Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוניון תתחיל לייבא את רכבי Geely ב-2022


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 15.12.2020 בשעה 11:32, ליפיגו כתב:

ידע אפשר לקנות.. שליטה באמצעי הייצור ועלות כ"א אי אפשר לקנות (צריך עבור זה לעבור לקומוניזם).

חברת חוואווי מחזיקה בארץ "מרכז פיתוח"... מן הסתם לא מייצרת כאן כלום. 

היא פשוט יודעת שיש כאן אספקה יפה של מהנדסי שבבים בוגרי אינטל, מארוול, סיסקו ועוד..

הם מפתחים עבורה את הבסיס לכיבוש עולם השבבים (אשר כרגע, למגינת ליבה של ממשלת סין יוצר תלות כלכלית במערב).

היא גם יכולה לשלם הרבה יותר ממה שהמתחרים משלמים ובפער. 

אז עוד 5 עד 10 שנים לכל היותר, נגמרה החגיגה של אקסלוסיביות מערבית בתחום חברות השבבים  (אינטל, קוואלקום, AMD .. ).

 

כבר שנים ארוכות שאין אקסקלוסיביות בתחום השבבים, MediaTek כבר שנים ארוכות מייצרת שבבים לטלפונים סלולריים.

היא פשוט פחות טובה מקוואלקום או סמסונג ולכן מוצאים את השבבים שלה בעיקר בטלפונים מסדרות נמוכות וזולות.

 

כבר שנים Huawei מייצרת שבבים בעזרת קבלני משנה והשנה התחילה לייצר גם עצמאית.

 

צריך להבין שאת היכולת של לבנות שבב שמתאים לרשת 4G לדוגמה, זה לא מדע טילים, ולממשל הסיני יש יכולת לזרוק על משימה כזו אלפי מהנדסים שיקראו לאורך, לרוחב ובאלכסון את התקנים הרלוונטיים ויישמו אותם.

זה לא בעיה, הבעיה היא שהדבר הזה כמעט תמיד יוצא פחות יעיל, צורך יותר סוללה, נותן פחות ביצועים ומתחמם יותר, מאשר המוצר המקביל המערבי.

מצד שני הסיני יציע את הצ'יפ הזה בחצי מחיר, מה שיתבטא בסלולרי שעולה 30 או 40% פחות.

 

Huawei בטווח הארוך רוצה לראות את עצמה יותר מאשר ה"חיקוי הסיני" שנותן 80% ביצועים בחצי מחיר, הם רוצים לראות את עצמם כמובילים, ואת זה אי אפשר לעשות ע"י זריקת אלף מהנדסים על משימה. כאן צריך את האנשים המנוסים עם החשיבה מחוץ לקופסה, זו הסיבה שהם מחזיקים מרכז פיתוח בארץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

Huawei בטווח הארוך רוצה לראות את עצמה יותר מאשר ה"חיקוי הסיני" שנותן 80% ביצועים בחצי מחיר, 

הדגמים המובילים של Huawei יותר יקרים מאייפון 12 פרו מקס.

Huawei גם בונים את הרשת הסלולרית 5G ברוב העולם אפילו שמסבירים למדינות שעובדות איתם שמדובר בחברה בבעלות המודיעין הסיני.

האמריקאים לא מצליחים להתחרות בHuawei בנושא ה 5G

 

בקשר לג'ילי. הם הולכים למכור מכוניות עם מנועים של מרצדס בקרוב מאוד

https://www.reuters.com/article/us-daimler-geely-automobile-idUSKBN27X1XO

 

אייל

פורסם
בתאריך 15.12.2020 בשעה 11:32, ליפיגו כתב:

 

סין: בערך רבע מהאנושות מאורגן תחת שלטון שמנהל אותו כמו חברה כלכלית אחת. 

קשה להתחרות בזה.

 

 

בדיוק כמו שהייתה ברית המועצות ואיפו היא עכשיו?

 

לסין יש עוד דרך ארוכה עד לרמת החדשנות ויכולות הפיתוח של המערב וההיתרון היחסי שלה בעלויות ייצור זולות נגמר כבר היום. 

פורסם

תעשיית הרכב מבוססת על אוטומציה והשקעות כספיות ופחות על כוח אדם. בתחום הזה לסין אין יתרון משמעותי על טורקיה או מדינות אחרות.

 

סין של היום היא גם לא סין של לפני 10 שנים. יש שכבות גדלות והולכות שמשתכרות שכר לא נמוך והאיזורים הזולים שנשארו הם האיזורים הכפריים ששם אתה לא יכול להקים תעשייה מתקדמת.

 

לגבי המהלך של יוניון לא אתפלא אם נראה אצלהם יבוא מקביל של דגמי וולבו. עם גילי נצטרך להמתין ולראות את היצע הדגמים שיעברו תקינה ואת המחירים שלהם.

