Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, בעבודה החליפו לי המכשיר.

הקודם היה גלקסי S6.

המכשיר החדש סופק ללא "הוראות הפעלה"...

אשמח לשמוע מכם מה ה- 10 יודע לעשות, אילו חידושים רלוונטיים יש בו וכו' וכו'.

תודה,

ירחמיאל הבור

פורסם

קיבלת תשובה רצינית, המדריכים השונים ביוטיוב יתנו לך מה שצריך.

בגדול, פשוט תפסיק את פעולתן של כל האפליקציות שמתחילות ב-bixby, תתעלם לגמרי מקיומו של Samsung account ותבטל אנימציות למיניהן שמופיעות בזמן שהטלפון כבוי. ייקח כמה שעות, ראה הוזהרת.

חוץ מזה, תתחדש ותיהנה - אחלה מצלמה שבעולם.

 

אה, ואל תטעין בצורה אלחוטית - סתם מטגן את הסוללה ומקצר את חייה לטווח הארוך. נכון לכל מכשיר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אחלה מצלמה, אחלה מסך, אחלה איכות שמע. בגדול טלפון טוב.

 

מאכזבים מאוד חיי הסוללה וחיישן טביעת אצבע.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
קיבלת תשובה רצינית, המדריכים השונים ביוטיוב יתנו לך מה שצריך.

בגדול, פשוט תפסיק את פעולתן של כל האפליקציות שמתחילות ב-bixby, תתעלם לגמרי מקיומו של Samsung account ותבטל אנימציות למיניהן שמופיעות בזמן שהטלפון כבוי. ייקח כמה שעות, ראה הוזהרת.

חוץ מזה, תתחדש ותיהנה - אחלה מצלמה שבעולם.

 

אה, ואל תטעין בצורה אלחוטית - סתם מטגן את הסוללה ומקצר את חייה לטווח הארוך. נכון לכל מכשיר.

 

לא. עד שאתה ענית לי לא קיבלתי תשובה רצינית. על כל שאלה כאן בפורום - כל אחת - ניתן לשלוח את השואל אל האינטרנט. קודמיך סתם השמיעו את קולם.

 

התשובות שאתה ענית לי הן לענין ולזה בדיוק אני מתכוון.

תודה.

פורסם

עוד שאלה: כאשר אני מנסה לשנות את ערכת הנושא/טאפט/צבע של מסך הבית, המכשיר מפנה אותי ל- bixbuy, מה שניראה כמו חנות שלהם.

כיצד אוכל לבצע זאת באופן פשוט יותר? סה"כ אני מבקש מסך כחול, כהה, רגיל ופשוט.

תודה מראש.

פורסם

ירחמיאל, לצערי אני יכול להזדהות עם התגובה ש"עצבנה" אותך. בעידן של היום שאלות כמו "איך להגדיר טלפון" או "איך לשנות רקע" הן, איך לומר, שאלות קיטבג. בזמן שהשקעת כדי לכתוב את הפוסט יכולת כבר לקבל את כל התשובות שלך מאין ספור מקורות.

יש אנשים שקשה להם לשמוע זאת, אבל אני חושב שכיום חוסר ידע בסיס בטכנולוגיה שאנו כל כך תלויים בה הוא, איך לומר בעדינות, מאוד בעייתי. זה מתחיל מרקע לטלפון ומגיע להשוואת מחירים ובעצם כל מה שקשור ב"האם עובדים עלי", ניווט במדינות אחרות, רכישה מחו"ל, ובכלל מציאת מידע שכולו קיים, נגיש וחינמי.

לצורך העניין, כל שינוי של רקע ו\או חבילת נושא מתבצע דרך "חנות האפליקציות" של סמסונג. לחילופין אתה יכול פשוט להוריד איזו תמונה שתרצה ודרך אפליקציית התמונות במכשיר להגדיר אותה כרגע מסך בית, מסך נעילה או שניהם יחד.

