Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם היאריס שווה את המחיר?


hbaron03
שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קניתי שלשום יאריס סול אוטומטית 2003 ב- 81,500 ש"ח ואני מאד מוטרדת ששילמתי יותר מדי. היתרונות: 7,250 ק"מ (כן - זה כל הקילומטראז') מיד ראשונה פרטית אחריות היצרן וטסט לשנה, כל המערכות המכניות קבלו בבדיקה 100% חוץ מהמנוע שקיבל 96%.

החסרונות: הוחלפה קורת רוחב קדמית בפגיעה שהוגדרה כבעלת "משמעות נמוכה" וכן "סימני פגיעה קצות שילדה" (מקדימה). השילדה קיבלה בבדיקה ציון 74% והמרכב, עקב "תיקוני מרכב משמעות נמוכה" קיבל 77%. הציון הכולל למכונית - 89%. עדיין יש פגיעות פח קלות שעלות סידורן כ-800 ש"ח), האוטו חייב בימים אלה טיפול שנתי (600 ש"ח) וגם התברר שהגומיה של הציריה סדוקה ולא ידוע לי עדיין אם תוחלף במסגרת האחריות (עלות החלפתה עוד 600 ש"ח). האם לדעתכם יצאתי פרייארית בקנייה הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואי נתחיל מזה שלרכב יש שאסי .

נמשיך בזה שלא הגיוני שברכב שנסע 7250 ק"מ צריך להחליף גומיה בצירייה.

 

אני מאוד מקווה ששילמת בסביבות ה10 אחוז מתחת למחירון אם לא פחות...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פירוש לרכב יש שאסי? זה לא שילדה בעברית? מחיר מחירון לוי יצחק, הכולל תוספת על הקילומטראז' הנמוך הוא 85,500 ושילמתי 80,500 (לא 81,500 כפי שכתבתי בטעות קודם) שזה רק 6% פחות. משמע שילמתי לפחות 3,500 ש"ח יותר מדי. מסקנה: עלי להמשיך להיות מוטרדת. גם אני לא מבינה את ענין הגומיה של הציריה. בבדיקה לא מצאו שום פגם בגומיה ואילו בטסט למחרת טענו שיש בה סדק. זה יתברר מחר במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הוחלפה קורת רוחב קדמית" זאת פגיעת שילדה.

ואני לא מדבר בכלל על סימני פגיעה בקצות שילדה.

 

להערכתי גם הקילומטרז' מזוייף, וכן, את שילמת יותר מדי על רכב פגוע שילדה...

ממש כואב לי לומר לך את זה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר אייל רכב עם קילומטרז בזה לא צריכה להיווצר הבעיה הזו,והבדיקה הראתה שלרכב שלך יש פגיעה בשלדה,המשמעות היא כשתרצי למכור אותו עוד X שנים תאלצי לרדת הרבה במחיר,כי עם ישראל לא אוהב את המילה שילדה לא משנה מה המשמעות שלה.

 

מצטער שאני כה נוקב אבל שלא יהיו לך הפתעות בהמשך....

 

החלפת קורת רוחב קדמית נחשבת משמעות נמוכה?!

אז מה נקרא משמעות גבוהה בעיני הבוחנים,רק קורות האורך?!

על השאלות האלה נצטרך תשובה מKOMPY.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שלא היה רשום שם :

" החלפת שילדה - משמעות נמוכה"

 

"אין מנוע - ביצועי מנוע 100 אחוז"

 

באיזה מכון בדיקה הרכב נבדק והאם קנית את הרכב מאדם פרטי או סוחר רכב?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את השאלות האלו שואלים לפני שקונים,לא אחרי.אחרי שקנית ושילמת,את יכולה להמשיך להיות מוטרדת,רק שזה לא יעזור לך...אם את מתכננת להחזיק במכונית פרק זמן ארוך,אין שום בעייה,ומקסימום תיצטרכי להיתפשר קצת במחיר כשתימכרי אותה.לגבי הגומייה לציריה,יכול לקרות,לא נורא.גם את הקילומטרז' אין בעייה לאמת,על ידי בדיקת ספר הטיפולים,כי המכונית אמורה עדיין להיות באחריות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את השאלות האלו שואלים לפני שקונים,לא אחרי.QUOTE]

:mm_yeah:

 

ללא ספק.

 

 

לפעמים אני משתגע מאיך שאנשים שחוסכים אגורה לאגורה כדי לקנות רכב ,

זורקים סכום כה גדול למרות שיש ספקות וחשדות...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה תגידי לנו שחתמת איתו על הסכם דברים לפחות,לפני הבדיקה שבה הוא מצהיר שאין לרכב בדיקות שילדה,אני לא בטוח מבחינה משפטית כמה זה יעזור לאחר שקנית את הרכב,וידעת שיש לו פגיעת שילדה,אבל אולי זו נקודת האור היחידה.

 

אני במקומך מנסה לבדוק עם עורך דין(ידיד או משהו-על ייעוץ הם לוקחים הרבה :wink: ) אם יש כאן עניין של "תום הלב"(בדיני חוזים),או סוגייה משפטית דומה ושיש לך קייס כלשהו,כמו"כ הייתי שואל בוחן מבין כמו עמית(KOMPY) בה"פ כיצד איך הם רואים את החלפת הקורה הקדמית,ואולי הייתי מעביר לרכב בדיקה נוספת במכון מוכר ואמין(לא למכון שהמוכר המליץ,כמו שאני חושש קרה במקרה שלך),כדי לדעת האם הייתה רמייה מבחינת מכון הבדיקה.

