Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת ליסינג: נירו מול אוקטביה


asa160
שימו לב! השרשור הזה בן 1457 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע זמן להחליף. כיום משתמש באוקטביה 17 1.5. מרוצה מהמנוע והמזגן. לא מרוצה מהרעש, המולטימדיה, ונוחות הנסיעה.

מציעים לי לקחת אוקטביה 1.5 (זהה למה שיש היום) או נירו בדרגת גימור ליסינג.

חשוב לי:

ביצועים טובים יחסית, נוחות, קוקפיט שקט, מולטימדיה ופינוקים.

מה דעתכם ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווי מס מעניין אותך? נירו

איבזור - נירו

 

ביצועים - לא כוחות הנירו פשוט חלשה ביחס לאוקטביה

נוחות - לטעמי שוויון ופזילה לכיוון הנירו

מרווח - תא מטען אוקטביה בכללי גם אוקטביה אבל לא בכזה פער.

שקט - אוקטביה הנירו לא מצטיין בשקט בהאצות.

 

אני עם נירו כבר פעם שניה, ומטייל מידי פעם עם האוקטביה 1.0 של השכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הבידוד רעשים ורעשי רוח של אוקטביה?  איך הנוחות נסיעה וספיגת מהמורות? אני כנראה צריך גם לקחת אוקטביה 1.5.

אני מניח שזה ירידה ברמה מהסיטרואן C4 הפרטית שיש לי היום.

חשבתי שהמולטימדיה הוחלפה ב2018 באוקטביה. היום באוקטביה בדגם ליסינג אני יודע שיש אוטו אנדרואיד ולא מקבלים את הדרעק של גיל-קאר או שאר ההתקנות המקומיות.

יש היום כל מיני התרעות אבל אין זיהוי רכב בשטח מת ואין מצלמת רוורס שזה קצת מצחיק. נראה לי שלא בעיה להוסיף מצלמת רוורס פרטית אם ממש צריך.

תוהה האם שווה לחכות? האם  יהיו אופציות מעניינות לרכב חברה ליסינג שהוחזר?  כי אמורים להגיע רכבים מעניינים כמו הדור החדש של האוקטביה. כנראה יגיע לליסינג בסוף השנה ועם המצב הזה עוד יגיע רק ב 2021 וכנראה רק עם מנוע 1.0.

הנירו לא עבר איזה שידרוגון? כי הבנתי שהאיוניק עבר שידרוגון. מצד שני צריכת דלק לא מעניינת אותי והאוקטביה נראית בחירה טובה יותר מהאיוניק.

לתחושתי יהיו מיליוני רכבים במצב מעולה עם ק"מ נמוכה שחברות הליסינג ירצו להיפטר מהם. מניח שיהיה אפשר לקחת עסקה לשנתיים-שנה וחצי על רכב משומש קלות.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני יודע, האוקטביה החדשה לא תהיה זמינה עם 1.0TSI בעקבות תקנות זיהום אוויר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, dorsht כתב:

כמה שאני יודע, האוקטביה החדשה לא תהיה זמינה עם 1.0TSI בעקבות תקנות זיהום אוויר.

הבנתי שזה הפוך. שיגיע רק עם 1.0.

לפני 49 דקות, asa160 כתב:

לפי קצין הרכב, מדובר עדיין בדגם 2017-2020. סך הכל רכב טוב. מבין שהוא עדיף על הנירו. נכון ?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

לא היה לי מתי ואיך לעשות השוואות. אמור להיות מרווח מאחורה כולל רוחב ספסל כולל מרחק ביו ידיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המירוץ המעודכנת סה"כ נראת לא רע באינטריור, 

לטעמי נוחה וטובה יותר מהאיוניק דגם בה ביליתי הרבה מאוד.

אוקטביה שוב תהיה חזקה הרבה יותר ושקיטה יותר.

לך על האוקטביה 1.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר הייתה התייעצות דומה לאחרונה בפורום.

 

כמה נקודות לתשומת לב:

 

באוקטביה בלם יד רגיל.

 

בניורו בלם יד עם פונקציית אוטו הולד.

 

באוקטביה בקרת שיוט ללא זחילה בפקקים.

 

בנירו בקרת שיוט עם זחילה בפקקים.

 

באוקטביה לא הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נכונה (קרובה להגה) לאור הפרעה לברך ימין מהקונסולה המרכזית.

 

בנירו כן הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נכונה.

 

באוקטביה מסך המולטימדיה ממוקם נמוך ומצריך הסטת מבט למטה כדי לתפעלו.

 

בנירו מסך המולטימדיה גבוה.

 

באוקטביה נדרש חיבור פיזי עם כבל של הטלפון למולטימדיה.

 

בנירו חיבור בלוטוס של הטלפון למולטימדיה (כך לפחות זה היה בגירסה לפני מתיחת הפנים).

 

באוקטביה מתלה אחורי פשוט.

 

בנירו מתלה אחורי רב חיבורי.

 

מרחב פנים דומה פלוס מינוס בשניהם.

 

רמת חומרים דומה בתא הנוסעים פלוס מינוס.

 

תא מטען גדול בהרבה באוקטביה.

 

ביצועים טובים משמעותית באוקטביה. 

 

בנירו הביצועים מממוצעים ומספקים לנהג הממוצע אבל במצב ספורט הם חזקים מאד (אבל בתנאי שהסוללה לא על המינימום).

 

האוקטביה חסכונית בדלק.

 

הנירו חסכונית עוד יותר.

 

אמורים להיות הבדלים ברמות הקרינה בתא הנוסעים בין הרכבים, אני משאיר לפותח השרשור לבצע את הבדיקה, אם זה מעניין אותו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בשתי מכוניות שונות מאד אחת מהשניה.

 

את האוקטביה אתה מכיר.

 

קח לנסיעת מבחן את הנירו - ותחליט מה יותר מתאים לך. הן כל כך שונות שבטוח תהיה לך דעה לכאן או לכאן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1457 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...