Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת סופר מיני חדשה


ליצן צהוב
שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, ליצן צהוב כתב:

סליחה אם אני משגע אתכם-פשוט שמתי לב כי ניתן לרכוש סיאט לאון 1.5 סטייל 0 קמ ב 116,000...לא עדיף  כבר מסופר מיני במחיר כזה??

בהחלט שעדיף

רק עוד מעט תגיע המתיחת פנים של הלאון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סליחה אם אני משגע אתכם-פשוט שמתי לב כי ניתן לרכוש סיאט לאון 1.5 סטייל 0 קמ ב 116,000...לא עדיף  כבר מסופר מיני במחיר כזה??


לא.
I20 תעלה 88
סטוניק וארונה באיזור ה-105.

אין לזה סוף.

אתה צריך סופר מיני? תקנה סופר מיני.
קח i20 תחסוך כמעט 30 אלף שקל לעומת הליאון.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי את המעבר מסופר-מיני למשפחתית כמו הלאון(אפילו ממש מאותה משפחה) - ואני חייב להגיד שההפרש משמעותי יותר ממה שחשבתי.

 

 לא בטוח שזה שווה לקנות סיאט עם שנתיים אחריות(כי מ0 קילומטר אין אפשרות להרחיב ל3 שנים) ודגם שמתחלף ממש עוד מעט, הייתי מנסה ללכת לסוכנות ולבדוק אם המחיר הוא דומה בסוכנות עם 3 שנות אחריות כחלק ממכירת החיסול לפני הגעת הדור החדש.

 

אני אם כבר כדי להישאר בטווח מחיר שלך הייתי בוחן את האיביזה או הארונה באותו טווח מחיר, רק בשביל שלא תחצה את קו המחירים.

 

  

לפני 12 שעות, Nakamichi כתב:

היינו בסיפור הזה גם עם הדור 4 שהיה נחשב קפיצה גדולה על דור 3.


אני לא אומר שזה רכב לא טוב וטרם התנסתי ב-5.

מה שאני לא מרוצה ממנו זה:
1. תיבת הילוכים שלפעמים מתבלבלת.
2. מרחב פנימי.
3. איכות חומרים ואבזור (הרכב בגרסת life).

בגדול אלו הנקודת העיקריות.
בפועל - פשוט הרכב לא עושה ממש חשק לנסוע בו, מרגיש כמו מוצר בינוני.

ברור לי שהדור החדש שונה לחלוטין.
אבל העניין של הירידת ערך - שיישאר בראש של מי שמתכוון לרכוש.

בליסינג פרטי כמו שעשיתי עכשיו - לא פוסל פעם הבאה עוד קליאו.

 

כן זה הכל עניין של פרספקטיבה, היו לי לא מעט סופר-מיני בחיי(ריו,איביזה ואפילו 208gti) ואני מאוד נהנתי מהקליאו(לייף 2016, שכמובן מבחינת הסלון שלה נחותה משמעותית מזאת של 2019).

 

1. המושב שלה והמרווח רגליים לנהג הם פשוט מעולים בתוך קטגוריית הסופרמיני(וזה מבחינתי חשוב).

2. שליטה מאחורי ההגה על הרדיו היא משהו גאוני שלא נפוץ כ״כ(בגולף כבר כמה פעמים החלפתי בטעות שיר בגלל המיקום של המקשים על ההגה עצמו).

3. אחת מהיחידות ברמת הגימור הנמוכה שמגיעה עם אבזור קריטי מאוד של בקרת שיוט.

4.המנוע-גיר פשוט מעולים, פשוט מעולים - את האמת לגיר התרגלתי ממש מהר והיום אני עם הגולף ולא מרגיש הבדל משמעותי בין הכפולי מצמדים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזה מאוד תלוי בנהג אז כי:

1. לא מצאתי את המושב שלה נוח יותר מסופר מיני אחרות. זה לא שהיא לא נוחה. די מומצעת. גם הספיגת מהמורות - בינונית מאוד.

