Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מדובר ברכב יונדאי I-30 שנת 2009 כ- 136K

 

לאחרונה כשאני מכניס מהילוך D או P להילוך R יש לי מעין קפיצה/מכה קטנה (בעבר זה היה ממש בקושי מורגש ולאחרונה מורגש הרבה יותר) כשלעיתים יש גם השהייה של שניה-שתיים.

 

מה לדעתכם יכול להיות ואיך הייתם ממליצים להתחיל לטפל ?

 

* לא חושב שהחליפו ברכב הזה שמן גיר. הכמות שמן תקינה והוא אינו שחור (עדין בצבע אדום יחסית בהיר).

פורסם

ברכב הזה לשים רק שמן גיר מקורי מתקן SP-3  אחרת,הצרות באות בצרורות.

ממליץ לך לגשת למוסך מתמחה בדגם ולבצע תחילה החלפה חלקית של השמן.

ברכב הזה,יש להחליף שמן פעם ראשונה ב 36,000/45000 ק"מ או אחרי 3 שנים -המוקדם מביניהם ולאחר מכן כל שנתיים או 20,000 ק"מ.

אי החלפת שמן בזמן/שמן נכון תגרור בעיות.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בשביל לבצע החלפה חלקית לשמן גיר צריך מוסך מתמחה? זה רק לפתוח את הפקק באגן שמן ואותה כמות שיציאה למלא חדשה, לא ?

בכל מקרה לא היית ממליץ על החלפה מלאה של השמן גיר ופילטר ?

האם  יכול להיות לזה קשר לתושבת מנוע/עיר ?

 

פורסם

הגיוני שמדובר בתושבות. קשה לאבחן מרחוק, אבל אם הרכב עבר תאונה או שנסעת בהרבה במפרים, שטח וכו', ייתכן והתושבות גמורות..

×
×
  • תוכן חדש...