Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שוקל איזו מצלמה לרכוש ומנסה למצוא את השילוב הנכון של נתונים, אמינות ומחיר סביר ומודה, עדיין לא הצלחתי להבין מה כאולראונדר הכי משתלם. הרושם שלי היה שהמתח העיקרי בין ה-vico ל-g1wc

 

בן

 

יש באתר הזה ביקורת של לקוח שקנה VICO SF2 , תתרשם :

http://geekzone.co.il/showthread.php?t=2960

 

בוודאות VICO SF2 אחת המצלמות הבודדות שעמידות בחום הישראלי .

CAR141 צודק שיש מעבדים יותר מתקדמים במצלמות אחרות , אבל זה כמו סוסיתא עם מנוע של GTR , עדיף מנוע בסיסי + ועמיד עם איכות בנייה ברמה גבוהה.

 

ממה שבדקתי , המצלמות הסיניות עם עדשות פלסטיק כך שלא כדאי להתרשם, בקיץ הם בורחות מהפוקוס בגלל עיוות של העדשה מהחום , ב-VICO העדשות הם שישה במספר וכולם מזכוכית .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
G1W-C מקורית חדשה, מהרגע הראשון כל כ30 שניות נכבת ונדלקת וממשיכה לצלם,

כתוצאה חצי מהקבצים פגומים.

מה יכולה להיות הסיבה?

 

הסיבה יכולה להיות מטען דפוק או קבלים שמקצרים , עכשיו תתחיל להיות גם מהנדס כדי לתקן אותה, הסברתי לחברי הפורום לגבי איכות כל סידרת G1W למינהם, הכל עניין של מזל עם המצלמות האלה.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

השאלה היא, מה אומר ההבדל במעבדים להדיוט? הרי לא מדובר בסרטונים שאשב לראות להנאתי בבית אלא לסרטון, שמבלי רצון, וביום פקודה, אמור לשמש כראיה. לכך מצטרפות הדרישה לאמינות וליחס עלות תועלת ראויים.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אני אישית מתחיל להתכוונן לחבר את ה-G1WH לצלם אחורנית ובמקומה לשים משהו שמצלם ב-60FPS

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
השאלה היא, מה אומר ההבדל במעבדים להדיוט? הרי לא מדובר בסרטונים שאשב לראות להנאתי בבית אלא לסרטון, שמבלי רצון, וביום פקודה, אמור לשמש כראיה. לכך מצטרפות הדרישה לאמינות וליחס עלות תועלת ראויים.

 

בן

 

תתרשם מהאינטרנט וסרטונים ב-YOUTUBE , זו התוצאה הסופית וזה מה שחשוב .

 

צילום יום:

 

 

צילום לילה :

 

נתונים טכניים מאתר יצרן :

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=16&lang=en

 

אני לטעמי באמת שלא קשור ל-VICO , כל מצלמה שאין מאחוריה יצרן או אתר אינטרנט של היצרן עם דף מידע מסודר נפסלת אוטומטית.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)
או קיי

עוד שאלה

ראיתי הרבה צילומים שמראים את שני כיווני הצילום באותם תמונה

זה באמצעות תוכנה או שמצולם ככה ?

 

 

 

למי ששלח לי את ההודעה הפרטית

אין לי שום דרך להגיב להודעה הזאת

אז אני רושם כאן

 

הסיבה שהופתי הרבה ציטוטים היא שמי שרואה את השירשור שלי יקרא את כולו

ולא יצתרך לחפש איפה רשמתי את ההודעה

 

אם הייתם משאירים את ההודעה במקומה ולא מחברים אותה לשישרור הזה שאין בניהם קשר זה לא היה קורה

הסיבה היחידה שבכלל ענו לי זה כי ההודעה הייתה בהתחלה בשירשור נפרד

 

בשירשור הענקי הזה

מתמקדים רק בשלוש או ארבע סוגי מצלמות עם עדשה אחת וזהו

כל השאר זה הסברי על איזה קושחה או אפשרויות התקנה

 

כל שאלה על מצלמה אחרת נבלעת בשירשור ונותרת ללא מענה

 

 

צריך שירשור חדש נפרד למצלמות עם שני עדשות או יותר

כי כאן מתעלמים מהנושא הזה

עריכה אחרונה על ידי 4Z7GBA
פורסם
זו פחות בעיה שהמצלמה תימס לך, הבעיה זו הסוללת ליתיום שתתנפח ותהרס בסופו של דבר בגלל החום.

אם עכשיו אתה יודע שאתה הולך להחנות מול השמש כל היום באמצע הקיץ אז כדי לך להוריד את המצלמה ולהכניס אותה לתא כפפות.

היום לכל המצלמות יש שליפה מהירה אז זה ממש קל ולא דורש יותר מידי מאמץ או זמן, ולאורך זמן זה ישמור לך על המצלמה.

 

אתה יכול לקנות את הG1WH, או את הA118 שהיא הרבה יותר קטנה ודיסקרטית, וגם לא תהיה לך שום בעיה להתקין אותה מאחורי המראה.

http://www.ebay.com/itm/A118-B40-Novatek-96650-Full-HD-1080P-Car-Camera-DVR-/121387416455?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item1c4340fb87

 

נראה סבבה. יש הצעות נוספות? (לצורך השוואה והזדמנויות קניה)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שאלה למשתמשי הG1WH בעיקר (אשמח לקבל גם תגובות מבעלי מצלמות נוספות בשביל הידע הכללי, רק ציינו איזו מצלמה) - אתם מצליחים לעבוד עם WAZE בסמארטפון בצורה תקינה כשהמצלמה פועלת ברכב?

פורסם

לי יש Vico SF2, בשימוש יומיומי, ביחד עם Waze, ושניהם עובדים מצוין באותה העת.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
שאלה למשתמשי הG1WH בעיקר (אשמח לקבל גם תגובות מבעלי מצלמות נוספות בשביל הידע הכללי, רק ציינו איזו מצלמה) - אתם מצליחים לעבוד עם WAZE בסמארטפון בצורה תקינה כשהמצלמה פועלת ברכב?

 

אצלי עובד מצוין עם Waze.

המצלמה זבל הישנה שלי הייתה דופקת את הקליטה של ה-GPS.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שאלה למשתמשי הG1WH בעיקר (אשמח לקבל גם תגובות מבעלי מצלמות נוספות בשביל הידע הכללי, רק ציינו איזו מצלמה) - אתם מצליחים לעבוד עם WAZE בסמארטפון בצורה תקינה כשהמצלמה פועלת ברכב?

בינתיים לא קרה לי שה- waze לא עבד / השתבש.

עומר :-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...