Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

עומד לפני רכישת רכב חדש ולא מצליח לקבל החלטה.

האפשרויות הן: ספארק LT+, פיקנטו PIO, ספייס סטאר פריים vs יונדאי i10 אינספייר.

קראתי המון פה ובמקומות אחרים על כולן, עשיתי נסיעות מבחן על כולן והייתי שמח לשמוע מניסיון של מי שנהגו על הרכבים הללו ומי שיכול לתת קצת ערך מוסף על דברים שמעבר (כמו ירידת ערך לביקורים במוסך).

 

בגדול, העדפה שלי כרגע היא לשברולט מבחינת נוחות הנסיעה, אבל תא הנוסעים לא משהו (בייחוד מול היונדאי). 

היונדאי עם הגיר רובוטי עשיתי שתי נסיעות, בראשונה זה ממש הציק לי, בשנייה זה הציק לי רק בכל פעם שעצרתי ברמזור, אז היא בעדיפות אחרונה בגדול.

 

תודה רבה לכל העוזרים 🙏

פורסם

אישית הסלון של היונדאי, הנוחות ומהרווח עדיפות, אך הגיר לדעתי פוגע מאוד בתחושה.

אישית הייתי בוחר את הספארק בגלל הביצועים, אפ היא פחות מרווחת מהספייס ועם תא מטען קטן יותר.

הפיקנטו קשיחה ופחות טובה מבחינת צריכת דלק.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיוק מה שהרגשתי ביונדאי, זה ממש סלון אבל הגיר ממש מציק. ניסיתי שתי נסיעות מבחן כדי אולי לראות אם אני מתרגל וזה עדיין בלתי נסבל.

הספארק חמודה עם ביצועים, אבל פשוט היא היונדאי נראה לי חחח

פורסם

אם כך תוותר על היונדאי, להשקיע סכום כסף ובסוף להתבאס זה לא נעים, יש כאלה שמתרגלים ויש כאלה שלא.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מקפיץ.

אחרי נסיעות מבחן, הבחירה היא בין קיה פיקנטו לשברולט ספארק, שהמחיר די דומה (עם הטבה קטנה בשברולט).

אשמח לשמוע עוד מבעלי הניסיון 🙏

פורסם

לדעתי הסלון של הפיקנטו מרשים יותר, אחריות ארוכה יותר, תא מטען גדול יןתר.

 

הספארק נוחה יותר, חזקה יותר.

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעד ספייס סטאר לאחר מכן פיקאנטו את הספארק הייתי משאיר כאופציה אחרונה 

נסעתי עליה 3 שנים ונהנתי מכל רגע, הסלון נוח אך לא מפנק יתר על המידה, חסכוני מאוד, מנוע שלוש צילנדרים אך יחד עם זאת נהיגה עם הגיר כיפית והאוטו זריז מאוד 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממה נהנית? 

מרעש מכסחת הדשא במהירות מעל 30 קמ"ש?  מהרגשה של איבוד אחיזה בפניות? או אולי מהמושב שמרגיש כמו מושב של אוטובוס אגד משנות ה-90? 

 

אמנם אין לי ניסיון רב עם הספארק, אבל היא הרגישה לי אחלה ויותר טובה מהפיקנטו. 

  • מצחיק 1
פורסם

לא מבין מה התגובה הצינית הזו

אבל אענה לך באותה מידה של ציניות

כנראה שלא נהגת ברכב אם אתה חושב שיש לו רעש של מכסחת דשא, איבוד אחיזה בפניות?? מעולם לא הרגשתי כנראה שאתה נהג גרוע, ומושב של אוטובוס ?? נגיד שאתה צודק (למרות שאתה לא) המושב די דומה לספארק שאתה ממליץ עליו

דרך אגב על איזה רכב אתה נוהג? מרצדס או מזראטי??

יום טוב 

 

נ.ב בספטמבר האחרון נמכרו 2000 ספייס סטאר כנראה שהאוטו פחות רועש ממכסחת דשא וקצת יותר נוח מאוטבוס של שנות ה90.