 

אישית בשביל 10-15% הפרש מול רכב מוכר לא הייתי מהמר על רכב סיני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה גם מה שאמרו על יונדאי וקיה לפני 20 שנה. אני חושב שפריצה תגיע מכיוון הליסינג ולאט לאט תחלחל לשוק הפרטי. אני מניח שאת הבדלי האיכות, הסינים ידעו לצמצם, ורמת האמינות שהרבה יצרניות לא סיניות מציעות היום גם ככה לא בשמיים ויש היום הרבה אנשים שצמאים לאלטרנטיבה.

 

מה שכן, חובת ההוכחה על הסינים. פה ובכלל במערב לא מספיק להיות אלטרנטיבה זולה. צריך להציע ערך מוסף, ייחוד והדבר שהכי קונה את הצרכן המערבי - שירות לקוחות. אם הסינים ידעו לדבר מערבית, לדעתי הם יכבשו את ענף הרכב לא רק בארץ אלה בעולם כולו.

פורסם

אין ספק שיצמצמו כמו שעשו קאיה ויונדאי (ואני "בוגר" קאיה משנת 94'. יודע להצביע טוב מאוד על ההבדלים)אבל כמו שקאיה, יונדאי וסקודה הפסיקו להיות זולים יותר כשצמצמו את הפערים כך יהיה גם עם הסינים.

 

הם יהיו עוד שחקן אבל לא בהכרח שחקן שובר שוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 18 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

כבר שנים ארוכות שאין אקסקלוסיביות בתחום השבבים, MediaTek כבר שנים ארוכות מייצרת שבבים לטלפונים סלולריים.

היא פשוט פחות טובה מקוואלקום או סמסונג ולכן מוצאים את השבבים שלה בעיקר בטלפונים מסדרות נמוכות וזולות.

 

כבר שנים Huawei מייצרת שבבים בעזרת קבלני משנה והשנה התחילה לייצר גם עצמאית.

 

צריך להבין שאת היכולת של לבנות שבב שמתאים לרשת 4G לדוגמה, זה לא מדע טילים, ולממשל הסיני יש יכולת לזרוק על משימה כזו אלפי מהנדסים שיקראו לאורך, לרוחב ובאלכסון את התקנים הרלוונטיים ויישמו אותם.

זה לא בעיה, הבעיה היא שהדבר הזה כמעט תמיד יוצא פחות יעיל, צורך יותר סוללה, נותן פחות ביצועים ומתחמם יותר, מאשר המוצר המקביל המערבי.

מצד שני הסיני יציע את הצ'יפ הזה בחצי מחיר, מה שיתבטא בסלולרי שעולה 30 או 40% פחות.

 

Huawei בטווח הארוך רוצה לראות את עצמה יותר מאשר ה"חיקוי הסיני" שנותן 80% ביצועים בחצי מחיר, הם רוצים לראות את עצמם כמובילים, ואת זה אי אפשר לעשות ע"י זריקת אלף מהנדסים על משימה. כאן צריך את האנשים המנוסים עם החשיבה מחוץ לקופסה, זו הסיבה שהם מחזיקים מרכז פיתוח בארץ.

 

מדייהטק התמקדה עד כה במימוש ספסיפיקציות של ARM שהיא חברה מערבית (בנתיים). 

למיטב ידיעתי אין הגמוניה סינית עדיין ביצירת CPU, GPU עם ארכיטוקטורה שפיתחו מאפס.

זה כמובן גם יגיע. זו שאלה של זמן. אין לי ספק שהם יאכלו את כולם. גם את שוקי ה CPU וה GPU.

 

לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

תעשיית הרכב מבוססת על אוטומציה והשקעות כספיות ופחות על כוח אדם. בתחום הזה לסין אין יתרון משמעותי על טורקיה או מדינות אחרות.

 

סין של היום היא גם לא סין של לפני 10 שנים. יש שכבות גדלות והולכות שמשתכרות שכר לא נמוך והאיזורים הזולים שנשארו הם האיזורים הכפריים ששם אתה לא יכול להקים תעשייה מתקדמת.

 

לגבי המהלך של יוניון לא אתפלא אם נראה אצלהם יבוא מקביל של דגמי וולבו. עם גילי נצטרך להמתין ולראות את היצע הדגמים שיעברו תקינה ואת המחירים שלהם.

 

אישית בשביל 10-15% הפרש מול רכב מוכר לא הייתי מהמר על רכב סיני.

 

 

יותר מעניין השכר, יש את עניין השלטון המרכזי שמנהל את המדינה כמו חברה כלכלית אחת.

שתי דוגמאות ממקור ראשון (אני) לאיך זה עובד:

1. עבדתי בחברה אמריקנית שמפתחת מוצרים לווידאו סטרימינג. רצינו להתחרות על פרוייקטים בסין. 

סין חלקו את 1.5 מליארד התושבים לחמישה חלקים, ונתנו לכל חברה סינית שוק של 300,000 לקוחות. 

