Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נוח (מאוד) לנסועה של 60 אלף לשנה


htm_aa
שימו לב! השרשור הזה בן 1788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה יקרה בכל רכב עם כמות הנסיעות של מונית. לפחות ההשקעה הראשונית בקניה לא תהיה גבוהה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נראה לי ש 508 משנת 2016 ולמעלה ( עם מנוע ה 165 כ"ס ), תספק יופי את הסחורה, אוטו נוח ומפנק מאוד.

 

אל תשכח שהוא הולך לעשות 60K בשנה, דלק זו ההוצאה הכי גדולה שלו כנראה, לא הייתי לוקח רכב שיעשה כנראה באזור ה 1/13 ביום טוב כשיש מנהלים היברידיות\דיזל שמגיעות ל 1/20 וחלק אפילו יותר (סונטה למשל עושה 1/22 בערך בעולם האמיתי בנסיעה בינעירונית רגועה).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלואנס דיזל בת 3 עם כ-100000 ק"מ תעלה בערך 65000 ש"ח שהוא כמחצית מחירה של פלואנס חדשה. סע בה 3 (או 4 או 5 או 6) שנים אח"כ תמכור לחלקים או כמה אלפים למחפש מציאות. הרכב יכול בקלות לנסוע גם 400000 ק"מ ללא תקלות, אבל עם תחזוקה קפנית לפי הספר.

 

אפשרות אחרת יקרה מעט יותר ברכישה אך זולה יותר לאחזקה היא טויוטה אוריס או פריוס (שלא כולם מוצאים אותן נוחות)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכדי שיהיה סיכוי למכור את הרכב הלאה בעוד שנתיים, חייב לרכוש דגם עם ביקוש גבוה מאוד.

הרכבים שיכולים להתאים הם ראב4 היברידי (משומש בן שנתיים-שלוש).

ניסן קשקאי/אקסטרייל דיזל באותו גיל.

סיבות לבחירה:

א. רכבים נוחים וחסכוניים יחסית.

ב. שוק הג'יפונים חזק מאוד ביחס למשפחתיות/מנהלים.

ג. רכבים נוחים יחסית ונעימים לנהיגה.

לטויוטה יתרון בצריכת הדלק.

לאקסטרייל יתרון 7 מושבים, רכבים מאוד מבוקשים במגזרים מסויימים. מגזרים שלא נרתעים מקילומטראז' גבוה. כל עוד המחיר טוב.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם עונים כ"כ הרבה תשובות מנומקות וענייניות, אבל אף אחד לא יודע מה התקציב, מה הוא מחפש, אם הוא בעל עסק מצליח יכול להיות שהוא לא ירצה להסתובב עם פלואנס מיושנת. שיתן תקציב והעדפות, יהיה ניתן לענות יותר ברצינות.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש רכב ללא אילוץ תקציבי כאשר ברירת המדחל היא קניית רכב חדש.

 

לפי זה מובן שיש תקציב מוגדר פחות או יותר - רכב חדש (ז"א בכללי 100K עד 2M) :p

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כח התגובות חברים, חושב שאתן עוזרים לגבש קו מחשבה

 

התקציב שלי בין 5000 שח עד 300 אלף שח

אבל, כמדומני, רכב שעולה יותר מכ 150 אלף, פרט אולי לראב 4 לא רלוונטי כי ירידת הערך שלו תהיה מאוד גדולה.. אלה אם מישהו מציע איזה רכב ב 200 אלף ששומר על ערכו בצורה טובה מאוד

 

יש לי עסק ואכן הנסועה היא למטרות עסקיות, מבלה בממוצע שעות באוטו כל יום.

קניתי כבר cx5 2018, עושה 1:12.5. לאחרונה נפל האסימון שלא אצליח למכור את האוטו בקצב הזה בעוד שנתיים 3 עם 180 אלף ק"מ

 

לאשתי יש ספארק ltz 2017, התחלפנו והתחלתי לנסוע ביום יום ברכב שלה, אגב אחחה אוטו, אבל הכסא שלו הטריף לי את הגב והוא קופצני קצת ורועש (לו היה ניתן לחליף לו כסא)

 

החלטתי שאני רוצה אואו נוח מאוד, שלא משנה כמה יעלה, ואם חדש או ישן אבל שבסופו של יום הוצאותיו יהיו כמה שיותר נמוכות ובניתוח שעשית ב excel מאוד מפורט (אשתף בכיף למי שרוצה) הגעתי למסקנה שהנתון הקריטי זה ירידת ערך ודלק

 

אם אצליח לקנות אוטו ב 40 אלף ולזרוק אותו אחרי 3 שני לפח ושיהיה לי נוח מאוד בלי לבלות במוסך, אזי זכיתי.

