Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם צריך להציל את אלעל ?


bobi
 שיתוף
עוקבים 28

Recommended Posts

את אל על צריך לסגור. אין לחברה הזו תקומה והיא מתנהלת כמו ההסתדרות שנת 1980. לא יהיה ואקום, תקום חברה אחרת או שאחת הקיימות תשודרג לחברה הגדולה בישראל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא הולך להתנגח עם אף אחד כאן. גילוי נאות - עובד אלעל, מהסוג שנהנים להכפיש בתקשורת כשלובש מדי אלעל.   לאלעל חסרונות רבים, נכון שהיא תעבור התייעלות, הכל נכון. כמו גופים וחברות רבות א

אין לי דרך להתמודד עם הטענה הראשונה. אני באלעל יותר מ 10 שנים וקברניט ואני לא מרוויח ככה.   לגבי החבר בארקיע, אני לא יודע למה הוא לא באלעל, תשאל אותו. זו בסבירות גבוהה בחירה שלו. מאז שא

נכון אבל אל על הצליחה להביא את הלקוחות למצב שאם הם ימצאו דיל אחר יקר ב 20$ הם יעדיפו אותו על אל על.

בס"ד

אלעל מבצעת את התחזוקה של מטוסיה בשיתוף תעש"א.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אין מה להציל אותם מדובר בחברת פח זבל מעופפת שמשמשת בעיקר להטסת חרדים מברוקלין. אם היא תפשוט רגל המטוסים ירכשו על ידי שחקנים חדשים שיקימו חברות תעופה חדשות בישראל במקום אל-על יהיו לנו 3-4 אל-עלים שונים עם תחרות בריאה. ואם לא אז לא. 
בס"ד
מה זה הטון המזלזל הזה," הטסת חרדים מברוקלין "?, מדובר באנשים שמשלמים ממיטב כספם על כרטיס הטיסה.
גועל נפש..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 27 דקות, ch2856 כתב:

את אל על צריך לסגור. אין לחברה הזו תקומה והיא מתנהלת כמו ההסתדרות שנת 1980. לא יהיה ואקום, תקום חברה אחרת או שאחת הקיימות תשודרג לחברה הגדולה בישראל.

החברה ממשיכה להתנהל כאילו הייתה ממשלתית/הסתדרותית . זה תהליך ארוך וקשה. 

יש עדיין טייסים דור א' (סוג של) שיהיו חייבים לפרוש בגיל 65 ויש לא מעט כאלו קברניטים. יש דור של טייסים שלא באו מחיל האוויר חלקם טס בחברות זרות הרבה מעבר לשעות שצברו טייסי חיל האוויר ולפי כתבות שהתפרסמו מועמדים לצימצום על מנת שהותיקים יטוסו . 

 

זה לא תהליך פשוט ויש בו לא מעט אגו. 

 

עובדות , כבר אמרתי. (לא דעות)  

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם שואלים אותי את כול הדיילות החתיכות צריך להשאיר באל-על ולהצילם.

תרנגול אדום, תרנגול אדום

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרוב למיליון מובטלים, אז ישנם פה כאלה, שמצדדים בלהוסיף עוד לרשימה?

הפוסט היה צריך להיות , איך לשמר מקומות עבודה ולמנוע פיטורים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, perl1947 כתב:

קרוב למיליון מובטלים, אז ישנם פה כאלה, שמצדדים בלהוסיף עוד לרשימה?

הפוסט היה צריך להיות , איך לשמר מקומות עבודה ולמנוע פיטורים.

על חשבון מי?  לצערי, אל-על מזמן הייתה חייבת להתיעל. שנים שמשחקים עם עובדים זמניים ועונתיים , דיילות קרקע לא עוברות למעמד קבוע במשך 5 שנים! אחר כך יש "מעמד קבוע" זה הסתדרות של שנות ה 80. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"מעמד קבוע" זה דבר די פיקטיבי. זה מה שהוסבר לי כאשר קיבלתח את המעמד הזה.

 

דרך אגב, ממשלות העולם חושבות שצריך לחלץ את חברות התעופה. הנה הידיעה החדשה - מליארד דולר לוירג'ין. חברות כמו לופטהנזה או AF.KLM מקבלות 70-10 מיליארד כל אחת.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא פיקטיבי, כנראה שלא היית דיילת קרקע באל-על 😄

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא. לעמות זאת קיבלתי מהן שרות מצויין.

  • מצחיק 1
לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך, אבל לא בכל מחיר.

רק בתמורה להתחייבות להתייעלות, והצבת יעדים כמו חתימה על בריתות תעופה וכו׳.

גם כך המדינה מממנת את תציב האבטחה (המאוד מנופח) של אלעל כבר מספר שנים.

https://shkifut.info/2019/10/elal/

.We apologise for the inconvenience

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

אם היא תפשוט רגל המטוסים ירכשו על ידי שחקנים חדשים שיקימו חברות תעופה חדשות בישראל במקום אל-על יהיו לנו 3-4 אל-עלים שונים עם תחרות בריאה.

 

Wishful thinking.

סביר יותר להניח שאותו פול מוגבל של בעלי מקצועות נישה מהתחום יתפזר בין החברות החדשות ותוך שנה-שנתיים יחיל את אותו סטנדרט שירות אפסי גם שם. כמו שבכל סניף חדש של יוחננוף פוגשים את אותה סבטלנה שאתמול ירקה לך בפנים בשופרסל, רק הפעם עם ז'קט בצבע אחר. קל וחומר סביר להניח שזה מה שיקרה, משום שהדבר הראשון שחברת לואו-קוסט עושה אחרת זה לקצץ בתנאים, אז לאן נראה לך שהתסכול הזה יצא אם לא על הלקוחות? תן לזה שלוש שנים וגם השביתות יחלו... כלכלת אי, משאבי אנוש מוגבלים וזה.

 

 

לפני 2 שעות, מרק10 כתב:

אם אתם שואלים אותי את כול הדיילות החתיכות צריך להשאיר באל-על ולהצילם.

 

את כל השלוש? 😏

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, falou כתב:

זה לא אותם מטוסים.

מטוסי נושאים מטיסים גם מטען, אבל מסוגים אחרים. ההתארגנות הלוגיסטית שונה.

ישראייר הסבה את המטוסים שלה לטיסות מטען ועשו חלק לא מבוטל בכלל מטיסות המטען והחילוץ.

 

לגבי חברה לאומית, אם היא לאומית היא צריכה להיות בבעלות המדינה עם מכרז הפעלה בלבד ולא בעלות.

לפני 13 דקות, Derish כתב:

את כל השלוש

מתי קלטו עוד 2?

  • מצחיק 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למדינה שליטה באלעל באמצעות "מניית הזהב". השאלה היא עד כמה היא מעורבת בניהול השוטף ובפיקוח.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, sperial כתב:

דרך אגב, ממשלות העולם חושבות שצריך לחלץ את חברות התעופה. הנה הידיעה החדשה - מליארד דולר לוירג'ין. חברות כמו לופטהנזה או AF.KLM מקבלות 70-10 מיליארד כל אחת.

70 מיליארד? מאיפה הבאת את זה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...