Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Haim30090

שחיקת צמיגים בהנעה קידמית

שימו לב! השרשור הזה בן 299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שאלה לגבי הנעה קידמית בספורטבק(לנסר) 2010

הבנתי שהנעה הקידמית ברכב היא גומרת את הצמיגים הקידמים מאשר הצמיגים האחורים זה נכון ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, לא רק בלנסר, אלא בכל רכב הנעה קדמית - הצמיגים הקדמיים יישחקו לרוב מהר יותר מאלו האחוריים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק רציתי להעלות על זה פוסט, אני עם פיקנטו, החלפתי 4 צמיגים לפני חצי שנה בערך, עשיתי אולי 5000 ק"מ, וככה נראה הצמיג הקדמי מול האחורי -

 

20191002_142645.jpg20191002_142652.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו, תפסיק לצאת עם פירפורים מהרמזורים ויהיה בסדר.

גם הצמיגים האלה לא כל כך מוצלחים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חחחח :)

 

מודה שיצא לי איזה פעם או פעמיים ללחוץ, אבל באמת לא יותר מזה, מפחד שהפרונט יתפרק ;).

 

זה יותר צמיג לא מוצלח מאשר אני משפשף אותו.

 

מחכה כבר להחליף אותם, עשיתי טעות שהחלפתי לאותו דגם המקורי של הרכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בדיוק רציתי להעלות על זה פוסט, אני עם פיקנטו, החלפתי 4 צמיגים לפני חצי שנה בערך, עשיתי אולי 5000 ק"מ, וככה נראה הצמיג הקדמי מול האחורי -

 

[ATTACH=CONFIG]523263[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]523264[/ATTACH]

 

מאוד כדאי כל שנה, לבצע הצלבת צמיגים - העברת הצמיגים הקידמיים לאחור, והאחוריים קדימה.

כך הבלאי יחולק לאורך חיי הצמיגים, ולא רק הקידמיים ישחקו מהר.

להקפיד כי ההחלפה תבוצע כאשר - הצמיג הקדמי יעבור לאחור באותו הצד, והאחורי קדימה באותו הצד.

 

כאשר רוצים להכניס לשימוש גם את הצמיג החליפי - במידה והוא תואם את גודל שאר הצמיגים, ולא צמיג חליפי קטן.

מתקינים את הצמיג החליפי מאחור, לשנה הראשונה.

ואז אפשר להכניס גם אותו לסבב ההחלפות - בדגש - הצמיג האחורי של אותו הצד עובר קדימה, והקדמי אחורה

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אכן כן, לא רק בלנסר, אלא בכל רכב הנעה קדמית - הצמיגים הקדמיים יישחקו לרוב מהר יותר מאלו האחוריים.

 

האם ברכב הנעה אחרוית רגיל, הכוונה לא רכב ספורט או רכב ביצועים אלא נגיד טנדר רגיל הנעה אחורית הצמיגים הקידמיים שאחראים על רוב הבלימה ועל ההגיוי לא ישחקו יותר מהר מהאחוריים?


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל ההיגוי והזוויות בהן נוטה הגלגל, תמיד הקדמיים ישחקו יותר.

הקדמיים ישחקו קצת פחות כאשר הסרן הוא אינו מניע (בהשוואה לרכב הנעה קדמית), אבל יותר מאשר האחוריים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חושב.

 

לדעתי הקביעה הנפוצה שבהנעה קידמית הצמיגים הקידמיים נשחקים יותר מהאחוריים בגלל שזה הנעה קידמית - לא נכונה.

 

 

אלא אם כן זה רכב חזק עם הנעה אחורית שננהג חזק, אז ברור שהוא ישחק את האחוריים מהר יותר. אבל זה היוצא מן הכלל, לא הכלל.

 

 

מעריך שברכב רגיל לא ספורטיבי הנעה אחורית שננהג רגוע (נגיד וולוו 240/740) השחיקה של הקידמיים לעומת האחוריים תהיה די דומה למצב שקיים ברכבי הנעה קידמית.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי עם 51 קג"מ והנעה אחורית, לא רק שהקדמיים הלכו קודם, האחוריים נשארו בצורה מפתיעה וטובה (ולמרות זאת החלפתי רביעייה).


עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לשם הקוריוז: בכלים דו גלגליים, הצמיג האחורי לרוב רחב יותר, באופנועים אף רחב יותר בצורה משמעותית, והוא גם תמיד נשחק ראשון.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני.. כלים דו גלגליים ננהגים חזק יותר בדרך כלל, ויש להם רק גלגל אחד איתו הכח יורד לאספלט. הגיוני שישחק קודם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גלגל אחד מתוך שניים, או שני גלגלים מתוך 4, זה לא הבדל גדול.

הנכון הוא שיחס הספק משקל של אופנוע פשוט יחסית, משתווה בקלות לריכבי על שרובינו יכולים רק לחלום עליהם. בנוסף, חלוקת המשקל באופנוע היא שונה לחלוטין, ולמעט מצבים של בלימה, בשאר הזמן רוב המשקל מונח על הגלגל האחורי


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי להוסיף - בדו גלגלי אתה משתמש פחות בהיגוי אלא ב'השכבת' האופנוע, וזה יוצר פחות שחיקה מאשר ההיגוי ברכב שהכביש 'מתנגד' לו.

לכן לדעתי זה בתוספת הכח מאחור.. נותנים פור גדול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף באופנוע לא מסובבים את ההגה 10 פעם מנעילה לנעילה כשהוא עומד במקום, בשביל להחנות.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...