Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח להסבר למה?

 

למה לקבל בינואר? אני אסביר. מסיבה פשוטה מאוד.

כשתרצה למכור את הרכב הזה בעתיד,מי שייקנה ממך יפתח מחירון{לוי יצחק}, ולמרות שרשום במפורש "חודשי עלייה לכביש", כלומר, תוספת כסף על כל חודש, החל מחודש ינואר, של-"X" כסף,{ומדובר בלפחות כמה אלפי שקלים טובים}, לרוב לא ייתחשבו בזה.

ז"א, שהרכב שלך ייחשב כאילו עלה לכביש בינואר 2019, למרות שתקבל אותו בדצמבר 2019.

במילים כאלה או אחרות, "הפסדת שנה".

אותו אדם, שיקבל את הרכב בינואר 2020, שהזמין ב-2019, כמוך},כשירצה למכור, הרכב שלו יעלה במחירון הרבה יותר, מזה שאתה תקבל, השנה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה רק חצי מדויק.

 

זה מדויק בכל הנוגע לעסקאות טרייד אין עתידיות, מגרשי הרכב שיירכשו רכב לא יתייחסו כלל לחודשי העלייה לכביש.

 

אבל דין רכב שעלה בדצמבר לא זהה לרכב שעלה בינואר על הכביש בשוק הפרטי.

מעבר לכך זה כבר תלוי בנתונים של הרכב תוך שסביר להניח שרכב שנמצא 9-10 חודשים פחות על הכביש גם יהיה עם פחות ק"מ דבר שבוודאי ישפיע על מחיר הרכב

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לפני שנתיים בערך הלכתי לסיאט בראשון עם אבא שלי, ואמרו לנו מראש "אם עושים טרייד, אין הנחה"

זה נראה לי שתלוי הסוכנות ו המוכר.

למשל, השברולט שקניתי עכשיו, קיבלתי הנחה של 5000 ש"ח על הדגם LTZ, ואם הייתי קונה את הדגם PREMIER הנחה הייתה רק 2000 ש"ח..

זה גם משהו שלא כל כך מובן לי, גם בסיאט וגם בשברולט, נותנים יותר הנחות על הרכבים זולים יותר, על היקרים יותר אומרים "אנחנו מפסידים יותר כסף אם נותנים הנחות גדולות על הרכבים יקרים" (לא יודע עד כמה זה נכון אבל)

פורסם
זה רק חצי מדויק.

 

זה מדויק בכל הנוגע לעסקאות טרייד אין עתידיות, מגרשי הרכב שיירכשו רכב לא יתייחסו כלל לחודשי העלייה לכביש.

 

אבל דין רכב שעלה בדצמבר לא זהה לרכב שעלה בינואר על הכביש בשוק הפרטי.

מעבר לכך זה כבר תלוי בנתונים של הרכב תוך שסביר להניח שרכב שנמצא 9-10 חודשים פחות על הכביש גם יהיה עם פחות ק"מ דבר שבוודאי ישפיע על מחיר הרכב

לפי החוק היבש אתה צודק.

אבל בפועל?

קיים סעיף נפרד במחירון "לוי" שמתייחס לכמות הק"ם שעבר הרכב. כאשר הק"ם שמתחת לממוצע, יש אחוזי העלה במחירון. בזה{לרוב} מתחשבים.

לגבי חודשי עלייה לכביש, זה נדיר שהקונה יתייחס לזה. ועוד יותר נדיר, שרכבים נמכרים מעל המחירון, גם ללא התוספת של חודשי העלייה. {הכוונה לרכבים סטנדרטיים ולא "מיוחדים" או מבוקשים במיוחד}.


×
×
  • תוכן חדש...