Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

לא מסכים איתך על זה. מי שמעניין אותו רואה איפה שהוא רוצה.

[לגבי פתיחת שוק התקשורת אני כן מסכים, אבל לדעתי זה לא הקטע]

 

די 2020, כולם כבר גם ככה יורדים על כול ערוצי החדשות, כולם מכנים אותם פייק ניוז, אני לא קונה את זה שאין אפשרות לראות חדשות שאתה רוצה.

יש שרשור ליד הסבר מעולה לזה.

מציע לך להחזיק מזכירה שתחליף לך ערוצים בשלט.

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כאילו מצחיק, אבל גם בזה אני לא מאמין.

הרוב כבר נמצא בקבוצות פייסבוק/טלגרם/אינסטגרם/אולי גם לביבי יש טיקטוק, אני לא יודע - הנקודה היא שחלק גדול בוחר לקרוא את החדשות שמעניינות אותו.

אז נכון, הכי נוח להיזרק על הספה וללחוץ על 12, או 11, או 20 או לא יודע מה. אבל כשיש טלוויזיה חכמה, אבל בשלושה קליקים לשים את ערוץ היוטוב האהוב עליך, ההבדל זניח (לדעתי, מצד שני - אין לי כבלים כבר עשור וחצי)

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

לא מסכים איתך על זה. מי שמעניין אותו רואה איפה שהוא רוצה.

[לגבי פתיחת שוק התקשורת אני כן מסכים, אבל לדעתי זה לא הקטע]

 

די 2020, כולם כבר גם ככה יורדים על כול ערוצי החדשות, כולם מכנים אותם פייק ניוז, אני לא קונה את זה שאין אפשרות לראות חדשות שאתה רוצה.

 

כולם פותחים טלוויזיה למה שיש, יהיה זה עידן+ או הוט או YES

 

חלק מאוד קטן הולך באופן אקטיבי לחפש את החדשות שלו, הרוב המוחלט מחכה שיגישו לו אותן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא חושב שצריך פרשים בתוך בתי תפילה. זו גם סכנה לכח משטרתי בלי מיגון אב"כ. פשוט לזרוק כמה רימוני גז מדמיע , 2,3 רימוני עשן ולחכות שכולם יפנו את המבנה, לפנות את אלה עם קוצר נשימה ואז לסגור אותו.
בהפגנות רימונים כאלה לא יעילים כמו פרשים וזרנוקי מים.




פורסם
לפני 2 דקות, save כתב:

אני לא חושב שצריך פרשים בתוך בתי תפילה. זו גם סכנה להכנס ככח משטרתי בלי מיגון אב"כ. פשוט לזרוק כמה רימוני גז מדמיע , 2,3 רימוני עשן ולחכות שכולם יפנו את המבנה ואז לסגור אותו.
ההפגנות רימונים כאלה לא יעילים כמו פרשים.

אוקיי פיזרת בית כנסת אחד ועוד שלושה.

מה נראה לך הם יוותרו "סתם" ככה?

אני לא מסוגל לחשוב על מה יקרה,אבל בוודאות יקרה משהו.

במקרה הטוב הממשלה תתפרק ושוב יהיו בחירות,במקרה הרע לא יודע...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 42 דקות, Transporter כתב:

 

בדיוק בגלל זה יש הפגנות

 

אם כך אין בעיה, שלא יהיו הפגנות ואז כוחות המשטרה יהיו פנויים באמת לטפל בהפרות הסדר של החרדים (הרי הם שנים עושים את זה עם המתזית והבואש).

ואז לא תהיה בעיה של אכיפה לא סמטרית.

 

 

 

בנתיים אפשר לקבל עידכון ברשת על מצבו של טראמפ

 

 

פורסם

טראמפ מעולם לא היה נואם בחסד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

כל יום אני מוריד חצי קילו גלידה מרוב דיכאון .. על הלוח שנה בדיוק עוד חודש הייתי צריך להגיע ל-8% שומן. עצוב ביותר 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676
  • מבאס 1

פורסם
לפני 26 דקות, nimrod7676 כתב:

כל יום אני מוריד חצי קילו גלידה מרוב דיכאון .. על הלוח שנה בדיוק עוד חודש הייתי צריך להגיע ל-8% שומן. עצוב ביותר 

לפחות תגיד איזה גלידה,

sharing is caring.

 

תעסיק את עצמך,אין מה להיות בדיכאון ולבזבז על זה זמן.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, save כתב:

אני לא חושב שצריך פרשים בתוך בתי תפילה. זו גם סכנה לכח משטרתי בלי מיגון אב"כ. פשוט לזרוק כמה רימוני גז מדמיע , 2,3 רימוני עשן ולחכות שכולם יפנו את המבנה, לפנות את אלה עם קוצר נשימה ואז לסגור אותו.
בהפגנות רימונים כאלה לא יעילים כמו פרשים וזרנוקי מים.



 

סגרת בתי כנסת, הם יארגנו תפילות במניינים בבתים. זה לא משהו שבאמת ניתן לאכוף ב100%.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יש מטל"ר. בטח אפשר להרכיב עליו כוונת לשיפור הדיוק.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מבאס 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...