2. שליטה מאחורי ההגה לטעמי זה משהו גרוע, על ההגה עדיף משמעותית. השיטה הזאת והמנוף הספיציפי הזה נמצאים אצל רנו כבר 15 שנה בערך. אני לא מעריץף כאמור מעדיף כפתורים על ההגה, כנראה עניין של גישה.

3. זאת בקרת שיוט לא אדפטיבית בדור 4 - אני מוצא אותה די מיותרת ברוב הזמן. נדיר שאני משתמש. היא טובה אולי לנסיעות לילה בכביש בינעורני. אחרת לא מוצא לה באמת מטרה, כי כל הזמן אתה נדרש להאיץ ולהאט.

4. כאמור לא שותף להרגשה. המנוע בסדר, שלוחצים חזק הוא סוחב. אבל הגיר לפעמים מתבלבל, אולי כמו כפולי מצמדים אחרים. לטעמי דווקא ה-DSG עושה עבודה טובה יותר. למעשה הגיר הזה אצל פורד גרם פחות או יותר להתרסקות הפוקוס אז גם האמינות שלו מוטלת בספק. 

 

עוד משהו, הרכב קצת מקרקש. וזה רכב בן שנה בערך. די מאכזב. אם זאת הייתה רכישה פרטית די הייתי מתבאס מזה.בגלל שזה ליסינג - לא כזה מעניין.

 

הכל כאמור רלוונטי לדור 4. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה התרשמויות שלי מנסיעות מבחן בשבועות האחרונים במסגרת חיפוש רכב חדש להורים - הדגש הוא על בטיחות, אמינות ושיקוף נוח לאנדרואיד אוטו עבור הוויז. טרם החלטתי.

 

