Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו קליאו RS היוצאת כבר לא משווקת, החדשה עוד לא הוצגה בגרסת RS, אולי אתה מתכוון לקליאו RS ליין?

באופן כללי, חברות ליסינג יציעו לך עסקה כמעט עבור כל רכב שתבקש. אבל את המחיר הכי טוב תקבל בעסקאות על רכבים שחברת הליסינג קונה בכמויות ומקבלת הנחות גדולות. כל רכב שחורג מזה, אפילו אותו רכב ברמת גימור אחרת (למשל יונדאי איוניק פרימיום לעומת סופרים) יביא לעליית מחיר שלא בהכרח פרופורציונלית להבדלי המחירים אצל היבואן.

אם אתה מעוניין ברנו קליאו הייתי בודק בליס פור יו או קל אוטו, שתיהן חברות ליסינג בבעלות קרסו יבואנית רנו. מעבר אליהן בדוק בחברות הגדולות, שלמה, אלבר, אוויס ואלדן ותשווה את הצעות המחיר.

פורסם

כן הכוונה RS LINE.

וזה אתה אומר לא יהיה במחיר פרופרציונאלי?

כן הכוונה RS LINE.

וזה אתה אומר לא יהיה במחיר פרופרציונאלי?

 

ועוד שאלה קטנה, אפשר להעריך מה יהיה איבוד ערך של המכונית רחקי 3 שנים? כי לא היה ממש דגם כזה בעבר אז קשה לי להבין.

 

אני מתלבט אם לקנות או לקחת ליסינג פרטי( במקרה ויש).

 

או להמשיך עם ליסינג עבודה (יצרן אחר לגמרי).

פורסם

החברת ליסינג מקבלת פחות ״הנחה״ על הרמת גימור הגבוהה יותר.

 

בשביל שנוכל לעזור לך תפרט קצת את הצרכים שלך והנסועה וככה נוכל לעזור לך יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

נוסע 10 קמ לעבודה כל כיוון.

3 פעמים בחודש נוסע 280 קמ (140 לכיוון).

 

תסריט 1: קנייה

אם אני אקנה קליאו, מעריך שתוך 3 שנים היא תאבד 36000.

אז נניח 1000 לחודש- מה שאני משלם ב  3שנים ראשונות

דלק 650

ביטוח (יש לי שלילה לכן ביטוח יקר יהיה):  320 לחודש

רישיון רכב: 125

שטיפה: 50

בלאי, טיפולים,תיקונים: 250

סה"כ:  2395

 

יתרון: רכב שאני רוצה

חסרונות:  כאב ראש 

 

 

תסריט 2: ליסינג עבודה

אין שם רכב שאני רוצה.

 

אל באותה קבוצת תמחור: פגיעה בנטו  2500+ ש"ח לחודש.

בברוטו כמובן יותר אבל מי סופר את הברוטו.. (לא מאמין שאחיה עד פנסיה) 

 

יתרון: מחיר כולל הכל כולל דלק. אין כאב ראש בכלל.

 

חסרון: רכב לא בבעלותי, אין רכב שאני רוצה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Yev Sh
פורסם

בנסועה שלך(בערך 15 אלף בשנה? לפי החישוב שנתת) - לא נראה לי שמשתלם לקחת רכב מהעבודה.

 

רכב ליסינג זה שירות שנוח אבל יקר, לדעתי תקנה רכב פרטי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...