Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרגיש מרומה לאחר רכישת רכב חדש


Moshiko Meller
שימו לב! השרשור הזה בן 1621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מסכים. זה קיצוני מדי בשלב זה, ויכול לסבך אותו יותר מאשר לעזור לו.

 

אף אחד לא הכריח אותו להסכים לתנאים (הגרועים) שקיבל.

 

לגבי המיילים והטלפונים או איחור במסירת הרכב, הוא צריך לפנות לדרגים גבוהים יותר ולקבל סיוע/פיצוי והבהרות.

 

אני לא חושב שזה נכון להשחיר פני יבואן או חברה, בגלל סוכן חלקלק וחמקמק או אפילו שקרן, אבל זה כן מן הראוי לדאוג שהוא יטופל בהתאם.

 

 

בכל מקרה זכותו לבטל עסקה וזה מה שעליו לעשות במידה ותחושת הרמייה שבו גדולה מהרצון להישאר עם הרכב החדש.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשאתה בטרייד סביר להניח שלא תקבל הנחה על הרכב כי היבואן כביכול סופג את ההנחה בטרייד.

ולכן צריך להתעקש על טרייד לישנה בכמה שיותר קרוב למחירון.

מה היה הבסיס לטרייד? אני יכול להגיד לך שאני ואחי הוצאנו 3008 מהחברה הבסיס לבדיקה היה מחיר מחירון.

אצלי במסגרת מבצע חגים ואצל אחי במסגרת "אחי רוצה גם את הרכב והוא יקנה אך ורק אם יקבל מחירון" ( על אופל לא איזה קורולה סחירה)

וזה היה התנאי לעסקה.

משם כבר התמקחנו על ירידת הערך לאחר בדיקה.

מציע לבטל את הטרייד ולנסות למכור בחוץ( השאלה אם יחסרו לך ה20 אלף שקיבלת על הרכב..) או לנסות להלחם על המחיר בטרייד.

עריכה אחרונה על ידי avi2014
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה כזה הייתי מתעקש על מחירון מול מחירון (או כמעט) מה שבסופו של דבר משקף את ההנחה שכעת נותנים על הרכב. במידה והוא לא מסכים אז כמו שכבר הציעו: תמכור לבד ותקנה את הרכב במחיר מבצע.

 

תחסוך לעצמך מיילים וטלפונים וגש למנהל אולם התצוגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם התנאים הגרועים שקיבל... הוא בנאדם בוגר והוא עשה עיסקה

 

יש לי בעיה עם אי עמידה בזמנים, אי קיום הבטחות ואי מענה להודעות

מתי בדיוק הוא אמור לעשות "בלאגן"? אחרי שיקבל את האוטו?

 

יש איחור ולא מגיבים, יאללה חגיגה בסנוקר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קונה בריסטול גדול.

כותב או מדפיס "יבואן XXX, לא מספק רכבים בזמן, לא עונה לטלפונים, גם לא למיילים - ראו הוזהרתם"

נעמד עם הבריסטול בכניסה לסוכנות

מבקש מחבר שיצלם אותך ויעלה לפייס

 

נראה מי ירדוף אחרי מי...

 

קניתי בקיה

בראשון אדבר איתם על ביטול העיסקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה במגרת 14 ימי עסקים אני לא מבין מה הטוענה של ביטול עסקה..

יכולים להיות מליון סיבות לעיכוב, לא חושב שאתה צריך לחשוב על ביטול עסקה אני חושב שאתה צריך לדבר על התנאים בטרייד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה במגרת 14 ימי עסקים אני לא מבין מה הטוענה של ביטול עסקה..

יכולים להיות מליון סיבות לעיכוב, לא חושב שאתה צריך לחשוב על ביטול עסקה אני חושב שאתה צריך לדבר על התנאים בטרייד.

אני לא רוצה לבטל את העעסקה בגלל העיכוב. כי אין עיכוב זה עדיין במסגרת הזמן.

פשוט נראה לי לא הגיוני כל ההתנהלות סביב הרכישה, והחוסר מידע על ימי מכירות שעבר סך הכל שבוע מיום הקניה. באותו מחיר ששילמתי יכלתי לקבל רכב מאובזר יותר או בתנאי רכישה טובים יותר. עניין של שבוע סך הכל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נושא האיחור, זה הרבה דברים מעבר לזה.