  1. קיה ריו GX - כרגע נראית הבחירה המאוזנת ביותר. הנסיעה נוחה למדי. המנוע 1.0 טורבו + גיר דו מצמדי מאיצים היטב וחלקים דיים גם בעיר. שדה הראיה סביר ולא יותר. יש בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס וחיישני רוורס. האינטריור הפתיע לטובה בעיצוב ובאיכות החומרים. מגיעה עם בלם יד מכני ואין מערכת Keyless  - זה לחיוב היות שאני מעדיף את הפשטות בתפעול של שתי המערכות האלו עבור הההורים. המולטימדיה מקורית נוחה לתפעול ושיקוף טלפון. מגיעה עם 7 שנות אחריות על מנוע וגיר מה שמהווה יתרון משמעותי בסעיף האמינות. לחובה - העיצוב החיצוני אנמי משהו. מחירון + איתוראן + רישוי 107K. מבחינת סחירות - מצד אחד קיה, מצד שני כפי ש @dorsht כתב לא רואים את הרכב הזה על הכביש בכלל, כנראה בגלל העדפה לגרסת הג'יפון, הסטוניק. מכל מקום עבורינו הסחירות היא לא שיקול משמעותי.
  2. ניסאן מיקרה Acenta Plus - האופציה הלא שגרתית. מבוססת על שלדת קליאו דור קודם (2012) ובעצמה הושקה ב 2017. התלהבנו מהעיצוב החיצוני, אבל בפנים קצת אנמי. הגיר הרציף משתהה ביציאה אבל בסך הכל עובד חלק. תנוחת הישיבה גבוהה באופן מפתיע לגודל הרכב. שדה ראיה מצוין. נוחות הנסיעה טובה מאוד. המנוע (100 כ"ס) חלש ביחס לתחרות והרכב מרגיש כבד. יש בלימה אוטונומית, אין תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב אבל יש התראה אפקטיבית מאוד בדמות רטט בהגה. גם הרכב הזה מגיע עם בלם יד מכני ואין מערכת Keyless (טוב, כנ"ל). אין מצלמת רוורס ועבור חיישנים בהתקנה מקומית דורשים תוספת תשלום. המולטימדיה נראית סינית (?) ועובדת סביר. מחירון עם חיישנים, פוינטר, מרימי שמשות (עוד גובים על זה כסף?), הרחבת אחריות לחמש שנים ורישוי - 112K. יקר מאוד ביחס לתמורה, אבל נראית מצוין כבר אמרתי? הסחירות בעתיד עלולה להיות בעייתית - לא משמעותי עבורינו כנ"ל.
  3. רנו קליאו Intense - מרגישה הכי מודרנית והיא אכן הדגם החדש ביותר - הגיע ליבואן לפני שבועיים. מנוע (130 כ"ס) וגיר הטובים ביותר בחבורה. הנסיעה קשיחה יחסית לשני הרכבים האחרים אבל סבירה בסך הכל. הופתעתי לטובה מעוצמת הבלימה הפשוט מצויינת למרות בלמי תוף מאחור. יש בלימה אוטונומית, אין תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב אבל יש התראה עם רטט בהגה שלטעמי לא מורגש מספיק, בטח ביחס לזה שלמיקרה. פרט זה ההתראה התקשתה בכמה מקרים לזהות את סימון הנתיב ולא פעלה. רמת הגימור הזאת מגיעה עם Keyless, פחות מתאים להורים אבל לא דיל ברייקר. הנדסת האנוש "דורשת התרגלות" (או פשוט לא טובה, תלוי בכם) - אין כפתור ווליום בקונסולה המרכזית והוא מוטמע בתצוגת המולטימדיה, הכפתור שאמור לשלוט על הווליום "מההגה" מוחבא מאחוריו והייתי צריך עזרה מהנציג בשביל למצוא אותו, פקדי בקרת האקלים פחות אינטואיטיביים וידית כוונון המשענת נסתרת באיזה כוך ליד רגל שמאל. כרכב עבור ההורים שלי שרגילים לרכבים יפנים שבהם הכל מובן, או לפחות באותו מקום כבר עשרות שנים, זאת סוגיה בעייתית. מחירון + רישוי - 106.5K - מחיר מעולה כשלעצמו לרכב הכי מודרני. ב 116K קיימת רמת הגימור RS Line שמוסיפה גם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב והתראה על שטח מת במראות. פחות טובה לאבא העובדה שהיא מוסיפה בלם יד חשמלי, זה ממש סעיף פוסל מבחינתו. אלמלא ההשגות בהנדסת האנוש יתכן שהייתי מנסה לשכנע אותו שהשד לא נורא והיינו בוחרים ברכב הזה ברמת הגימור הגבוהה. האמינות בסימן שאלה עקב מנוע חדש לגמרי וגיר שדווחו לגביו בעיות בקליאו הקודמת. גם כאן הסחירות בעתיד עלולה להיות בעייתית אך לא משמעותי עבורינו כנ"ל.

נפסלו באולם:

  1. מאזדה 2 - פשוט לא נראית טוב לטעמינו. זה גם דגם ותיק (2014) ורמות הגימור הגבהות יקרות ביחס לתמורה.
  2. יונדאי i20 - נראית מבחוץ ובעיקר ממפנים כמו ריו מיושנת, כי היא אכן כזאת (2014). תוחלף בקרוב.
עריכה אחרונה על ידי itaimoto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.3.2020 בשעה 00:12, ליצן צהוב כתב:

שלום לכולם,

החלטתי לרכוש רכב סופר מיני חדש(אוטומט בלבד)  בתקציב של 100אלף שח פלוס מינוס (ניתן לחרוג מעט אם ממש משתלם) וזקוק כמובן לעזרתכם בבחירת הרכב.

