Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הזיכרון שלך מצוין.

אני אמנם לא מבטח גם צד ג' כי אני מבטח את עצמי (התקשקשנו על זה).

אבל אני מבין שלאדם מן השוק זו שטות לא לבטח צד ג'.

אבל מקיף? על רכבים של 30 אלף?? מה הרציונל? המקיף (בהקצנה) זו פרה קדושה שאסור לתבוע אותה כי זה לא כדאי וגורר עליית פרמיה ולא יהיה לך עבר נקי ואתה יכול לתבוע לבד את הצד הפוגע וכו' וכו'.

הרכב שלי שווה 80 אלף. לא נוסע הרבה (בעיקר תוך העיר), אין לו שעבוד למימון ברוך השם, ויש מנעול הגה למקומות חנייה מסוימים וקודנית פלוס כספת ליומיום.

אני זוכר כשבאתי להתקין כספת למחשב רכב המתקין התעקש לדעת לאיזו חברת ביטוח להוציא את האישור. אמרתי לו כי זה לא לביטוח והוא חשב שלא הבנתי אותו..... בסוף הוא אמר לי "אני אעשה לך את ההנחה של הביטוח, אתה הבן אדם הראשון שמתקין כספת שלא בדרישת הביטוח"

 

 

לגבי ביטוח צד ג' - ראה שרשור מהיום https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?682125-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%A6%D7%93-%D7%92

 

הבחור חסך בביטוח צד ג', ושילם על תאונת טמבון 8,600 - וזה בלי לערב ביטוח/שמאי...

אני מניח שהסכום הזה היה מכסה לרוב האנשים ביטוח צד ג' ל5 שנים.

פורסם

כתבתי שלרוב האנשים יהיה זה מעשה לא אחראי לבטח צד ג'. מי שמסוגל לבטח את עצמו או שהנבועה שלו מועטה הרי שזה לא כדאי לבטח.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...