 

אם אצליח לקנות רכב חדש (כמו טיוטה קורולה) 140 אלף ואמכור אותו אחרי 3 שנים ב 60 אלף ש"ח בשקלול הנסועה השנתית אז זה גם טוב.. אבל הנוחות של הקורולה לא בשמיים, וחושב לי מאוד הנוחות

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרעיון הוא למכור את המאזדה עכשיו ולרכוש רכב אחר, זה ממש לא כלכלי!

מכירה של רכב כמעט חדש תמיד תגרור הפסד כספי רב.

בכל מקרה, יש מגוון של ראב 4 או אקסטרייל ביד 2. מחירים של כ 130 לרכב בן שנתיים שלוש עם נתונים טובים.

רכב כזה יאבד ממחירו לא יותר מ 40000 שקל במהלך שנתיים (אפילו 30000 אם נהיה אופטימים).

ירידת הערך שלך תהיה כמובן גדולה יותר, הערכה של 30 אחוז פחות מהמחירון במכירה אחר שנתיים.

חלק מזה תקזז בצריכת הדלק של הטויוטה (לא יודע נתוני אמת של הניסן).

לא הייתי קונה רכב ישן מזה לצרכים הללו. הייתי מעדיף לשלם יותר ולקבל ראש שקט ככל שניתן.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

יש לי עסק ואכן הנסועה היא למטרות עסקיות, מבלה בממוצע שעות באוטו כל יום.

קניתי כבר cx5 2018, עושה 1:12.5. לאחרונה נפל האסימון שלא אצליח למכור את האוטו בקצב הזה בעוד שנתיים 3 עם 180 אלף ק"מ

 

 

 

אני הייתי מציע להסתכל על העניין בצורה אחרת.

 

אם העסק שלך מכריח אותך להיות שעות על הכביש אתה צריך רכב שיענה על כל הדרישות שלך וגם על דרישות בטיחות וכו', לכן הCX5 בחירה נבונה.

 

עבור אדם עצמאי בעסק כזה, לא הייתי מתעניין יותר מדי בשווי הרכב לאחר X שנים וקילומטרז, האוטו משמש לעבודה אז תשתמש בו ככזה, הרי במכירה לא יקפצו על "המציאה" אז תנצל אותו עד תומו, כי בסוף הוא מכניס לך כסף.

 

אבל אתה כן צריך למצוא את האיזון בין איזה רכב מביא לך הגדלת הכנסה, בין אם זה ספארק או CX5, ואם אין אחד כזה חדש, אז יש לשקול את העניינים בעסק, כי כמוך יש אלפים עם רכבי חברה שחורשים את המדינה.

 

בנסועה כזו, אני לא חושב שהייתי מתפשר, אתה נוסע פי 4 מרוב המדינה, תהנה מהרכב ותזרוק.

הייתי אפילו מתייעץ עם נהגי מוניות, מי כמוהם יודע על נוחות הרכב לאורך מאות אלפי קילומטרים.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתון הקריטי הוא קודם כל נוחות מושב הנהג.

אחר כך צריכת דלק ורק לאחר מכן ירידת ערך (כי האחרונה תהיה גבוהה בכולם).

אני במקומך הייתי מוכר את המאזדה וקונה רנו מגאן DCI מודל 2019 מליסינג 0 קילומטרים, משהו כזה:

https://www.carbuy.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-0-%D7%A7-%D7%9E/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%94-1-5-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-intense

 

http://getcar.co.il/deals/%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93_%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C_18

 

אתה מקבל נחות גבוהה, צריכת דלק נמוכה ומחיר קניה התחלתי לא בשמיים.

הפרש בהוצאות דלק מול CX5 יהיה כ-1000ש"ח בחודש, ורכב דיזל שנוסע הרבה מאוד זה לא משהו נדיר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי הדאצ'יות יחסית מאוד נוחות וגם דיזל חסכוני. קנה בזול מכור בזול.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי דיזל שומרים על המחיר שלהם הכי טוב בקמ גבוה, כמו שייעצו לך כבר, תשאר עם המאזדה עד שתגיע ל200, אח"כ תקנה דיזל או rav4, להחליף עכשיו זה יהיה טעות. ההפסד שלך יהיה גדול, לשבת שעות על הכביש לא הייתי מוותר על בקרת שיוט אדפטיבית, זה עושה את החיים הרבה יותר קלים. לנוחות שלך הייתי לוקח רכב גבוה ומרווח.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מוכרים את המאזדה עכשיו וקונים רכב דיזל חסכוני, מיד מתחילים לחתוך בהוצאות דלק.

אגב, גם 3008 דיזל אקטיב אופציה מעולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב כזה יגיע ל 180000 ועל קמ כזה אחרי שנתיים יקרעו לו את הצורה בטרייד אין אפילו אולי 50% שלא נדבר על מכירה לפרטי שתהיה כמעט בלתי אפשרית.
בסדר. יקנה ב 60 ימכור ב 30. ירידת הערך תהיה 30 אש"ח בלבד, יותר זול מכל שאר האופציות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...