Jump to content

hbaron03

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hbaron03

  1. תודה ועדכון לכל המגיבים בקשר לטויוטה יאריס 2003 שרכשתי - אמנם קניתי מסוחר שהוא ממולח ואני מכירה בכך שהוא סידר אותי במחיר. לגבי מצב האוטו באשר להחלפת קורת הרוחב הקדמית הוא לא שיקר במפורש אך גם לא דייק עד הסוף. קורת הרוחב הקדמית שהוחלפה היא הטמבון הקדמי. הוא אמר לי שהוחלף הטמבון אך שמבחינת השילדה אין פגיעה כי אם רק ריתוך של הטמבון החדש לקצות השילדה. החלפת הטמבון לא בוצעה במוסך החברה, אך הטמבון שהוחלף הוא מקורי של הדגם. בטסט, אליו הלכתי אחרי הבדיקה בקומפיוטסט ביד אליהו, בה לא נמצא פגם בגומית הצירייה, אמרו שיש חור או סדק בגומיה אך העבירו את האוטו את הטסט בכ"ז. במוסך טויוטה מורשה באור יהודה אמרו יום לאחר מכן שהגומיה בסדר ואין צורך להחליפה. אוודא זאת שוב במוסך טויוטה בחיפה. לגבי הקילומטראז' הנמוך בצורה חשודה (7,250 לאוטו בן שנתיים) - בדקתי במוסך מורשה בהיסטורית הטיפולים של האוטו, שהוא עדיין באחריות, והיא עקבית מבחינת העליה הקטנה בקילומטראז'. כך שהסיכוי שהוא זוייף נמוך. האוטו עדיין באחריות לשנה נוספת. דבר ראשון בדקתי את הבעלויות במשרד הרישוי. וידאתי שאני אהיה יד פרטית שניה ושבעלות הסוחר, בעל "תו סוחר", אינה נרשמת כבעלות נוספת, כפי שהוא הבטיח. אני מתכוונת להשתמש באוטו עד שיהיה בן 10, משמע עוד 8 שנים. שילמתי 80,500 עם טסט לשנה כאשר מחיר המחירון המשוקלל לקילומטראז' הנמוך הוא 85,500. האוטו נמצא בבדיקה במצב מכני מצוין. כאמור כל המערכות קיבלו ציון 100% והמנוע קיבל ציון %96. בינתיים התברר שכבר בזמן הבדיקה חיישן החמצן לא היה תקין והוא יוחלף השבוע במסגרת האחריות, כך שייתכן שלאחר החלפת החיישן גם המנוע היה מקבל ציון 100. בהנחה שקניתי אוטו מיד פרטית ראשונה, עם קילומטראז' של 7,250, מצב מכני מעולה, עם טסט ועם אחריות היצרן לשנה, ועם טמבון (קורת רוחב) קדמי מוחלף, עד כמה רומיתי במחיר ועד כמה אתם מעריכים שאצטרך לרדת במחיר כשאמכור אותו בעוד 8 שנים רק בגלל אותה פגיעה ישנה בשלדה?
  2. מה פירוש לרכב יש שאסי? זה לא שילדה בעברית? מחיר מחירון לוי יצחק, הכולל תוספת על הקילומטראז' הנמוך הוא 85,500 ושילמתי 80,500 (לא 81,500 כפי שכתבתי בטעות קודם) שזה רק 6% פחות. משמע שילמתי לפחות 3,500 ש"ח יותר מדי. מסקנה: עלי להמשיך להיות מוטרדת. גם אני לא מבינה את ענין הגומיה של הציריה. בבדיקה לא מצאו שום פגם בגומיה ואילו בטסט למחרת טענו שיש בה סדק. זה יתברר מחר במוסך.
  3. קניתי שלשום יאריס סול אוטומטית 2003 ב- 81,500 ש"ח ואני מאד מוטרדת ששילמתי יותר מדי. היתרונות: 7,250 ק"מ (כן - זה כל הקילומטראז') מיד ראשונה פרטית אחריות היצרן וטסט לשנה, כל המערכות המכניות קבלו בבדיקה 100% חוץ מהמנוע שקיבל 96%. החסרונות: הוחלפה קורת רוחב קדמית בפגיעה שהוגדרה כבעלת "משמעות נמוכה" וכן "סימני פגיעה קצות שילדה" (מקדימה). השילדה קיבלה בבדיקה ציון 74% והמרכב, עקב "תיקוני מרכב משמעות נמוכה" קיבל 77%. הציון הכולל למכונית - 89%. עדיין יש פגיעות פח קלות שעלות סידורן כ-800 ש"ח), האוטו חייב בימים אלה טיפול שנתי (600 ש"ח) וגם התברר שהגומיה של הציריה סדוקה ולא ידוע לי עדיין אם תוחלף במסגרת האחריות (עלות החלפתה עוד 600 ש"ח). האם לדעתכם יצאתי פרייארית בקנייה הזאת?
