Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר הזה תמצא את הקונה המתאים ובאמת מישהו שישמור עליה ,

 

מי שמזיין את המח ומציע מחירים מגוחכים לא נשמע רציני ובכלל לא בטוח שהרכב יישראר

במצבו , זה ודאי אחד שלא מבין הרבה ואין לו רגש לרכבים האלה .

 

אלי היגיעו גם רבים באלה שרציתי למכור את הקדט הצהובה .

בסוף החלטתי לא למכור ולהשאר עם הרכב .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

ירון שלום,

 

אני מחזיק בדיוק את אותו הרכב מודל 64 (מפורסם למכירה בצבע אדום בקלאסיקקאר) ראיתי גם את שלך לדעתי אתה דורש מחיר נמוך מדי במחיר כזה עדיף להקפיא את הרישיון להעמיד את הרכב ולהמתין אין לי ספק שתקבל יותר אני דורש על שלי שנת 64 דלתות הפוכות 20000 ש"ח והיו לי הצעות בסדר גודל של 15000 סבלנות !!!

 

אמיר

פורסם

שלום לכולם

 

המילה שהרבה אנשים אוהבים להגיד זה: לא אקטואלי...

אז תודה לכל אלה שהתקשרו לייעץ לי. ולכל הפונים אלי עם השאלות לגבי המחיר.

נכון שהמחיר מאוד נמוך למצב הרכב. אבל כל אחד והשיקולים שלו...(יש בודדים שיודעים על מה אני מדבר)...

הרכב עבר לאדם מאוד נחמד שאני בטוח שישמור על הרכב ועוד יבצע בו שיפוצי קוסמטיקה.אני מאמין לתמונות בהמשך.

אז תודה תודה לכל הפונים ועל שיתוף הפעולה...

 

ולגבי הפיאט 600 שלי??? כבר לא שלי לצערי וזה: לא אקטואלי

להשתמע

ירון

פורסם
ירון שלום,

 

אני מחזיק בדיוק את אותו הרכב מודל 64 (מפורסם למכירה בצבע אדום בקלאסיקקאר) ראיתי גם את שלך לדעתי אתה דורש מחיר נמוך מדי נמוך מידי? אולי, אבל העובדה היא שהוא לא הצליח לקבל מחיר גבוה יותר... המחיר ה"נכון" הוא זה שמישהו מוכן לשלם בסופו של דבר. יש זחילה מתמדת בשנה האחרונה במחירים שאנשים מבקשים, אבל מה שקובע הוא המחיר שהם מקבלים.

במחיר כזה עדיף להקפיא את הרישיון להעמיד את הרכב ולהמתין - זה אולי עדיף, אבל מה עושים אם הבחור אולי צריך את הכסף? אולי הוא צריך את המקום במוסך למשהו אחר ואטרקטיבי יותר? אין לי ספק שתקבל יותר אני דורש על שלי שנת 64 דלתות הפוכות 20000 ש"ח והיו לי הצעות בסדר גודל של 15000 סבלנות !!!

 

אמיר

שורה תחתונה - ירון מכר - הוא מרוצה, הקונה מרוצה, וזה מה שקובע.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

×
×
  • תוכן חדש...