Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתוסכל ממרווח נהג ונוחות (208)


שחורבז
שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

מחפש בתקציב של עד 40, עם עדיפות משמעותית למתחת ל30.

 

בעקבות קריאה בפורום התמקדתי בחיפושים על 208, אבל משהו בנוחות הנסיעה הרגיש לי מאוד חסר. מרגיש לי מאוד צפוף/לא נוח מבחינת המושב והמיקום של הרגליים. חשבתי שבב2008 יהיה יותר טוב ונסעתי היום, אבל לא, גם שם היה את אותו חוסר חיבור.

ב308 סטיישן דווקא היה מאוד נוח - אבל זה ״יותר מדי אוטו״ למה שאני מחפש.

לא נעול על פג׳ו, ככה יצא.

יש המלצות לרכב מרווח ונוח מקדימה עד 40? אמינות גם חשוב, כל השאר פחות.

גם מבחינת גודל רכב אני גמיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, KipodYam כתב:

אבל צריך לא להיות מרובע לגמרי ולא ללכת אחרי העדר הקוריאני יפני.

לא מרובע, לצערי מה שהצפיפות הוכיחה לי זה שאם כבר אני יותר מדי עגלגל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד ככה - הרפרנס שלי זה C4 ועכשיו אוקטביה.

הC4 נוחה יותר מחוץ לעיר, שקטה משמעותית, וצריכת דלק סבירה מחוץ לעיר, מזגן מעולה. גיר נהדר בבין עירוני, טיפונת איטי בזינוק מהמקום בעיר.

כסא נהג נהדר. מאוורר, תומך. רעידות - מאוד תלוי ברכב. למנוע שמשותף להמון דגמים היתה בעית תכנון של רצועת טיימינג. בכולן הוחף הטיימינג בכל מה שיוצר עד  סביב 2017 . באלה מליסינג סיכוי גדול שנהיה נזק כי מי מחכה לגרר עם רכב ליסינג, נוסעים עד שהרכב מת. 

חפש אחת מטופלת כמו שעון ללא החלפת מנוע. אם הוחלף מנוע רק בלובינסקי וגם שם צריך לשקול.

 

אוקטביה מרווחת יותר מאחור,  מזגן לא רע עם מיזוג טוב אחורה אבל סהכ תפוקת קירור מרגישה נמוכה יותר מC4. צריכת דלק טובה יותר עם המנןע 1.5. גיר נמרץ יותר אבל מעצבן. בעית קלאצים. אם נסעו עירוני או פקקים ולא נזהרו, הקלאצים בלויים. רק מוסך מתמחה יגיד לך כמה נשאר עד שהקלאץ ימות.

תשווה מחירון ביניהן. 

תבדוק איזה יפנומטיק תקבל בסכום שתקנה C4.

 

בC4 היד לא חשובה. רק היסטורית טיפולים מסודרת. אחר כך יד וקמ וכו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...