Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה בעת מעבר לנתיב שמאלי


שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, nathun כתב:

לא יתנו לך להשלב אלא ממש יאיצו כדי שזה לא יקרה

משתמשים בעובדה הזו לטובתך. יותר מפעם אחת אותתי כדי לעבור נתיב בידיעה שהרכב שנמצא מעט מאחורי יאיץ בגלל זה, ועל זה בדיוק סמכתי, והשתלבתי בקלילות מאחוריו. זה מצויין כאשר אתה רוצה לעבור נתיב והרכב נמצא מעט קרוב ממרווח הבטחון שהייתי רוצה, מאותתים, הוא מאיץ, אתה מאיץ מעט פחות ונכנס מאחוריו. עובד כמו קסם.


מעולם לא נתקלתי בחוסר יכולת להשתלב לנתיב בתנועה נוסעת, אם תכננתי נכון את הנסיעה, ואם לא, זו אשמתי ולא בעיה של אף אחד. אם זה סתם מעבר נתיב לעקיפה, זה ממש לא קריטי אם תוותר, ואם זה כדי להשתלב לנתיב פניה, אז מקסימום פניתי בצומת הבא וניווטתי מחדש, עם ווייז זה נון-אישיו.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...