לו הייתם אתם צריכים לרכוש סופר מיני כיום,מה הייתה בחירתם ?מהי התמורה הטובה ביותר שאני יכול לקבל ביחס למחיר ? מתכוון להחזיק ברכב לפחות 4 שנים כך שכמובן מעדיף לקבל כמה שיותר אמינות ונוחות נסיעה וביחוד בתוך העיר.מעבר לכך ,יש כמובן את עניין מערכות הבטיחות האקטיביות -עד כמה לדעתכם זה צריך להיות גורם מכריע? 

מתלבט כמובן בין מאזדה 2,איביזה, קליאו  החדשה,  i20...או אולי רעיונות נוספים אם יש לכם? מבין הגירים הרובוטיים של רנו ,סיאט ויונדאי-מי נחשב למומלץ ביותר,אם בכלל?

אני בעיקרון נוטה לכיוון המאזדה בעיקר בשל האמינות והגיר הפלנטרי אך קצת מבאס אותי כי אמורה להגיע מתוחת פנים בעוד מספר חודשים ואני זקוק לרכב בשבועות הקרובים...

תודה לכולם ,שבוע טוב ורק בריאות כמובן....

 

אני אומנם בשלב קצת יותר מתקדם ברכישה,הזמנתי i20 prestige, אבל עדיין בהתלבטות גם לאור מגיפת הקורונה והאי וודאות (עיכוב בהזמנה,הרכב יכול להגיע במאי) האם לחכות לתחילת שנה הבאה למתיחת פנים. ב-2021 יוצע דגם מיקרו היברידי וכזה עם 4 צילינדרים.

 

מבחינת השימוש הוא לעיר בעיקר אבל לעיתים רחוקות בסופי שבוע נסיעות רחוקות (פ"ת-חדרה,פ"ת> חיפה) .

אני כרגע עם שברולט אופטרה ספורט 12 שנה,אני מתכוונת להחזיר ברכב לפחות עשור...ולכן שוקלת לחכות כדי לקחת רכב יותר "חזק" הכולל 4 צילינדרים.

 

התקציב שלי עד 100 אלף ש"ח אבל לא ידוע לגבי מחיר יונדאי 2021...

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shirani91
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי האופל קורסה הסופר מיני הכי טוב שיש היום,הוא נראה מעולה,איכותי,זריז מאד,גיר אוטומטי פלאנטרי 8 הילוכים,ובסך הכל נותן תמורה מעולה לכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכיוון להחזיק ברכב יותר מ 4 שנים,הייתי שוקל רכישת רכב מ 0 ק"מ/יבוא מקביל.

לא הייתי קונה יונדאי I20 לשימוש עירוני ברובו בגלל הגיר כפול המצמדים,בהנחה שהוא ממשיך ללוות את רכבי רוב הקונצרן שלהם.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כל הרכבים בקבוצת הסופר מיני החדשות כאלה, לפחות הרב: סיאט איביזיה, ניסאן מיקרה סקודה פאביה,אופל קורסה...לא חושבת שיצא לי לראות משהו אחר, למעט אולי רכבים מעט יותר יקרים בקטגוריה כמו הונדה ג'אז וטיוטה יאריס.
 

 

עריכה אחרונה על ידי Shirani91
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, Ron.P כתב:

לפי דעתי האופל קורסה הסופר מיני הכי טוב שיש היום,הוא נראה מעולה,איכותי,זריז מאד,גיר אוטומטי פלאנטרי 8 הילוכים,ובסך הכל נותן תמורה מעולה לכסף.

היא לא הכי טובה לדעתי,  המרווח מאחור בינוני, מחיר יקר, האיבזור לא הטוב ביותר וגם המחיר וקר ביחס לאחרות.

ציון בטיחותי לא מרשים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Shirani91 כתב:

אבל כל הרכבים בקבוצת הסופר מיני החדשות כאלה, לפחות הרב: סיאט איביזיה, ניסאן מיקרה סקודה פאביה,אופל קורסה...לא חושבת שיצא לי לראות משהו אחר, למעט אולי רכבים מעט יותר יקרים בקטגוריה כמו הונדה ג'אז וטיוטה יאריס.
 

