימין שמאל?

 

 

  • רעיון טוב! 1

-

פורסם
לפני 33 דקות, BEEKER כתב:

סביר שיש בעיה ברמקולים בייחוד אם הם ישנים.

 

דרך אגב, יצא לך לעשות את הבדיקה עם FADER אחורה ואז BALANCE ימין שמאל?

 

 

עכשיו לא, אבל עשיתי זאת בעבר ושמעו על הפנים

פורסם (נערך)

יש לך את הסדרת כניסה המעולה של פוקל אודיטור

RCX 690 Focal

 

או

KENWOOD KFC-PS6996EX

 

או האלפין שהצעת גם בחירה מעולה

מבחינת מחיר האלפין קצת יותר יקר

 

ממליץ לך גם להוסיף איטום באזור של הפח מסביב לרמקולים

 

עם מגבר 6X9 ישמע הרבה יותר חזק ומדויק. אל תצפה ממנו לבאס חזק מידי בשביל זה קיים סאבוופר.

 

*לגבי פיונר הדגמים החדשים (קופסה לבנה עם פס אדום) פחות ממליץ 

 

 

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd
  • רעיון טוב! 2

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...