פורסם

בתור בעלים של ספייס סטאר אני מבין את הטענות כלפי הרעש, הרכינה והמושבים הנוקשים.

הספארק שקטה משמעותי ולא רוכנת כמו הספייס סטאר, גם המושבים לדעתי טובים.

אם כן בדגם החדש יש שיפור גדול מבחינת הרכינה, אך עדיין יש הרכב רועש במאמץ או תאוצה, המושבים עדיין נוקשים.

 

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, Arona כתב:

לא מבין מה התגובה הצינית הזו

אבל אענה לך באותה מידה של ציניות

כנראה שלא נהגת ברכב אם אתה חושב שיש לו רעש של מכסחת דשא, איבוד אחיזה בפניות?? מעולם לא הרגשתי כנראה שאתה נהג גרוע, ומושב של אוטובוס ?? נגיד שאתה צודק (למרות שאתה לא) המושב די דומה לספארק שאתה ממליץ עליו

דרך אגב על איזה רכב אתה נוהג? מרצדס או מזראטי??

יום טוב 

 

נ.ב בספטמבר האחרון נמכרו 2000 ספייס סטאר כנראה שהאוטו פחות רועש ממכסחת דשא וקצת יותר נוח מאוטבוס של שנות ה90.

 

נהגתי על הרכב כמעט שנה ו-25 אלף קילומטר. מספיק טוב? ואני עוד אחד שאוהב לנסוע עם מוזיקה כמעט כול הזמן.

אבא שלי, שמעדיף יותר שקט, לקח ממני את הרכב לסופ"ש והתקשר אליי אחרי 5 דקות ושאל אם הרעש הזה, זה אמור להיות ככה? 

 

בקשר להרגשת איבוד אחיזה, יש מצב שאני נהג גרוע, פשוט ברכב הקודם שהיה לי, ניסאן אלמרה 2002, לא היו דברים כאלה. כניראה הבקרות האלקטרוניות נכנסות לפעולה, ומחפות על הנהיגה שלי... 

 

ובקשר למושב.. נו מה אני אגיד לך, זה אינדיבידואלי אמנם, אבל כשאתה כמוני ומבלה כול יום סביב השעתיים על כבישים בין עירוניים גליים ומשובשים בחלקם, אחרי חצי שנה אולי יתפתח לך מצב כזה:

https://he.wikipedia.org/wiki/סיאטיקה 

ואיך אני יודע שזה בגלל המושב של הרכב? 

כי ברגע שהחלפתי רכב, ולא עשיתי שום שינוי מלבד זה(אם כבר אז פחות עשיתי ספורט ויותר השמנתי), הכאב נעלם באופן הדרגתי תוך 3 שבועות.

אז אני אתקן את עצמי, כי מושב של אוטובוס אגד לא גרם לי לתופעות כאלה, אז אני מתנצל עבור מפעל מרכבים. 

 

והיום אני נוסע במרכבת האלים יונדאי I30, שאכן מתחרה ראש בראש עם המיטב של לקסוס ומרצדס. 

 

פורסם

כרכב איי-10 היא כנראה הטובה בחבורה. מאובזרת, נוחה, מרווחת ביחס לסגמנט, חסכונית עם בטיחות מצוינת והתנהגות כביש טובה. אם אתה צעיר בנפש אפשר לחשוב על איי-10 עם גיר ידני. ממנה לא תתאכזב כנראה...  

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא יודע לגבי הספארק והיונדאי, נסעתי על פיקנטו הייתה מאוד נחמדה, בספייס סטאר הרגשתי שהגוף שלי נזרק לצדדים ובכללי הרגיש שהרכב בכלללא מחזיק את הכביש

לגבי כח גם הרגשתי שהפיקנטו הייתה טובה יותר, אך לדעתי זה גם משפיע על הצריכת דלק בהתאם.

בסוף בכלל ירדתי מהקטגוריה וכנראה אני יקח סופר מיני אבל מקווה שעזרתי

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...