Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, DRcarLEd כתב:

יש לך את הסדרת כניסה המעולה של פוקל אודיטור

RCX 690 Focal

 

או

KENWOOD KFC-PS6996EX

 

או האלפין שהצעת גם בחירה מעולה

מבחינת מחיר האלפין קצת יותר יקר

 

ממליץ לך גם להוסיף איטום באזור של הפח מסביב לרמקולים

 

עם מגבר 6X9 ישמע הרבה יותר חזק ומדויק. אל תצפה ממנו לבאס חזק מידי בשביל זה קיים סאבוופר.

 

*לגבי פיונר הדגמים החדשים (קופסה לבנה עם פס אדום) פחות ממליץ 

 

 

לגבי השלושה, ה-FOCAL ירד כי הרגישות שלהם זה 92db ועוצמה "רק" 70 RMS

נשארתי עם ALPINE ו-KENWOOD

ה-ALPINE נותנים רגישות של 91db לאומת 88db של KENWOOD שזה מעולה!, גם טווח התדרים של KENWOOD יותר רחב - 

55Hz-22kHz  לאומת  65hz -19khz של ALPINE - ז"א שבKENWOOD ישמעו יותר נמוכים(מה שמצופה מרמקולים אחוריים) ויותר גבוהים וגם KENWOOD יותר חזקים - RMS 160WATT לאומת 90WATT של ALPINE.

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, DRcarLEd כתב:

יש לך את הסדרת כניסה המעולה של פוקל אודיטור

RCX 690 Focal

 

או

KENWOOD KFC-PS6996EX

 

או האלפין שהצעת גם בחירה מעולה

מבחינת מחיר האלפין קצת יותר יקר

 

ממליץ לך גם להוסיף איטום באזור של הפח מסביב לרמקולים

 

עם מגבר 6X9 ישמע הרבה יותר חזק ומדויק. אל תצפה ממנו לבאס חזק מידי בשביל זה קיים סאבוופר.

 

*לגבי פיונר הדגמים החדשים (קופסה לבנה עם פס אדום) פחות ממליץ 

 

 

אגב, איפה קונים בארץ KENWOOD KFC-PS6996EX? לא מוצא בשום מקום

פורסם (נערך)
בתאריך 27.1.2021 בשעה 00:01, DJVK כתב:

אגב, איפה קונים בארץ KENWOOD KFC-PS6996EX? לא מוצא בשום מקום

 

 

שלחתי הודעה :)

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...