Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 16.10.2020 בשעה 23:02, Arona כתב:

לא מבין מה התגובה הצינית הזו

אבל אענה לך באותה מידה של ציניות

כנראה שלא נהגת ברכב אם אתה חושב שיש לו רעש של מכסחת דשא, איבוד אחיזה בפניות?? מעולם לא הרגשתי כנראה שאתה נהג גרוע, ומושב של אוטובוס ?? נגיד שאתה צודק (למרות שאתה לא) המושב די דומה לספארק שאתה ממליץ עליו

דרך אגב על איזה רכב אתה נוהג? מרצדס או מזראטי??

יום טוב 

 

נ.ב בספטמבר האחרון נמכרו 2000 ספייס סטאר כנראה שהאוטו פחות רועש ממכסחת דשא וקצת יותר נוח מאוטבוס של שנות ה90.

מצ"ב סירטון יוטיוב שמצדיק את הציניות...

הבחור הזה הקדיש 22 דקות שלמות (!!) לטחון את המח למה הוא חושב שהמיראז' (ספייס-סטאר אצלנו, וכמובן הבסיס לאטראז' הנוראית)

היא היא המכונית הזולה בעולם. זולה - במשמעות גרועה, לא מושקעת...

לא יודע אם הוא צודק כי לא יצא לי לנהוג בה, אבל אי-נוחות, רעש והתנהגות כביש בסיסית ביותר באמת לא גורמים לחשק לנסות...

 ןלענייננו - אני מאלו שחושבים, שאם לא ממש הכרחי מכונית קטנה וזולה - עדיף ללכת קצת אחורה בשנתון ולקנות סופר -מיני מודרנית

שמעניקה חוויית נהיגה, התנהגות וחשוב מכל - בטיחות - בליגה אחרת.

כך אני ממליץ לכל מי שמתייעץ איתי. 

 

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...