Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני יודע, הנושא נטחן עד דק, וחיפשתי ומצאתי שירשורים ישנים בנושא, אבל לא עדכניים.

יש מכון בדיקה מנסיון שמומלץ מהתקופה האחרונה?

לפני שש שנים בדקתי ב מממ ליד משרד הרישוי ולא נפלתי מרצפה לכיסא.

ליאור.

פורסם

מה אני אגיד לכם, נסעתי לבדיקה ברמת ישי, לשם אני לא חוזר לבדיקה.

אין דינמומטר, לא בודקים קומפרסיה, ומצחיק שהעבירו את האוטו במסלול של הטסטים... אפילו בדקו אורות.

בדיקה של לחצים עשו דרך המצבר, אין לי מושג מה זה ואיך אפשר למדוד כזה דבר דרך המצבר?

ליאור.

פורסם

מזל שלא בדקו את מצב הצמיגים דרך גומיות הדלת.

מה נגמר עם הרכב? עברת הלאה / קנית / מתכנן להגיע למכון בדיקה אחר?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לגבי הרכב, אני אקנה אותו. תכלס הרכב שמור ברמות מטורפות, והייתה שקיפות מלאה. מראש הבנתי שאני סתם מבזבז את כספי, אבל בשביל השקט הנפשי.

אפתח על זה שירשור חדש בקרוב.

דרך אגב, שעה אחר כך העברתי טסט לרכב שלי תוך חמש דקות (לא שהייתה סיבה אמיתית להכשיל, הרכב מטופל ושמור)

ליאור.

פורסם

ככה זה- אתה לא יודע מה יחפשו לך בטסט אף פעם. טוב שבדקת

בארה"ב רק עושים בדיקת פליטה ואורות. כל השאר בעיה שלך ושל הביטוח שלך.

×
×
  • תוכן חדש...