Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב מסוג פ'זו 306 1.8 16V גיר ידני שלא מופיע במחירון של לוי יצחק, הוא שונה מהדגם 8V בהרבה תחומים. בקרוב מאוד אני מתכנן למכור את הרכב ואין לי מושג כיצד לתמחר אותו, מה שעוד שאני בטוח שהקונים ישוו אותו במחירון לדגםה"רגיל" ואני לא יודע מה להשיב להם.

 

האם ישנה דרך כלשהי לפנות ללוי יצחק כדי שיוסיף הדגם למחירון, או דרך אחרת?

פורסם

קח בחשבון .

 

לוי יצחק הוא בחור חכם מאוד !!!!

 

אין במחירון , סבבה . בוא תעשה הערכת שמאי אצלי....

 

600 ש"ח....

 

בחור חכם או לא ?

 

יאשה , שהולך אוטוטו לבקר את הבחור הטוב....ולתת לו 600 ש"ח.... :?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יש לי רכב מסוג פ'זו 306 1.8 16V גיר ידני שלא מופיע במחירון של לוי יצחק, הוא שונה מהדגם 8V בהרבה תחומים. בקרוב מאוד אני מתכנן למכור את הרכב ואין לי מושג כיצד לתמחר אותו, מה שעוד שאני בטוח שהקונים ישוו אותו במחירון לדגםה"רגיל" ואני לא יודע מה להשיב להם.

 

האם ישנה דרך כלשהי לפנות ללוי יצחק כדי שיוסיף הדגם למחירון, או דרך אחרת?

 

על מנת לקבל הערכה ריאלית של שווי הרכב, בדוק את המחירון של ה 1.8 הרגילה באותו מודל, אח"כ בדוק את המחירון של ה XSI מאותו מודל.

הגיוני שהמחיר של 1.8 16V יהיה איפשהו באמצע ביניהם.

בעיון במחירון שים לב להבדלים בין גיר ידני לאוטומטי ב 1.8 הרגילה, ולתוספת ל 5 דלתות (לא אמרת כמה דלתות יש לך)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אז גם ה GTI 1.9 אינה מופיעה במחירון של מר יצחק...למרות שנמכרו כמה וכמה מכוניות כאילו בזמנו... :?

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

האם לא ניתן לפנות ללוי יצחק ולהודיע לו על הדגם שלא קיים?

 

על מה מבוססת הערכת רכב של שמאי כי בד"כ הערכה צריכה להיות מבוססת על סמך מחירון מסוים?

פורסם
האם לא ניתן לפנות ללוי יצחק ולהודיע לו על הדגם שלא קיים?

 

על מה מבוססת הערכת רכב של שמאי כי בד"כ הערכה צריכה להיות מבוססת על סמך מחירון מסוים?

 

אני מוכרח לענות לך בסגנון האהוב על מנהלי הפורום:

פפפפפפחחחחחחחחחחחחחח חזק אחחחחחיייי. :twisted:

או במילים אחרות ,אתה יכול לפנות עד מחר , זה לא ממש מזיז לו.

אם תתעמק במחירון תראה שהוא מלא בשגיאות/טעויות ומה לא ,כולל המצאת דגמים ,שכחה של אחרים ועוד.

 

הערכת המחיר שלו מבוססת פחות או יותר על אותן נוסחאות שגרגמל היה משתמש בהן - כאשר הצרפתיות הן על תקן דרדסים ... :mad:

פורסם

מה לגבי דגמים שלא קיימים בלוח האינטרנט של לוי יצחק?

 

לדוגמה, XR שנת 99 5 דלתות- אין נתונים באתר לעומת ה- 3 דלתות שלה יש.

מה זה אומר לגבי מחירה?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

×
×
  • תוכן חדש...