Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,חזרתי מסופ"ש באילת ,מלון אורכידאה(מומלץ בחום)

 

בטן-גב כל היום ,נהיינו סטייקים ממש :-)

 

בכל מקרה הנה תמונה חביבה של הקוזוו....אההה..RS שתפסתי בשקיעה כשעצרתי להשתין ליד מצפה רמון

P10100831.jpg

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תמונה בחלקה התחתון כהה מדי, ובעליון זוהרת מדי, ולכן היא גם לא כל כך ברורה

רואים איזשהו דמות של רכב על רקע שקיעה, אבל ממש לא מובן

סה"כ רעיון צילום יפה ומעניין

 

 

ובקשר לחופשה, העיקר שנהנת (: ומה גם שאני וחברה שלי חשבנו ללכת למלון הזה בדיוק, הבעיה שכל הרשימות מלאות עם 4 דפי המתנה עד סוף יוני (עקב מבצע חסר תקדים של רו-תו)- חבל :(

פורסם

לתת הערות לאחר התמונה זה תמיד קל...

 

סה"כ תמונה יפה, לדעתי הניגודיות עושה את התמונה למעניינת יותר.

אפשר להפחית ניגודיות על ידי שימוש ברגישות גבוהה יותר, 400 והלאה.

dirty old man

need love too

פורסם

עדיף לרדת עם המצלמה טיפה בכמה סנטימטרים יותר למטה בכדי שהוא יתפוס גם את השמש וגם את הרכב עצמו, כמובן שאתה לא חייב שיראו את כל הרכב, אבל אם אתה רוצה לקבל משהו נחמד ויפה אז טיפה לחשוב.

תודה, ושבוע טוב :wink:

פורסם
עדיף לרדת עם המצלמה טיפה בכמה סנטימטרים יותר למטה בכדי שהוא יתפוס גם את השמש וגם את הרכב עצמו, כמובן שאתה לא חייב שיראו את כל הרכב, אבל אם אתה רוצה לקבל משהו נחמד ויפה אז טיפה לחשוב.

תודה, ושבוע טוב :wink:

אני לא יודע מה איתך אבל אני די בטוח שרואים את כל הרכב.... תסתכל עוד פעם :???:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
לתת הערות לאחר התמונה זה תמיד קל...

 

סה"כ תמונה יפה, לדעתי הניגודיות עושה את התמונה למעניינת יותר.

אפשר להפחית ניגודיות על ידי שימוש ברגישות גבוהה יותר, 400 והלאה.

צילמתי את התמונה די בלחץ , הכוונה שלי באמת הייתה לתפוס את הצלליות של האוטו בשקיעה ,אבל האמצעים לא איפשרו לי כל כך

המצלמה הזאת כבר לא מה שהייתה פעם ,מדובר באולימפוס די ישנה מדגמי C ברזולוציה של 1.3

 

יש גם תמונות ממצלמת סוני רפלקס מטורפת באיכות של 8 מגה פיקסל של חבר ,אני יעלה אם יהיה משהו מעניין לראות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
יש גם תמונות ממצלמת סוני רפלקס מטורפת באיכות של 8 מגה פיקסל של חבר ,אני יעלה אם יהיה משהו מעניין לראות

אבל סוני לא מייצרים מצלמות ריפלקס. :shock:

 

התמונה, בכל מקרה - מעניינת, היא כמעט בלתי אפשרית לצילום בצורה ברורה. הבדלי הבהירות גדולים מדי. אבל כתמונה אומנותית - הכל תופס!

פורסם

תשמע, תמונה סבבה לאללה. הכי חשוב שאתה אהבת...

 

אבל כדי ליצור תמונה טובה מהמצב הזה, אפשר להשתמש בחשיפה כפולה.

 

ואכן, לסוני אין רפלקס. אולי אתה מתכוון ל-828, אמנם היא מדהימה, אבל היא לא ריפלקס.

172

פורסם

גם אני חזרתי מסופ"ש באילת, במלון הנסיכה.

היה מזג-אוויר מצויין, העיר עצמה הייתה מפוצצת!!!

והיה איזה קרנבל סלסה יפה כזה.

 

שבוע טוב לכולם.

אלעד.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

ריפלקס זה מצלמה שבאה בלי עדשה ואז אפשר להחליף לה עדשה אני חושב

יש ריפלקס בזאפ שמיעות ל45 אלף שקל ויותר..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
תשמע, תמונה סבבה לאללה. הכי חשוב שאתה אהבת...

 

אבל כדי ליצור תמונה טובה מהמצב הזה, אפשר להשתמש בחשיפה כפולה.

 

ואכן, לסוני אין רפלקס. אולי אתה מתכוון ל-828, אמנם היא מדהימה, אבל היא לא ריפלקס.

 

זאת ה-828 ,טעיתי היא לא רפלקס

 

הנה קישור :

http://www.camera4less.co.il/product.asp?pID=178&cID=34

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
מה זה ריפלקס ? (של מצלמות, אישפוז, של מצלמות...)

דניאל.

מצלמת ריפלקס, או בשמה המלא Single Lense Reflex היא מצלמה שבה האור עובר מהעדשה לעינית ישירות באמצעות מראה. ההבדל הגדול בין מצלמות כאלו למצלמות פשוטות יותר הוא האפשרות להחליף עדשות. בדרך כלל מצלמות SLR מגיעות גם עם יותר אופציות לבקרה ידנית על הפרמטרים בצילום.

זה היה בעיקר רלוונטי למצלמות הפילם, אבל גם במצלמות הדיגיטליות שבהן רואים על המסך את התמונה מהעדשה, מצלמות הריפלקס הן עדיין הTOP END.

×
×
  • תוכן חדש...