Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי 
יונדאי אלנטרה 2016 דלת קדמית ימנית ודלת אחורית שמאלית לא נפתחות לא מבפנים ולא מבחוץ 
מה יכול להיות הבעיה ? זה התחיל בהתחלה עם דלת אחורית שלא נפתחה ולפני כמה ימים גם הקדמית הימנית 
תודה 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ !
אשמח למענה בנושא, 
עלויות ? ובעל עסק ישר ומומלץ
הוצע לנו תיקון מחיר אסטרונומי 1300 ש"ח לכל דלת, נשמע לי הזוי המחיר 
מאזור המרכז גוש דן

תודה

פורסם

מה זה לא נפתחות, לא מגיבות לשלט או שאי אפשר לפתוח את הדלת בכלל?
האם יש על כל דלת לחצן נעילה או שיש רק כפתור נעילה ראשי? האם לחיצה עליו לא פותחת את הדלתות? 

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 2 דקות, shellcase כתב:

מה זה לא נפתחות, לא מגיבות לשלט או שאי אפשר לפתוח את הדלת בכלל?
האם יש על כל דלת לחצן נעילה או שיש רק כפתור נעילה ראשי? האם לחיצה עליו לא פותחת את הדלתות? 

הדלתות הספציפיות לא מגיבות לשלט כמו השתיים האחרות,
ואי אפשר לפתוח אותן לא מבחוץ ולא מבפנים וגם לא עם המפתח.
על כל דלת יש לחצן - כלום לא עוזר.. 

פורסם

האם אתה מרגיש שהידית בפנים מושכת את המנעול כמו בדלתות שנפתחות? או שהן על ריק?
האם הנעילה המרכזית היא מקורית או שזאת תוספת שהורכבה בארץ?
אצלי ברכב (אמנם ישן יותר), דלת שלא פותחים המון זמן 'נדבקת' קצת (הגומיות אטימה נדבקות אחת לשניה), ניסיתי לפתוח עם קצת כח (מבפנים, שלא תשבור את הידית החיצונית)?

 

***מקריאה ברשת נראה שיש ביונדאי בעיה עם מנגננוני הפתיחה.
מישהו כתב שהוא נותן מכה בדלת מבחוץ מתחת לידית ואז זה נפתח.
הזוי.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הרכב לא שלי, כשמשכתי את הידית מבפנים זה הרגיש על ריק, כאילו אין שם מנגנון מאחורה.
לגבי הנעילה המרכזית אינני יודע, זה רכב שנקנה מליסינג
הדלתות משתמשים בהן, אומנם לא על בסיס יומי אך במהלך השבוע כן היה בהם שימוש
 

אני אבדוק את שיטת הפתיחה שהוצעה ברשת, בהחלט הזוי...

פורסם

אתמול ישבתי על הרכב - ניסיתי לפתור את הבעיה של הדלתות 
פתחתי עם השלט - הכנסתי מפתח לסוויץ' הנעתי 
שיחקתי עם המנגנון נעילה שקיים על הדלת הקדמית הכל נפתח - רק שהדלת האחורית השמאלית עדיין נשארת נעולה.

דלת ימין קדמית נפתחת רק מבפנים, כלומר משיכה של הידית הפנימית מאפשרת פתיחה

השלט פותח את כל הדלתות -
אך האחורית שציינתי תקולה ולא נפתחת לא מבפנים ולא מבחוץ, ניסיתי את המכה מתחת למנעול - לא הביא לתוצאה חיובית... (למזלי גם לא נמעכה) 


 

×
×
  • תוכן חדש...