  4. זה נקרא, דרך אגב, "רשם המשכונות". האם מספיק לברר אצל הרשם או שמא ייתכן רישום של שעבוד רק במשרד הרישוי ולא ברשם המשכונות?
  5. כידוע אני מחפשת לאחרונה יאריס אוטומטית משנת 2001-3 והופניתי ע"י גיא לדף הרלוונטי בלוח של ידיעות. בתחילה התקשרתי למי שפרסם אחרון (מודעה ראשונה), כנראה היום או אתמול - "י. שפילמן" - יאריס מ- 2000 עם 43,000 ק"מ, ונאמר לי שהיא כבר נמכרה. אח"כ צלצלתי למפרסם המודעה השביעית מלמעלה שהוא סוכנות באשקלון שהודה שהוא פרסם לפני שבועיים ואשר מוכר יאריס שקבלה מכה מאחור עד כדי החלפת דלת תא המטען והפגוש האחורי. זו מכונית מ-2002 עם 50,000 ק"מ ומקבלת שנתיים אחריות. מפרסם המודעה השמינית, שכנראה התפרסמה לפני שבועיים לפחות, עדיין לא מכר יאריס מ-2003, יד ראשונה בת"א עם 7,000 ק"מ בלבד. כששאלתי אותו איך זה שלא מכר עד כה הוא ענה בעצבנות שעוד לא היה קונה רציני. לשאלתי אם היתה לאוטו תאונה הוא ענה שלא. הוא רוצה 81,000 ש"ח. מחיר המחירון לפני שקלול הוא 80,000 ובשקלול של יד פרטית ראשונה ו-7,000 ק"מ בלבד המחירון מגיע ל- 85,000. האם זה לא נשמע מאד חשוד? מה יכול להיות הסיפור מאחורי המציאה הזאת? אולי בכל זאת תאונה, או רכב גנוב ומשוכפל או שעבוד? מה דעתכם?
  6. בדקתי היום, עוד לפני שראיתי את הפניתך, לגבי זו עם "הנתונים המעולים" שהתפרסמה בלוח ידיעות של היום, והיא כבר נמכרה. תודה בכל אופן.
  7. אני מודה לכל התגובות שגם נתנו לי מידע וגם עודדו אותי לחכות ליאריס ולא להתיאש. מבין המודעות הרלוונטיות שהופניתי אליהן נותרה יאריס לא מכורה אחת מטרייד-אין המפורסמת כבר שבועיים בסוכנות באשקלון שקיבלה מכה מאחורה והוחלף לה מכסה בגאז' ופגוש אחורי. מחר תתבררנה לי תוצאות הרעיון לפנות לסוכנות בצ'קפוסט. עד כה פניתי רק לסוכנות טויוטה במ.ת.מ והם אמרו שאין סיכוי שתגיע אליהם יאריס לטרייד-אין כי מי שיש לו יאריס מעדיף למכור בעצמו. הם ריפו את ידי לגמרי כשאמרו שאין טעם לחכות לכך שתגיע אליהם יאריס משומשת למכירה.
  8. מדובר בכ- 55,000 ק"מ ליאריס מ-2002. המוכר מהליסינג אמר לי 52,000 אך יש להם נטיה לומר פחות בטלפון ואח"כ להוסיף כמה אלפי ק"מ. חוץ מזה, זו שהרכב ברשותה עדיין לא החזירה אותו לליסינג ואי אפשר לדעת כמה היא עוד תיסע עד שתחזירו. אני יכולה לחכות שבועיים שלושה נוספים לרכב מיד פרטית אך אני חוששת שהמעונינים למכור מסתפקים במודעה מודבקת על רכבם, ולפחות באזור חיפה לא פורסמה לאחרונה אף יאריס יד ראשונה עם קילומטראז' סביר. לכן התחלתי לחשוב לקנות פולו למרות שהאחזקה שלה יקרה יותר.
  9. בליסינג דורשים מחיר מחירון עבור יאריס דוקא, בלי להוריד שקל + אחריות למנוע ולגיר בלבד לשנה + תיקונים מכניים ו/או החלפת צמיג שחוק על חשבונם אם יתגלה צורך בבדיקה וטיפול על חשבונם אם הוא צפוי בתוך ה-2000 ק"מ הקרובים. מה דעתך על בדיקה בטסט-קאר בתל חנן שם אני רגילה לעשות טסטים?
  10. מה בקשר ליאריס מליסינג במחיר מחירון? האם כדאי להתעקש על יד ראשונה פרטית?
  11. אני מתלבטת אם לקנות יאריס או פולו אוטומטיות משנת 2001-2003. מה עדיף? את היאריס קשה למצוא. הפולו יקרה יותר באחזקה. האם ההמתנה ליאריס כדאית? מה דעתכם על יאריס מ-2002 מליסינג במחיר מחירון ללא כל הנחה?
×
×
  • תוכן חדש...