Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז המזגן הפסיק לקרר, קיבלתי המלצה על מוסך אמין, במדידה עם המכונה היו 200 גרם במקום 660 גרם. 

מילא גז, הבעיה לא נפתרה. 

קראתי פה בפורום על בעיה ידועה בשסתום שעל המדחס במודל הזה. 

מישהו יכול לתת המלצה על מוסך מזגנייה באיזור חיפה שעושה את זה ומחיר מוערך? (בשרשור שקראתי היו שדיברו על 200-300 והיו על 800+ מע"מ.) 

 

תודה מראש. 

 

פורסם

אם הכמות האמיתית שצריכה להיות במערכת היא 660 גרם יש לך דליפה חזקה מאוד ובעל מקצוע יאתרה בקלות.

בדרך אל חוצות המפרץ/ממנה תלוי בכיוון שממנו אתה מגיע- יש את האחים דרעי- מקצוענים אך לא זולים.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יש לי אותו הרכב, גש לסביון חלקי חילוף בקרית ביאליק, השסתום עולה 50₪ משם תיגש למוסך אריה שפיגל שנמצא בכביש המקביל אליו, החלפה של השסתום(בדיוק 2 דקות) מילוי גז וגם תבקש שיחליפו לך ונטילים בדחיסה וביניקה , על כל זה שילמתי 200 ₪ וכוס אספרסו בחינם

פורסם

היית במוסך,  לא עשו אבחון רק טענו קרר למערכת? 

בכל מקרה, לפני שאתה מזגזג בין חנות חלפים, מוסכים ובתי קפה,  כנס למזגניסט לאבחון מלא של המערכת מיזוג.

פורסם (נערך)

לצערי לא קיבלתי התראות על התגובות שלכם. 

(האמת שנכנסתי לפה לעדכן איך נגמר ואז ראיתי שהגבתם)

הלכתי הבוקר (שישי) למזגנייה/פנצריה בתחנת דלק מצה, החליף את השסתום ב10 דקות, מילא גז, לקח 500₪. 

המזגן מקפיא כמו בימים הטובים. 

 

תודה רבה חברים, להבא אעקוב יותר צמוד על התגובות כאן... 

בתאריך 24.4.2020 בשעה 19:43, colauti 9 כתב:

אם הכמות האמיתית שצריכה להיות במערכת היא 660 גרם יש לך דליפה חזקה מאוד ובעל מקצוע יאתרה בקלות.

בדרך אל חוצות המפרץ/ממנה תלוי בכיוון שממנו אתה מגיע- יש את האחים דרעי- מקצוענים אך לא זולים.

 

 

בתאריך 24.4.2020 בשעה 20:15, Guest אבישאול כתב:

יש לי אותו הרכב, גש לסביון חלקי חילוף בקרית ביאליק, השסתום עולה 50₪ משם תיגש למוסך אריה שפיגל שנמצא בכביש המקביל אליו, החלפה של השסתום(בדיוק 2 דקות) מילוי גז וגם תבקש שיחליפו לך ונטילים בדחיסה וביניקה , על כל זה שילמתי 200 ₪ וכוס אספרסו בחינם

 

בתאריך 25.4.2020 בשעה 13:16, danniel כתב:

היית במוסך,  לא עשו אבחון רק טענו קרר למערכת? 

בכל מקרה, לפני שאתה מזגזג בין חנות חלפים, מוסכים ובתי קפה,  כנס למזגניסט לאבחון מלא של המערכת מיזוג.

ראו תגובה 

עריכה אחרונה על ידי Haim919
×
×
  • תוכן חדש...