Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

זה רשמי. כל המכוניות של וולוו מוגבלות ל-180 קמ"ש

Recommended Posts

בלון ניסוי. למרבית הנהגים זו מהירות שהם לעולם לא רואים והיא סתם מספר על הסקאלה. אם הם באמת היו אמיצים היו מגבילים ל-120 קמ"ש או משהו כזה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, itsik170 כתב:

אני כבר רואה איך יצרני האפטרמרקט יציעו תוכנה שתוריד את הגבלת המהירות, בדיוק כמו שיש תוכנות לרכבים הגרמנים שמוגבלים ל-250 קמ"ש.

 

 שניים במחיר אחד: מבטלים את המגבלה וגם את האחריות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, sperial כתב:

לגבי בקמניה - גם שם יש קולות הקוראם להגבלת המהירות ל-130 קמ"ש בכל הרשת. הפוליטיקה של הבעד ונגד לא ברורה לי.

 

מצד אחד ה-ADAC, ארגון הנהגים הגרמני, גוף מאוד מאוד חזק.

מצד שני הירוקים, מפלגה חזקה יחסית שבשיאה הייתה המפלגה הרביעית בגודלה בבית המחוקקים הגרמני, אם כי לרוב היא יושבת באופוזיציה

 

לפני 10 שעות, Derish כתב:

אני צופה שגרמניה תאמץ בתוך מספר שנים את הכיוון אליו הולכות הולנד ובלגיה, ותנמיך את המהירויות המירביות על הכבישים המהירים לטובת צמצום פליטת המזהמים.

 

ה-ADAC (שמצד אחד נלחם לשמור על החופש של הנהג, ומצד שני שותפים להמלצה על מהירות מקסימלית) לא ייתן לזה לקרות כל כך מהר.

הדרישה כרגע מגיעה ממפלגת הירוקים שבאופוזיציה.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוחד משרשור אחר:

 

 

בוולוו הבטיחו, ומתחילים לקיים:

מעתה, כל דגמי המותג יוגבלו למהירות של 180 קמ"ש (112 מייל לשעה).

 

בוולוו בטוחים שמהירות היא אחד הגורמים העיקריים לתאונות דרכים (יחד עם נהיגה בשכרות והסחת דעת) שמסתיימות בפציעות קשות ומוות. זה גם לא סוד, שעניין הבטיחות בוולוו הוא בראש סדר העדיפויות, ועל כן הם מחוייבים לפעול להצלת חיי אדם. הם גם מאוד מקווים שיצרנים נוספים ילכו בעקבותיהם עם מהלך דומה. בנוסף להגבלת המהירות, כל דגמי המותג יגיעו עם מפתח "חכם" נוסף, care key בוולוואית, שבאמצעותו ניתן ליישם הגבלות נוספות לרכב אם תרצו לתת את הרכב לחבר או לילדכם המתבגר.

 

מה דעתכם על הצעד הזה, והאם זה ישפיע על המכירות ותדמית המותג?

 

5.thumb.jpg.60e10a38b196936de12348bdb9827ca0.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, banji man כתב:

מעניין איך יגיב השוק בגרמניה שם בחלק מהכבישים אין מגבלת מהירות.

 

כמה אנשים בגרמניה נוהגים כל כך מהר באופן תדיר? אני זוכר שראיתי מספרים של מהירות תנועה ממוצעת בקטע ללא-מגבלה של האוטובאן והיא היתה משהו כמו 150 קילומטרים לשעה.


הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@חן ג.

כמה בפועל יצא לך באמת לנהוג בגרמניה באוטובנים?


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

בקושי. אבל בכל אופן זה לא רלוונטי: אני לא מחפש השקפה, ולו גם ממישהו (או אפילו קבוצה של מישהו-ים) שנוסע באוטובאהן כל יום.

 

 אני מחפש  נ ת ו נ י ם.

 

הטענה של @banji man היא שמדובר על ציבור גדול מספיק שתיתכן ותהיה לו השפעה מורגשת על המכירות של ולבו. 

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים משקרים כי על האוטובן יש ה-מ-ו-ן משאיות, שמוגבלות ל-90 קמ"ש או ל-100 קמ"ש

ועל האוטובן אתה תמצא גם לא מעט קרוואנים (נגרר או מחובר) שגם הם מוגבלים.

 

כל אלה מביאים את המהירות הממוצעת למטה ובעצם "משקרים" לך, כי כדי לענות על השאלה הזו:

לפני 11 דקות, חן ג. כתב:

כמה אנשים בגרמניה נוהגים כל כך מהר באופן תדיר?