בכל מקרה,לפי דעתי אל תשלימי עם הקנייה,עד שתבדקי את מצבך המשפטי כנגד המוכר ואולי כנגד מכון הבדיקה,כי אני לא יודע לגבי המשמעות הבטיחותית/התנהגותית של הרכב בהווה,מה שמדאיג אותי הוא העתיד,לכשיבוא, ותרצי למכור את הרכב תאלצי לרדת בעשרות אחוזים מהמחירון.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה דברים:

 

1. האם הרכב מטופל בחברה? (הוא באחריות, הוא צריך להיות מטופל בחברה)

2. האם תיקון התאונה נעשה במוסכי החברה? האם יש לך אפשרות לקבל פירוט של מה הוחלף?

3. החלפת קורת רוחב קדמית זה אכן קצה שלדה ו"משמעות נמוכה", למיטב ידיעתי במכונית כזאת ההחלפה היא פשוטה ואם בוצעה כהלכה אני לא חושב שזה אמור להיות משמעותי טכנית (כמובן שזה משמעותי פיננסית)

4. איך בדקת שזה רכב פרטי? איך בדקת את הק"מ?

5. עלות החלפת גומיה לציריה היא 600 ש"ח? רק לי זה נשמע כמו המון כסף? אמור לעלות חצי, למיטב ידיעתי.

6. אין לבכות על חלב שנשפך. באם הרכב אכן טוב, החזיקי בו עוד הרבה שנים ויהיה יותר קל למכור אותו כשמחירו יהיה נמוך משמעותית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ועדכון לכל המגיבים בקשר לטויוטה יאריס 2003 שרכשתי - אמנם קניתי מסוחר שהוא ממולח ואני מכירה בכך שהוא סידר אותי במחיר. לגבי מצב האוטו באשר להחלפת קורת הרוחב הקדמית הוא לא שיקר במפורש אך גם לא דייק עד הסוף. קורת הרוחב הקדמית שהוחלפה היא הטמבון הקדמי. הוא אמר לי שהוחלף הטמבון אך שמבחינת השילדה אין פגיעה כי אם רק ריתוך של הטמבון החדש לקצות השילדה. החלפת הטמבון לא בוצעה במוסך החברה, אך הטמבון שהוחלף הוא מקורי של הדגם. בטסט, אליו הלכתי אחרי הבדיקה בקומפיוטסט ביד אליהו, בה לא נמצא פגם בגומית הצירייה, אמרו שיש חור או סדק בגומיה אך העבירו את האוטו את הטסט בכ"ז. במוסך טויוטה מורשה באור יהודה אמרו יום לאחר מכן שהגומיה בסדר ואין צורך להחליפה. אוודא זאת שוב במוסך טויוטה בחיפה. לגבי הקילומטראז' הנמוך בצורה חשודה (7,250 לאוטו בן שנתיים) - בדקתי במוסך מורשה בהיסטורית הטיפולים של האוטו, שהוא עדיין באחריות, והיא עקבית מבחינת העליה הקטנה בקילומטראז'. כך שהסיכוי שהוא זוייף נמוך. האוטו עדיין באחריות לשנה נוספת. דבר ראשון בדקתי את הבעלויות במשרד הרישוי. וידאתי שאני אהיה יד פרטית שניה ושבעלות הסוחר, בעל "תו סוחר", אינה נרשמת כבעלות נוספת, כפי שהוא הבטיח. אני מתכוונת להשתמש באוטו עד שיהיה בן 10, משמע עוד 8 שנים. שילמתי 80,500 עם טסט לשנה כאשר מחיר המחירון המשוקלל לקילומטראז' הנמוך הוא 85,500. האוטו נמצא בבדיקה במצב מכני מצוין. כאמור כל המערכות קיבלו ציון 100% והמנוע קיבל ציון %96. בינתיים התברר שכבר בזמן הבדיקה חיישן החמצן לא היה תקין והוא יוחלף השבוע במסגרת האחריות, כך שייתכן שלאחר החלפת החיישן גם המנוע היה מקבל ציון 100.

בהנחה שקניתי אוטו מיד פרטית ראשונה, עם קילומטראז' של 7,250, מצב מכני מעולה, עם טסט ועם אחריות היצרן לשנה, ועם טמבון (קורת רוחב) קדמי מוחלף, עד כמה רומיתי במחיר ועד כמה אתם מעריכים שאצטרך לרדת במחיר כשאמכור אותו בעוד 8 שנים רק בגלל אותה פגיעה ישנה בשלדה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אם באמת רק הפגוש נפגע, אז אין לכך משמעות מבחינת ירידת ערך. אבל, וזה אבל גדול פגוש קדמי אינו נחשב קורת רוחב.

 

 

ב. תתחדשי, תהני מהאוטו ועוד 10 שנים מי יודע מה יהיה?! אם האוטו באמת ישרת אותך נאמנה 10 שנים אז הוא היה שווה כל שקל וגם ככה אז המחירון שלו יהיה סביב ה-10-15 אלף אז מה זה משנה באמת כמה תורידו? לכי תדעי מה יקרה לאוטו במהלך ה-10 שנים...

 

הכי חשוב, עכשיו אחרי שכבר קנית ואין מה לעשות, זה להנות מהאוטו! לא לחשוב אם עבדו עלייך או לא, ככה זה בחיים ובסה"כ אוטו זה אמצעי שנועד לשרת אותך ואם הוא עושה זאת נאמנה אז הוא מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...