Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים



ברשותי סמוראי 84 (מנוע 1000) עם מנוע ככל הנראה גמור

אני מעוניין להחליף ל 1300 או 1600 (עם העדפה ל 1600:-) אך לא בקיא בתהליך.

האם יש פאר גדול בין המנועים מבחינת גודל הפרויקט?

אשמח לשמוע דעות בעד ונגד להתקנת 1300 & 1600.

איך אני יכול לבדוק מנוע יד 2 שאני מעוניין לקנות אם הוא לא מורכב על רכב (מעבר ללחץ הפוך וקומפרסיה)?

בנוסף אם למישהו יש כיוון לעזרה בהעברת טסט אשמח לשמוע בפרטי

תודה ושבת שלום לכולם

WhatsApp.jpeg

פורסם

אני מכיר באופן אישי שני סמוראים עם מנועים של בלנו (1.6), כך שזה בהחלט אפשרי. אבל כמובן שההתאמה היא לא טריוויאלית ודורשת הרבה עבודה

יום טוב גם לך

פורסם

זה שיפור נפיץ בחו"ל, אבל זה הסבה מ 1300 מקורי ל 1600, משנים יותר מאחורות.

 

 

במודל 1984 המקורי היה 1.0...

 

 

פורסם

לך תמצא מנוע תקין בשנת 2019.

הסבה למנוע בלאנו מקובלת אם כי לא חוקית.

יש מספר סדנאות שיבצעו לך את זה, המנוע זה החלק הזול פה..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מכיר שההסבה למנוע אחר בשנתון הזה ספציפית לא חוקית? לא ל1.3 ולא ל1.6.

במידה ותחליט ללכת על זה, ממה שאני מכיר,

תצטרך גיר חמישה הילוכים

מתאר גיר מנוע

מנוע 1.6, צמה מהתורמת וקרבורטור / הזרקה תלוי איזה בלנו תמצא.

תושבות מנוע שעל השלדה מדגם של ה1.3

הרבה עבודה.

שלח לי את המספר שלך בפרטי. במקרה גם אני בעל סמוראי ואולי אוכל לעזור.

 

ואגב, השיפור שתרגיש יהיה ניכר לבל היכר. מנוע באלנו בריא מ2002 הזרקה ישירה רב נקודתית ( סביב ה100 כו'ס דאז) על ה900קילו של הסמוראי נותן אחלה תחושה, במונחים של המנוע 1.0 עם ה40 כו' ס ביום טוב.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...