אתה רוצה מהירות חציונית ולא ממוצעת, ועדיף בפילוח לפי סוג הרכב - משאית, מסחרי, קרוואן / נגרר, פרטי, דו"ג

 

ואז פתאום תגלה שהנתונים הם קצת אחרים.

נהגתי בגרמניה הרבה באוטובנים, בטיול אחד נהגתי כ-3500 ק"מ במשך שבועיים, שמהם הרוב היו באוטובנים, בטיול אחר נהגתי כ-1000 ק"מ בשבוע וחצי, המהירות הממוצעת זה נתון לא רלוונטי לעניין, בטח לא כשהוא ללא פילוח לפי סוג הרכב.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

נכון, בלי לקבל תחושה כיצד הממוצע מתפלג גם הנתון שהבאתי (ואני שב ומדגיש שהוא מזכרון גרידא) הוא נתון חלקי.

 

אבל חוסר נתונים אינו תירוץ לקבל השקפה כאילו היא היתה נתונים. בסוף אני לא יודע כמה מהר נוסעים באוטובאהן, וגם אתה לא.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

הוא לא נתון חלקי, הוא נתון לא רלוונטי, לכן השאלה הזו:

לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

@חן ג.

כמה בפועל יצא לך באמת לנהוג בגרמניה באוטובנים?

 

כי למי שלא יצא לנהוג באוטובנים כמות נכבדה, הנתון נראה נתון חלקי, בעוד למי שיצא לנהוג שם כמות נכבדה ברור שהנתון הזה פשוט לא רלוונטי, אפשר להתייחס לזה כאילו אין נתון כלל.

 

אגב אין פה עניין של השקפה, אלא של התרשמות אישית

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אין פה עניין של השקפה, אלא של התרשמות אישית

 

טומטו טומאטו...

 

בסוף אני לא יודע כמה מהר נוסעים באוטובאהן, ונראה שגם אתה לא.


הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 8 דקות, חן ג. כתב:

טומטו טומאטו...

 

יש הבדל בין השקפה להתרשמות.

השקפה זה מה הדעה שלי בנושא, בעד מה אני, נגד מה אני.

התרשמות זה מידע סובייקטיבי נטול דעה, איך זה נראה לי.

לצורך ההמחשה אין לי השקפה בנושא משקל של חתולים, אבל ההתרשמות שלי היא שהחתול הזה שוקל בערך 6 ק"ג:

15431592113233_b.jpg

 

אז לעניינינו אין לי השקפה בנושא כבישים ללא הגבלת מהירות בגרמניה שכן זה לא נוגע לי בצורה קרובה כל כך.

ההתרשמות שלי היא שאם ניקח מהירות חציונית לפי סוג הרכב, או למצער מהירות ממוצעת אבל לפי סוג רכב, אתה תגלה לפחות 180 קמ"ש ברכבים הפרטיים והדו"ג, כ-160 ברכבים המסחריים, וקרוב להגבלה אצל המשאיות והגוררים/נגררים/קרוואנים.

 

לפני 8 דקות, חן ג. כתב:

בסוף אני לא יודע כמה מהר נוסעים באוטובאהן, ונראה שגם אתה לא.

 

לא, אבל מכיוון שאני צברתי 4500 ק"מ שרובם באוטובנים שונים, ההתרשמות שלי יותר רלוונטית מהניחוש שלך

אגב בוודאות דיי גבוהה, המהירות הממוצעת לרכבים פרטיים ודו"ג גבוהה מ-150 קמ"ש, והחציונית עוד גבוהה יותר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה ל"הגביל" ל 180? לא פשוט יותר לשים איזה מנוע 0.9L 80HP שגם ל 170 אוליי לא יגיע ?

  • מצחיק 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, Ldh_88 כתב:

למה ל"הגביל" ל 180? לא פשוט יותר לשים איזה מנוע 0.9L 80HP שגם ל 170 אוליי לא יגיע ?

אם אנחנו מדברים על ענייני בטיחות  - רכב עם מנוע חזק יותר הוא גם בטיחותי יותר. הגמישות שמספקת תאוצה מהירה יכולה להוציא אותך מהרבה מצבים מסוכנים.

 

אגב, אני בעד הגבלת מהירות בגלל איכות הסביבה נטו. אין באמת סיבה אמיתית לנסוע במהירות של מעל 180 שלא על מסלול. בתכלס גם פחות, אבל בגלל זה רוב הכבישים מוגבלים לעד 130 בכל מקרה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם מגבילים את הרכב ל 180, זה אומר שהם יכולים לשנות את יחסי ההעברה בגיר לטובת העברת הילוכים קצרה יותר? הרי אין טעם ליחסי העברה ארוכים כי גם ככה אתה לא תעבור את ה 180?


פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...