Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה רשמי. כל המכוניות של וולוו מוגבלות ל-180 קמ"ש


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זהו. זה רשמי. אחרי שהיא הודיעה בשנה שעברה שכל המכוניות מתוצרתה יוגבלו ל-180 קמ"ש, וולוו עומדת מאחורי ההבטחה מודיעה שהחל מ-ע-כ-ש-י-ו, כל הדגמים שלה יימכרו עם ההגבלה מופעלת. 

בנוסף, היא תספק "מפתח אכפתיות" (נשבע לכם) שיוכלו להשית עליו מגבלות נוספות לפני שנותנים אותו ל"בן משפחה אחר או נהג צעיר ולא מנוסה". 

מאיר, יבואנית וולוו לישראל, מוסרת בתגובה כי היא מאמינה שהרכבים המוגבלים יתחילו להגיע לארץ בערך בקיץ, והיא הבטיחה כמובן להודיע על זה. 

ההודעה המלאה לעיתונות פה בסימון של הספוילר.

 

ספוילר

Every Volvo model now comes with a 180kph speed limit and Care Key

 

Every new Volvo car now comes with a limited top speed of 180kph, as Volvo Cars delivers on its promise made last year to introduce such a limitation and goes beyond regulation and legislation to help close the remaining gap to zero serious injuries and fatalities in traffic.

 

Apart from the speed cap, every Volvo car will now also come with a Care Key, which allows Volvo drivers to set additional limitations on the car’s top speed, for example before lending their car to other family members or to younger and inexperienced drivers.

 

Together, the 180kph speed limitation and Care Key send a strong signal about the dangers of speeding, underlining Volvo Cars position as a worldwide leader in safety. Both features illustrate how car makers can take active responsibility for striving to achieve zero traffic fatalities by supporting better driver behaviour.

 

“We believe that a car maker has a responsibility to help improve traffic safety,” said Malin Ekholm, head of the Volvo Cars Safety Centre. “Our speed limiting technology, and the dialogue that it initiated, fits that thinking. The speed cap and Care Key help people reflect and realise that speeding is dangerous, while also providing extra peace of mind and supporting better driver behaviour.”

 

The top speed limit has proven to be controversial since it was announced, with some observers questioning the rights of car makers to impose such limitations through available technology.

 

Yet Volvo Cars believes it has an obligation to continue its tradition of being a pioneer in the discussion around the rights and obligations of car makers to take action that can ultimately save lives, even if this means losing potential customers.

 

The problem with speeding is that above certain speeds, in-car safety technology and smart infrastructure design are no longer enough to avoid severe injuries and fatalities in the event of an accident.

 

This is why speed limits are in place in most western countries, yet speeding remains ubiquitous and one of the most common reasons for fatalities in traffic. Millions of people still get speeding tickets every year.

 

Research shows that on average, people have poor understanding of the dangers around speeding. As a result, many people often drive too fast and have poor speed adaption in relation to the traffic situation.

 

Apart from speeding, intoxication and distraction are two other primary areas of concern for traffic safety and that constitue the remaining gap towards Volvo Cars’ vision of a future with zero traffic fatalities and serious injuries. It is taking action to address all three elements of human behaviour in its safety work, with more features to be introduced in future cars.

 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

סביר להניח שיהיה סוג מסוים של מפתח "חוסר אכפתיות",לפחות במסלולי מרוץ.

שם ההגבלה תבוטל בהתאם למיקום GPS..

עריכה אחרונה על ידי Itzik-b
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה! יעלה את ערך השוק של המכוניות הישנות יותר ללא מגבלה [emoji469]

 

וברצינות, מעניין איך יגיב השוק בגרמניה שם בחלק מהכבישים אין מגבלת מהירות.

 

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, banji man כתב:

מעולה! יעלה את ערך השוק של המכוניות הישנות יותר ללא מגבלה emoji469.png

 

וברצינות, מעניין איך יגיב השוק בגרמניה שם בחלק מהכבישים אין מגבלת מהירות.

 

 

בעלי וולו יאמצו את הנתיב הימני... 😂

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוולבו מסורת ארוכה של הובלה באימוץ טכנולוגיות בטיחות.

 

יהיה מעניין מאד לראות בעוד כמה שנים האם הרכבים מוגבלי המהירות יציגו פרופיל בטיחות משופר בסטטיסטיקות של הרוגים ופצועים.

 

לגבי בקמניה - גם שם יש קולות הקוראם להגבלת המהירות ל-130 קמ"ש בכל הרשת. הפוליטיקה של הבעד ונגד לא ברורה לי.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר רואה איך יצרני האפטרמרקט יציעו תוכנה שתוריד את הגבלת המהירות, בדיוק כמו שיש תוכנות לרכבים הגרמנים שמוגבלים ל-250 קמ"ש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, banji man כתב:

 מעניין איך יגיב השוק בגרמניה שם בחלק מהכבישים אין מגבלת מהירות.

 

אני צופה שגרמניה תאמץ בתוך מספר שנים את הכיוון אליו הולכות הולנד ובלגיה, ותנמיך את המהירויות המירביות על הכבישים המהירים לטובת צמצום פליטת המזהמים.

 

אפשר לומר שוולוו פשוט מקדימה את זמנה ומאמצת כיום את המציאות שעתידה לבוא. הרי גם באוטובאנים אי אפשר לנסוע על 250 לאורך זמן, אלו פולסים של כמה דקות בכל פעם בתוך תנועה על 150-180 בשוטף. מעל 180 גם מרצדס כבר מתחילה להרגיש לא נוח ודורשת יותר ריכוז ממה שרוב הנהגים מוכנים להשקיע, וברגע שהתנועה נעשית קצת יותר צפופה (אפילו אם השמאלי פנוי) אז יורדים לאזור ה-180 כדי לשמור על כושר בלימה ושליטה אם מישהו יתפרץ לך לנתיב.

 

אז יהיה אחוז זעום של אנשים שה-250 עדיין חשוב להם, והם כנראה ממילא לא בקהל היעד של וולוו, שבטח גם להן כבר ימציאו איזה צ'יפ שמסיר את ההגבלה. בסה"כ החלטה סבירה, גם אם מטרידה למדי במבט על. תמהני אם הצעד הבא במדיניות ה'אפס הרוגים' שלהם יהיה נשוף מובנה שבודק את כשירותך לנהוג טרם היציאה לדרך. (כנהוג היום במשאיות באירופה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנות ה 80 במכוניות אמריקאיות המהירות המקסימלית שמסומנת בלוח השעונים הייתה 85 מייל לשעה (136 קמ"ש)

בוולוו ההחלטות מגיעות מממשרדי המפלגה בסין, אלה שמספרים שאין חולי קורונה חדשים בסין.

כנראה יש משהו מקומי של סין, ההחלטה בטוח לא מגיעה משוודיה.

המפעלים בשוודיה עדיין קיימים בגלל מלחמת הסחר של טראמפ בסינים, מזמן היו אמורים להפסיק לייצר שם מכוניות.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...