פורסם
ירחמיאל, לצערי אני יכול להזדהות עם התגובה ש"עצבנה" אותך. בעידן של היום שאלות כמו "איך להגדיר טלפון" או "איך לשנות רקע" הן, איך לומר, שאלות קיטבג. בזמן שהשקעת כדי לכתוב את הפוסט יכולת כבר לקבל את כל התשובות שלך מאין ספור מקורות.

יש אנשים שקשה להם לשמוע זאת, אבל אני חושב שכיום חוסר ידע בסיס בטכנולוגיה שאנו כל כך תלויים בה הוא, איך לומר בעדינות, מאוד בעייתי. זה מתחיל מרקע לטלפון ומגיע להשוואת מחירים ובעצם כל מה שקשור ב"האם עובדים עלי", ניווט במדינות אחרות, רכישה מחו"ל, ובכלל מציאת מידע שכולו קיים, נגיש וחינמי.

לצורך העניין, כל שינוי של רקע ו\או חבילת נושא מתבצע דרך "חנות האפליקציות" של סמסונג. לחילופין אתה יכול פשוט להוריד איזו תמונה שתרצה ודרך אפליקציית התמונות במכשיר להגדיר אותה כרגע מסך בית, מסך נעילה או שניהם יחד.

 

עומרי,

ראשית תודה רבה על הטיפ לגבי שינוי רקעים. זה "עומד בסתירה" עם מה שהציע לי האנס (bixbuy+ accounts).

אתה רואה כמה טוב לשאול...? שומעים כל מיני דעות ורעיונות. שנית, תגובתך לא עיצבנה אותי, חלילה. היא פשוט לא הייתה לענין.

את הפירוש אתה כבר נתת כאן: חוסר ידע בסיסי בתחום. אמנם הידע הבסיסי אצלי קיים, אני יודע לגשת אל שינוי המרקע בנייד ולנסות לשנות, כך עשיתי עד כה בכל הניידים שלי, אבל כאן לא הצלחתי. כמובן שהרשת מלאה בהסברים וטיפים לניידים החדשים, אבל עובדה, לא הצלחתי למצוא אחת שאבין.

חוסר ידע בתחום הזה תמיד יהיה וגם בתחומים אחרים. הרי אם כולנו נהיה גאונים - מה נעשה?

יש עכשיו מחסור גדול מאד בארץ בידע מקצועי במכונאות... אז מה, לאנשים לא יהיה מותר לשאול?

אין מה לעשות. תמיד לא נדע דברים.

ושוב תודה עבור הטיפ.

פורסם

ירחמיאל, על שאלות ממוקדות קל לענות אבל שאלה כללית כו השאלה הראשונה היא די בעייתית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אי אפשר לשנות רקעים בלי להשתמש ב-bixby ובאפליקציית ה-themes שלהם. קטע הזוי של סמסונג.

עזבתי את הרקע המקורי לנפשו, מה שנקרא, בוחר את המלחמות שלי...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

אם הם חושבים שהם יוכלו להכריח או להגביל משתמשים, הם ממש אבל ממש....אה...רגע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

אגב לא מובן לי מה הקשר ל BIXBY, כי אין. BIXBY היא פשוט הניסיון של סמסונג בתחום ה Assistant ותו לא. אצלי היא ב Disabled מהיום הראשון. אולי אתם מתכוונים ל Samsung account, שגם לו אין כמעט שום שימוש אם כבר יש לכם Gmail.

ושוב - שינוי רקע אפשרי ישירות מהגלריה, אין צורך להכנס לשום חנות כזו או אחרת. כנס לדפדפן, חפש תמונה, תוריד, היא תופיע שם, פתח אותה, לחץ על 3 הנקודות בצד ימין למעלה, Set as Wallpaper.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם
אי אפשר לשנות רקעים בלי להשתמש ב-bixby ובאפליקציית ה-themes שלהם. קטע הזוי של סמסונג.

עזבתי את הרקע המקורי לנפשו, מה שנקרא, בוחר את המלחמות שלי...

 

כנס לגלריה, פתח תמונה שאתה רוצה כרקע, 3 נקודות בפינה למעלה וקבע כטפט.

 

עריכה: התחלתי לכתוב לפני חצי שעה ועד שסיימתי כבר ענו לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...