Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכתוב בכותרת, הונטה ברכב לא פועל בכלל, החום מנוע בקבוע על 90 מעלות, ניסיתי לעקוף ולתת חשמל ישירות חונטה והיא לא פועלת, האם יש משהו שפיספסתי? יש עוד ונטה קטנה בצד שמאל, אני חושב שזאת הונטה של המזגן, היא פועלת רק ברגע שאני מחבר לה חשמל ישירות.

פורסם

אם היא לא עובדת אז הרכב יתחמם, הוונטה הקטנה צריכה לעבוד ברגע שאתה מפעיל מזגן. הוונטה הגדולה עובדת רק אחרי שהרכב עובר את ה-90 מעלות. לדוגמה: 92 מעלות היא עובדת חצי דקה, החום מנוע יורד ל-90, ואז היא נחה 5 דקות. ואז עוד פעם חוזר על עצמו, ככה המערכת עובדת. בכביש מהיר גם היא לא עובדת, היא ''נחה'' כי המנוע מתקרר מהאוויר.

שהרכב חם אחרי נסיעה, תחכה רבע שעה 20 דקות בעמידה בלי גז, תראה אם היא עובדת.

פורסם
אם היא לא עובדת אז הרכב יתחמם, הוונטה הקטנה צריכה לעבוד ברגע שאתה מפעיל מזגן. הוונטה הגדולה עובדת רק אחרי שהרכב עובר את ה-90 מעלות. לדוגמה: 92 מעלות היא עובדת חצי דקה, החום מנוע יורד ל-90, ואז היא נחה 5 דקות. ואז עוד פעם חוזר על עצמו, ככה המערכת עובדת. בכביש מהיר גם היא לא עובדת, היא ''נחה'' כי המנוע מתקרר מהאוויר.

שהרכב חם אחרי נסיעה, תחכה רבע שעה 20 דקות בעמידה בלי גז, תראה אם היא עובדת.

 

אני יושב רבע שעה כבר בחניון, החום מנוע עומד על החצי, המאורר לא עובד.

פורסם

תחכה עד שהיא תעבוד עדיף בשמש יותר מהר. אם היא לא תעבוד הרכב יתחמם. במקרה לפני שבוע, גם בא לי חבר עם מאזדה 3 בלילה, אומר הוונטה לא עובדת, היא נדלקה רק אחרי חצי שעה כי היה קריר.

פורסם
תחכה עד שהיא תעבוד עדיף בשמש יותר מהר. אם היא לא תעבוד הרכב יתחמם. במקרה לפני שבוע, גם בא לי חבר עם מאזדה 3 בלילה, אומר הוונטה לא עובדת, היא נדלקה רק אחרי חצי שעה כי היה קריר.

 

קודם כל, תודה רבה אחי על העזרה.. ניסיתי לחבר את המאורר ישירות למתח והוא לא פעל.

×
×
  • תוכן חדש...