Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב יד 2 ובזמן הכנת הרכב למכירה מרחו סקאי על כל דבר אפשרי. ניקיתי את הפלסטיקה עם ספריי חלונות וסמרטוט מיקרופייבר איכותי אבל זה לא מספיק. יש גם על השטיחים ועוד מקומות. איך ממליצים לנקות את זה?

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

חומר לניקוי כללי APC, ייבוש - ומריחת חומר ייעודי לפלסטיקים.

רצוי כמה שיותר מהר - כי התרסיסים שמרססים לפני מכירה, מכילים שמן שמבשל את הפלסטיק. (וזה גם נדבק לידיים/בגדים)

פורסם

יש המלצה למקום מקצועי שיעשה את העבודה כמו שצריך?

המליצו לי על בינו לא רחוק מבית דגן

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

זו לא עבודה מסובכת, אין טעם לשלם על דבר כל כך פעוט.

חצי שעה של מאמץ והרכב יהיה חדש.

 

קרא מעט.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?616328-APC-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C-%D7%90%D7%95-%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%94%D7%91%D7%93%D7%9C&highlight=APC+%D7%93%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

×
×
  • תוכן חדש...