Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוסע היום לראות רכב 2011.

המוכר יד ראשונה, פרטי, עם קמ 125000. מטפל רק במוסך היבואן. טוען שהוחלף רק טמבון אחורי ופנס אחורי. קבענו שנסע למוסך ונוציא את הסטוריית טיפולים לרכב. במידה וזה אכן הדברים היחידים שהוחלפו, מה דעתכם על קניית רכב כזה ללא בדיקה במכון? פשוט נפגשים באזור 16:00 כאשר כבר הכול סגור .....

פורסם

כל דבר שבוצע מחוץ למוסך מורשה לא יהיה מתועד בהסטוריה ולכן חובה לבצע בדיקה.

 

 

פורסם

טמבון ופנס אחורי הוחלפו כתוצאה מתאונה ואם יש ברכב בעיות שבכלל לא טופלו אז הם גם לא יופיעו בהיסטורית הטיפולים.

קח אותו לבדיקה.

פורסם

באיזה רכב מדובר? מה מחיר המחירון וכמה רוצים על הרכב?. תבקש תיעוד על כך שזה רק טמבון ופנס אחורי.

גם לי קרה בעבר שאדם זקן ונחמד לכאורה עבד עלי אמר שהחליפו רק מכסה תא מטען וטמבון ובפועל השקרן גנב נוכל רמאי ידע שיש פגיעת קצה שלדה (אמנם לא רצינית אבל עדיין פגיעה) וידע וקיבל ירידת ערך מהביטוח....והשקרן רמאי גנב נוכל התחייב בבדיקה ואחרי הבדיקה לא היה מוכן להחזיר את הכסף.

וקרה לי עם זקן אחר שגם היה נחמד שהוא ידע שהרכב עבר תאונה והוא לא סיפר לי על זה והתחייב שאין תאונות (בבדיקה אמרו שהחליפו דלתות ואחרי זה הסתבר שהוא עוד תיקן את זה במוסך מורשה יבואן!!! והיה תיעוד במוסך היבואן!!!).

אז תסיק את המסקנות לבד.

פורסם

אז תסיק את המסקנות לבד.

 

לא לסמוך על מה שזקנים אומרים?

 

פות"ש - אל תסמוך על איש, ואל תוותר על בדיקה.

כמובן שאם מדובר ברכב בשווי של 5000 ש"ח, ככל הנראה הייתי מוותר על בדיקה, אבל במכוניות של עשרות אלפי שקלים - אל תאמין לאף אחד. אתה יכול אגב, לבקש רק בדיקת מרכב, בלי לבדוק מנוע וגיר, ולחסוך בכך כמה שקלים של הבדיקה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לך לבדיקה ואל תסמוך על כלום... היו מקרים מעולם וגם המוכרים שנראים "הכי" אמינים יכולים לדחוף לך איזה נבלה... כבדהו וחשדהו

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
באיזה רכב מדובר? מה מחיר המחירון וכמה רוצים על הרכב?. תבקש תיעוד על כך שזה רק טמבון ופנס אחורי.

גם לי קרה בעבר שאדם זקן ונחמד לכאורה עבד עלי אמר שהחליפו רק מכסה תא מטען וטמבון ובפועל השקרן גנב נוכל רמאי ידע שיש פגיעת קצה שלדה (אמנם לא רצינית אבל עדיין פגיעה) וידע וקיבל ירידת ערך מהביטוח....והשקרן רמאי גנב נוכל התחייב בבדיקה ואחרי הבדיקה לא היה מוכן להחזיר את הכסף.

וקרה לי עם זקן אחר שגם היה נחמד שהוא ידע שהרכב עבר תאונה והוא לא סיפר לי על זה והתחייב שאין תאונות (בבדיקה אמרו שהחליפו דלתות ואחרי זה הסתבר שהוא עוד תיקן את זה במוסך מורשה יבואן!!! והיה תיעוד במוסך היבואן!!!).

אז תסיק את המסקנות לבד.

תודה מיוחדת עבור הפירוט והדוגמאות, זה ממש עוזר ומשכנע!!!

מדובר בטיוטה והמוכר רוצה מחירון. כמה מקובל להוריד על תאונה מהסוג הזה? זה נחשבת תאונה קטנה?

פורסם

כמובן שאם מדובר ברכב בשווי של 5000 ש"ח, ככל הנראה הייתי מוותר על בדיקה.

 

גם רכב ב 5000 ש"ח לא ממליץ לקנות בלי בדיקה של מכונאי או לפחות של "חבר שמבין".

אלא אם לקונה עצמו יש ידע והבנה בסיסיים שמאשפרים לו לזהות דברים קריטיים שפוסלים רכב לקניה.

 

 

אחרת יש סיכוי לשלם 5000 ש"ח ולקבל רכב שבפועל שווה 500 ולא יהיה כשיר לשימוש לפני השקעה של עוד 5000 ש"ח או יותר.

 

 

פורסם

לפי דעתי, אני חושב שקודם תיפגש עם הבנאדם תראה מול מי אתה עומד (לפי דעתי בעל הרכב עבורי יותר חשוב מהרכב עצמו), שנית לא הייתי לוקח לבדיקה במכון אלה לבדיקה בכל מוסך אחר או מביא מישהו שמבין שייתן את האישור הסופי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...