Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הכל מתחיל כך...

בתאריך 27/2/05 פירסמתי בלוח קרטל מודעה שאומרת ככה "מחפש dr350 בכל מצב עם רשיונות"

לפני בערך שבוע מתקשר אלי מישהו לפלאפון ושואל אותי "אחי למה אתה צריך dr עם רשיונות בכל מצב".

אז היסברתי לו שיש לי הורדה מהכביש על האופנוע שלי ושאני רוצה להעביר את המנוע שלי לשילדה אחרת ולהחזיר את האופנוע לשימוש. אז הוא שאל אותי איזה צבע השילד של הdr שלי אז אמרתי לו כסף. איזה צבע הפלסטיקים?? אז אמרתי לו מה החקירה הזאת רוצה ליראות את האופנוע שלי תבוא אלי הביתה. ואז הוא סיפר לי שגנבו לו את האופנוע יומיים לפני שהוא יצר איתי קשר נתן לי פרטים על האופנוע שלו ואמרתי לו שאם אני ישמע משהו אני יצור איתו קשר.

שבוע עבר שבועיים חלפו ולא קרה שום דבר. היום אני מקבל טלפון לפלאפון שלי מחוקר במשטרת כרמיאל. הוא שואל אותי "שלום אני מדבר עם ירין??" אמרתי לו שכן. הוא הציג את עצמו ואמר לי שאני דרוש לחקירה והוא רוצה שאני יגיע לתחנת משטרה בכרמיאל דחוף. אמרתי סבבה הינעתי את הרכב ונסעתי לתחנת משטרת כרמיאל. החוקר שואל אותי אם אני יודע למה הוא זימן אותי לחקירה, אז אמרתי לו שאין לי מושג. והוא שאל אותי איזה אופנוע יש לי. אז מיד אמרתי לו שיש לי עכשיו אופנוע dr350 נידלקה אצלו נורה אדומה ולא היבנתי למה. הוא התחיל לישאול אותי מאיפה קניתי אותו כמה שילמתי עליו איפה מצאתי את המוכר וכו... אמרתי לו שראיתי מודעה בקרטל וקניתי משם את האופנוע. או ביקש ליראות את האופנוע אמרתי לו סבבה. בו תקפיץ אותי הביתה ואני יראה לך אותו. נסענו לבית שלי. הוא ראה את האופנוע ביקש ליראות רשיונות של האופנוע והיראתי לו, הוא הביא בוחן רכב או משהו כזה שבדק לי מ"ס שילדה ומנוע ושאל אותי אם יש לי עוד אופנוע אז אמרתי לא שאין לי. ואז הוא שאל אותי אם אני מכיר בחור בשם סיני שגנבו לו את האופנוע שלו לפני מ"ס שבועות. אז אמרתי לו שיצר איתי איזה בחור קשר ושאל אותי על האופנוע שלו אז אמרתי לו שאם אני ידע משהו אני יתקשר לVPN שלו (טלפון צבאי, הבחור בקבע) שאל חקר חפר ושיגע אותי היצגתי רשיונות הוא בדק לי ר.פ (רישום פלילי) יצאתי נקי בבדיקה (ילד טוב אני) ואז היתחילו הצרות. הוא התקשר לבחור שקניתי ממנו את האופנוע שלי שאל אותו אם הוא מכר לי אופנוע, הוא אמר לו שכן שאל איזה צבע בירר פרטים ושאל אותו ממי הוא קנה אותו. הבחור נתן לו טלפון של יד ליפני הוא היתקשר אליו ושאל אותו את אותם שאלות. ולבסוף אחרי שלוש שעות של ביזבוז זמן שלי ושל החוקר הוא כותב לי בסוף החקירה "ללא ספק האופנוע שאותו הציג לנו ירין אלקיים הוא הינו הבעלים החוקיים של האופנוע הנל". ונתן לי לחתום.

מה המסכנה???: שמשטרת ישראל באמת חוקרת לגבי אופנועים גנובים אבל אחרי חודש הם בטח יסגרו לו את התיק מחוסר עיניין לציבור.

אז סיני אם יוצא לך לקרוא את זה תילמד: "היחידי שיכול למצוא לך את האופנוע הוא אתה. צא למושבים תחפש בכפרים, ותבדוק drרים שמוכרים אותם בתור מוטוקרוסים ללא רשיונות ושאומרים לך נעשה זכרון דברים. ולמד דבר אחד לא צריך להציק לאנשים חפים מפשע עם משטרת ישראל. פשוט צא שוטט טייל ותבוא לכוס קפה. אני מבטיח לך טיול תנחומים על האופנוע שלי, לזכרו של האופנוע שלך."

בתודה ירין אלקיים. (ותילמדו בלי רשיונות= גנוב!!! גם אם חותמים על זכרון דברים.)