כל אחת פיתחה מוצר עצמאי, עם מערך פיתוח, תשתיות ותמיכה עצמאי, אממה: בלי תחרות מבית, ועם פרנסה להרבה יותר אנשים. 

את החברות המערביות הם זרקו ברמת ביקורת הדרכונים... 

ומה השלב הבא? החברות הסיניות התחילו להתחרות במכרזים בארה"ב ואירופה.. אין גבול.

 

2. עבדתי בחברה של פתרונות תדלוק וניהול ציים (מזמן).

הצגנו את המוצר במסגרת ביזנס סטנדרטי עם חברה סינית שרצתה לעשות שת"פ מקומי.

התקדם צולע ונפסק.

אחרי כשנה וחצי, בתערוכה של התעשייה, אנשים שלנו השתאו לראות חברה סינית (בשם אחר ממה שהכרנו) מציגה את המוצר שלנו אחד לאחד. החליפו לוגו.

על התענוג בלתבוע אותם בבית משפט סיני ויתרנו. 

על התענוג בלתבוע אותם בבית דין מערבי (הפרת זכויות וכיוצ"ב) ויתרנו אחרי שהגיעה אזהרה ממשרד עו"ד בריטי מתמחה, שלא מן הנמנע שביזנס בסין לא נעשה יותר אם נמשיך בתביעה.

 

יש מקרה שלישי בחברה שלישית, אבל כאן כבר נכענו מראש אז לא נלאה.

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם
לפני 16 שעות, LotusElise כתב:

הדגמים המובילים של Huawei יותר יקרים מאייפון 12 פרו מקס.

Huawei גם בונים את הרשת הסלולרית 5G ברוב העולם אפילו שמסבירים למדינות שעובדות איתם שמדובר בחברה בבעלות המודיעין הסיני.

האמריקאים לא מצליחים להתחרות בHuawei בנושא ה 5G

 

מה הבעיה לתקוע תג מחיר גבוה? צריך להצדיק אותו בצורה כלשהי, אחרת אתה לא מוכר, ובינינו, בלי שישמעו, Huawei לא מוכרים אפילו רבע מאפל.

 

Huawei כבר לא בונים את הרשת 5G, לא בארה"ב ולא באיחוד האירופי, בשאר המדינות כן.

 

לפני שעתיים, ליפיגו כתב:

מדייהטק התמקדה עד כה במימוש ספסיפיקציות של ARM שהיא חברה מערבית (בנתיים). 

למיטב ידיעתי אין הגמוניה סינית עדיין ביצירת CPU, GPU עם ארכיטוקטורה שפיתחו מאפס.

זה כמובן גם יגיע. זו שאלה של זמן. אין לי ספק שהם יאכלו את כולם. גם את שוקי ה CPU וה GPU.

 

גם המעבדים שאפל מפתחת בעצמה הם מימוש של ARM, אז מה?

 

ויש סיבה טובה שהסינים לא יפתחו ארכיטקטורה חדשה שלא תואמת לשום דבר קיים, כי מה שיהרוג אותם זה מה שהרג את Windows Mobile ואז את Windows Phone - חוסר בהיצע של אפליקציות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

גם המעבדים שאפל מפתחת בעצמה הם מימוש של ARM, אז מה?

 

ויש סיבה טובה שהסינים לא יפתחו ארכיטקטורה חדשה שלא תואמת לשום דבר קיים, כי מה שיהרוג אותם זה מה שהרג את Windows Mobile ואז את Windows Phone - חוסר בהיצע של אפליקציות.

 

זה לא התחום שלך גבר. 

עזוב.

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם
תעשיית הרכב מבוססת על אוטומציה והשקעות כספיות ופחות על כוח אדם. בתחום הזה לסין אין יתרון משמעותי על טורקיה או מדינות אחרות.
 
סין של היום היא גם לא סין של לפני 10 שנים. יש שכבות גדלות והולכות שמשתכרות שכר לא נמוך והאיזורים הזולים שנשארו הם האיזורים הכפריים ששם אתה לא יכול להקים תעשייה מתקדמת.
 
לגבי המהלך של יוניון לא אתפלא אם נראה אצלהם יבוא מקביל של דגמי וולבו. עם גילי נצטרך להמתין ולראות את היצע הדגמים שיעברו תקינה ואת המחירים שלהם.
 
אישית בשביל 10-15% הפרש מול רכב מוכר לא הייתי מהמר על רכב סיני.
ברוסיה ג'ילי התחילו למכור גיפ שבנוי על שלדה ומנועים של וולוו xc40.
הוא עולה כמו וולוו xc40 הכי בסיסית עם מנוע 1.5 והנעה קידמית, אבל מצויד במנוע 2 ליטר טורבו, הנעה כפולה וכול האבזור האפשרי.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

פורסם
לפני 41 דקות, ליפיגו כתב:

זה לא התחום שלך גבר. 

עזוב.

 

כנראה מספיק כדי להכיר את מדיהטק בזמן שבארץ הכירו בערך רק אקסינוס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...