מרגיש שניסו למכור בכל מחיר, הסוכן שמתעלם מבקשות שלי למספר רכב, בתחילת השבוע אמרו שהרכב סיים התקנות ושיגיע בחמישי ועדיין אין רכב, משיחה אתמול עם נציג אחר שהיה שם נאמר לי שלא הגיוני שאמרו לי שיגיע בחמישי כי האוניה נכנסה רק אתמול לנמל. עושה רושם שלא יודעים מה קורה שם ולאף אחד אין באמת תשובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך לסוכנות תגיד שאתה מבטל עסקה ועושה עסקה חדשה לא הגיוני שתשלם כמה אלפים יותר. אם אין דמי ביטול תדרוש ביטול. הם כבר יתנו לך את הרכב במחיר של המבצע(לא נראה לי שמנהל אולם תצוגה ירצה לתת הסברים ליבואן איך הוא איבד יומיים למסירה 150 אלף שקל ואולי גם יד כי הרכב קיבל רישוי) .

מה שחשוב לבדוק האם יש דמי ביטול. מהזכור לי לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים. זה קיצוני מדי בשלב זה, ויכול לסבך אותו יותר מאשר לעזור לו.

 

אף אחד לא הכריח אותו להסכים לתנאים (הגרועים) שקיבל.

 

לגבי המיילים והטלפונים או איחור במסירת הרכב, הוא צריך לפנות לדרגים גבוהים יותר ולקבל סיוע/פיצוי והבהרות.

 

אני לא חושב שזה נכון להשחיר פני יבואן או חברה, בגלל סוכן חלקלק וחמקמק או אפילו שקרן, אבל זה כן מן הראוי לדאוג שהוא יטופל בהתאם.

 

 

בכל מקרה זכותו לבטל עסקה וזה מה שעליו לעשות במידה ותחושת הרמייה שבו גדולה מהרצון להישאר עם הרכב החדש.

אז להיכנס למנהל בראשון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אתה מסתבך כל כך.

תגיד שריסקת את הדאציה שלך בתאונה . כתוצאה מכך אתה לא עושה עסקת טרייד.

" תכניסו אותי לעסקה ללא טרייד, ע"מ שאקבל את ההנחה הניתנת לכולם "

מה הבעיה לעשות זאת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון, פות"ש כבר שילם את רוב הסכום ואמור לקבל את הרכב בקרוב.

במצב כזה לא ברורה לי ההצעה שקיבל למכור את הרכב הישן בשוק החופשי - זה יקח יותר זמן ממה שיש לו עד שהרכב החדש יהיה מוכן למסירה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז להיכנס למנהל בראשון?

 

אם יש אפשרות ואתה מחפש תשובות, אז למה לא?

 

חשוב שתהיה ענייני וחד. תדע להסביר בדיוק מה לא בסדר, ממה אתה לא מרוצה, ומה אתה רוצה מהם.

 

בלי גמגומים ובלי מצמוצים. אם יזהה חולשה, הוא יקשיח עמדה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז להיכנס למנהל בראשון?

 

לא מבין למה לא עשית זאת היום!

ההצעות כאן נתנו לך להבין שמדובר בעסקה רעה. במיוחד שאנחנו בסוף שנת מודל

 

גש למנהל האולם ותראה מה הוא יציע.

כל זאת בתקווה שהרכב עדיין לא עבר רישוי והתקנות.

היה לי מקרה דומה בסוזוקי ב 2014.

פניה לשירות לקוחות לאחר קבלת הרכב. והתקבל פיצוי בגובה ההנחה שהיתה אז (ביטוח מקיף לשנה).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה לא עשית זאת היום!

ההצעות כאן נתנו לך להבין שמדובר בעסקה רעה. במיוחד שאנחנו בסוף שנת מודל

 

גש למנהל האולם ותראה מה הוא יציע.

כל זאת בתקווה שהרכב עדיין לא עבר רישוי והתקנות.

היה לי מקרה דומה בסוזוקי ב 2014.

פניה לשירות לקוחות לאחר קבלת הרכב. והתקבל פיצוי בגובה ההנחה שהיתה אז (ביטוח מקיף לשנה).

 

לא פניתי היום כי נאמר לי עוד אתמול כי ביום שישי אין עם מי לדבר בסוכנות ולחכות ליום ראשון.

מה גם ששלחתי מכתב תלונה ולא התיחסו עדיין

אני מבין לפי התגובות שבאמת עשיתי עסקה גרועה ולא רק מרגיש שיצאתי פראייר.

אכנס בראשון ונראה מה עושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...