 

האם בדקת מאזדה 2 -אפשר גם ביבואן וגם ב 0 ק"מ (אם תחזיקי ברכב מעל 4-5  שנים)

בניסאן מיקרה, היה מדובר על גיר רציף,שאמנם היו איתו בעיות בתחילה (שנתונים 2011-12 אבל מאז עבר שיפור לטובה).

גם רכבי ואג נפסלים בעיני לפחות לסוג כזה של נסיעה.

באופל הגיר פלנטרי כפי שכתבו לך (אוטומטי רגיל)- האם הוא בחירה טובה ? לא יודע..

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה פחות התחברתי. מעדיפה לבחור סופר מיני חסכונית בדלק,אמינה,ידידותית לסביבה (ניסאן דרגת זיהום 10) וסחירה..

במחיר של הניסאן,שפחות מאובזרת מיונדאי, הייתי מוסיפה 1,500 ש"ח וקונה טיוטה רגילה/היברידית.

 

בכל אופן השאלה הייתה האם כדאי לחכות לגרסה החדשה שלא ידוע עלותה אבל יש אפשרות למיקרו היברידית ול-4 צילנדרים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר למיקרה הקודמת, אין טעם להזכיר אותה בכלל.
סופרמיני עם גיר אוטמטי פלנטרי או רציף : מיקרה, יאריס , ג'אז (שתיהן יתחלפו בחודשים הקרובים), 2 (מתיחת פנים בקרוב). והקורסה.

לפני 8 דקות, Shirani91 כתב:

בכל אופן השאלה הייתה האם כדאי לחכות לגרסה החדשה שלא ידוע עלותה אבל יש אפשרות למיקרו היברידית ול-4 צילנדרים..

לאיזה רכב ?  כי היאריס הבאה תגיע עם 3 צילינדרים ולא 4.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Shirani91 כתב:

 

אני אומנם בשלב קצת יותר מתקדם ברכישה,הזמנתי i20 prestige, אבל עדיין בהתלבטות גם לאור מגיפת הקורונה והאי וודאות (עיכוב בהזמנה,הרכב יכול להגיע במאי) האם לחכות לתחילת שנה הבאה למתיחת פנים. ב-2021 יוצע דגם מיקרו היברידי וכזה עם 4 צילינדרים.

 

מבחינת השימוש הוא לעיר בעיקר אבל לעיתים רחוקות בסופי שבוע נסיעות רחוקות (פ"ת-חדרה,פ"ת> חיפה) .

אני כרגע עם שברולט אופטרה ספורט 12 שנה,אני מתכוונת להחזיר ברכב לפחות עשור...ולכן שוקלת לחכות כדי לקחת רכב יותר "חזק" הכולל 4 צילינדרים.

 

התקציב שלי עד 100 אלף ש"ח אבל לא ידוע לגבי מחיר יונדאי 2021...

 

 

יונדאי i20...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, itaimoto כתב:
  1. . הנדסת האנוש "דורשת התרגלות" (או פשוט לא טובה, תלוי בכם) - אין כפתור ווליום בקונסולה המרכזית והוא מוטמע בתצוגת המולטימדיה, הכפתור שאמור לשלוט על הווליום "מההגה" מוחבא מאחוריו והייתי צריך עזרה מהנציג בשביל למצוא אותו, ברגע שמתרגלים , מתפעלים את זה בלי לחשוב. האמינות בסימן שאלה עקב מנוע חדש לגמרי וגיר שדווחו לגביו בעיות בקליאו הקודמת (זה לא אותו גיר, זה גיר חדש עם 7 הילוכים לעומת 6 בישן, וכנראה עם מצמדים רטובים לעומת יבשים בישן) 

 

 

לI20 צריך להגיע דגם חדש לגמרי (ודיי מכוער)  ולא מתיחת פנים, וכמובן יש שאלת העלות של הגרסה הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...