Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספר הנהג של יונדאי איוניק - הדברים מדברים בעד עצמם:

 

 

ioniq.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הסיבה העיקרית היא כרגיל, כסף.

הרכיבים בתוך תא הנוסעים עובדים ב-12 וולט. הסוללה ההיברידית עובדת ב-300-400 וולט. זה אומר שכדי לגרום לכל הרכיבים בתא הנוסעים לעבוד עם מתח של הסוללה ההיברידית היה צריך לתכנן אותם מחדש לעבוד במתח גבוה יותר (הרבה כסף לקנות רכיב חדש ומיוחד לעומת פריט סטנדרטי שמיוצר במיליוני חתיכות) או לחלופין לשים ממירי מתח (יקר, תוספת משקל וכו').

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)
הסיבה העיקרית היא כרגיל, כסף.

הרכיבים בתוך תא הנוסעים עובדים ב-12 וולט. הסוללה ההיברידית עובדת ב-300-400 וולט. זה אומר שכדי לגרום לכל הרכיבים בתא הנוסעים לעבוד עם מתח של הסוללה ההיברידית היה צריך לתכנן אותם מחדש לעבוד במתח גבוה יותר (הרבה כסף לקנות רכיב חדש ומיוחד לעומת פריט סטנדרטי שמיוצר במיליוני חתיכות) או לחלופין לשים ממירי מתח (יקר, תוספת משקל וכו').

לא מסכים איתך.. ממירי מתח ממותגים כיום הם קלי משקל וזולים בהרבה לעומת מצבר חומצה עם מעגל טעינה וכל מה שמסביב.

ואם ברכב לא קיים אלטרנטור ל12 וולט, כמו שחלק מהאנשים פה ציינו, אז ממילא חייבים את כל ממירי המתח הללו.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
מספר הנהג של יונדאי איוניק - הדברים מדברים בעד עצמם:

 

83d68c652e6ea6eb1331800f0b79c11c.jpg

 

לפחות אצלי, התמונה באיכות נמוכה מדי ולא ניתן לקרוא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לבקשת הקהל הוחלפה התמונה בהודעה המקורית

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא מסכים איתך.. ממירי מתח ממותגים כיום הם קלי משקל וזולים בהרבה לעומת מצבר חומצה עם מעגל טעינה וכל מה שמסביב.

ואם ברכב לא קיים אלטרנטור ל12 וולט, כמו שחלק מהאנשים פה ציינו, אז ממילא חייבים את כל ממירי המתח הללו.

 

אכן ברכב חשמלי או היברידי יש ממיר מתח ל-12V שמשמש לטעינת המצבר. אז למה בכל זאת צריך מצבר? כי יש שני מצבים בהם רוצים שהסוללת המתח הגבוה תהיה מנותקת, אבל האלקטרוניקה תמשיך לעבוד: בחניה ולאחר תאונה. בחניה מנתקים את סוללת המתי הגבוה כדי שלא תתפרק, אבל עדיין מערכות האלקטרוניקה צריכות לעבוד כדי שאפשר יהיה, למשל, לפתוח ולנעול את הדלתות. אחרי תאונה רוצים שהסוללה הראשית תהיה מנותקת מטעמי בטיחות, כדי שצוותי החילוץ לא יקבלו מכת מתח של 400V. לכן יש לסוללה הראשית נתיך בטחון שמנתק אותה לחלוטין במקרה של תאונה. עם זאת, במצב כזה עדיין רוצים שהאלקטרוניקה תעבוד ולו רק בשביל שהאורות המהבהבים יעבדו.

פורסם (נערך)
מספר הנהג של יונדאי איוניק - הדברים מדברים בעד עצמם:

 

 

[ATTACH=CONFIG]523556[/ATTACH]

 

זה לא מוכיח כלום. גם בספר הרכב של טסלה יש פרוצדורה לחיבור כבלים במקרה שהמצבר מת וברור שאין בה סטרטר. ברכב חשמלי או היברידי ״הנעה״ פירושה סגירת הממסרים של הסוללה הראשית. כאשר הסוללה הראשית מחוברת, המצבר נטען כח ידי ממיר המתח.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם

אז ישבתי, חקרתי ומצאתי את העבודות הבאות:

 

1. יש לאיוניק (סוג של) סטרטר שמונע עם רצועה בדומה לסונטה ההברידית.

2. יש פרוצדורה להנעה של מנוע הבנזין ללא "הנעה" חשמלית לפני כן.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצבר 12 ברכבים היברידים נועד להפעיל את מערכות חשמל של הרכב נעילה מולטימדיה תאורה, בכך לא הם חוסכים טעינה של סוללה העיקרית לנסיעה ולא למערכות חשמל אחרות

פורסם
אז ישבתי, חקרתי ומצאתי את העבודות הבאות:

 

1. יש לאיוניק (סוג של) סטרטר שמונע עם רצועה בדומה לסונטה ההברידית.

2. יש פרוצדורה להנעה של מנוע הבנזין ללא "הנעה" חשמלית לפני כן.

 

 

מוזר שיונדאי בחרו בגישה הזו. הם אומנם חוסכים גרירה למוסך במקרה שהסוללה הראשית מתרוקנת, אבל זה אמור להיות מקרה נדיר ביותר. מצד שני הם מוסיפים משקל ועלות לכל המכוניות ההיברידיות הם מיצרים.

×
×
  • תוכן חדש...