פורסם

קרטל על שלל מודעותיו:

 

לפני כמה ימים ראיתי בקרטל מודעה בסגנון:

מחפש ימהה TT בכל מצב גם גנוב.

האם המפרסם לא עובר פה על עבירה פלילית?

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

כל סחר ברכוש גנוב,כלי גנוב (אופנוע, רכב), אביזרים, כלים גנובים ועוד... נחשב לעברה חמורה.

עברה פלילית חמורה.

אבל.. "הקונה" כביכול עניין לא קנה\ביצע את הפשע.

כשהוא יקנה את הרכוש הגנוב אז הוא מבצע עביה פלילית.

פורסם

כל הכבוד, משטרה עם ראש גדול.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כל סחר ברכוש גנוב,כלי גנוב (אופנוע, רכב), אביזרים, כלים גנובים ועוד... נחשב לעברה חמורה.

עברה פלילית חמורה.

אבל.. "הקונה" כביכול עניין לא קנה\ביצע את הפשע.

כשהוא יקנה את הרכוש הגנוב אז הוא מבצע עביה פלילית.

ואם אני קונה את הרכב מבלי לדעת שהוא גנוב??

פורסם
אי ידיעה לא פותר

די לז*** את השכל. אם אתה לא בקי בחוק, עדיף לשתוק.

(יצא חרוז, רוצה תפוז?)

 

כל הקונה רכוש גנוב בצורה חוקית, כלומר עם חשבונית וקבלה, אינו מבצע עבירה (פלילית או אזרחית).

לעומת זאת, רכוש גנוב שקנית עלול להיות מוחרם על ידי המשטרה - והפסדת את הכסף ואת הרכוש.

 

חשוב לציין, שאין לקנות רכב ללא רשיונות. מבחינה חוקית, אם הינך בעל רכב מכל סוג, עליך להחזיק ברשיונות תקפים עליו או לבצע פרוצדורת הורדה מהכביש.

פורסם

מחפשים תחת הפנס...

 

סביר להניח שאותו סיני התקשר אליהם אגב.

לבד הם ממש לא מגיעים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אם כבר במשטרה עסקינן ,אז זה מזכיר לי שפעם פרצו לי לאוטו...לקחו רמקולים וסאב ומגברים...את ההד יוניט שברו כי הפנל היה אצלי בבית,בכל אופן -כנראה שמישהו הפתיע אותם,כי הם השאירו באוטו מברג :shock:.

הגעתי לתחנת המשטרה בחולון,הגשתי תלונה (בשביל הביטוח),שלחו אותי למז"פ.

במז"פ היה אחד ליצן משהו,אני מראה לו את המברג (שלא נגעתי בו כמובן,רק עם שקית...ראיתי יותר מדי סרטים ?!) והוא אומר לי לא צריך לקחת מנו טביעות אצבע.

טוב שיהיה(לא התווכחתי איתו),אז אני שואל ומה עם מסביב לחלון ?(כי הם שברו את החלון בשביל להכנס לאוטו),אז בכלל לא התייחס אליי.

אה ועוד ליצנות שהשוטר מז"פ הזה עשה,כל הדו"ח שהוא מילא היה תוך כדי הסנדביץ' שלו של ארוחת הבוקר...שטיפטף קצת על הניירת.

טוב נו ,מה אפשר לצפות כבר מהם ? הם תמיד מזכירים לי את הנגדים (והרס"רים) מהצבא...:wink:

פורסם
אי ידיעה לא פותר

אי ידיעת החוק אינה פותרת, זה נכון! אבל אינו קשור למקרה הנ"ל. ברגע שלאדם אין מחשבה פלילית, אזי העבירה אינה מתקיימת!

ישנה גם כמובן תקנת השוק שלפיה רכוש (גנוב) אשר נרכש בתום לב, במהלך העסקים הרגיל ובתמורה ממשית, הבעלות עוברת לרוכש במלואה.

לצערינו העניין של סחר בכלי רכב בין אנשים פרטיים נופל בין הכסאות בגלל התנאי של "מהלך העסקים הרגיל". ישנה הצעת חוק כבת עשר שנים בערך אשר מציעה לשנות את התקנה כך שגם סחר במטלטלין פרטי (כלי רכב) יכנס להגדרה, אך כל עוד זו רק ה"ח, תקנת השוק אינה חלה.

חשוב לציין שרישום במשרד הרישוי הוא דקלרטיבי בלבד (לפי הפסיקה של ביהמ"ש העליון), אך חוסר רישום כזה יכול להצביע על חוסר תום לב.

JoyRider בתפוז... :turn-l:

פורסם

הבחור הזה הסיני הזה היה סיני או יפני?????????:lol:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אם כבר במשטרה עסקינן ,אז זה מזכיר לי שפעם פרצו לי לאוטו...לקחו רמקולים וסאב ומגברים...את ההד יוניט שברו כי הפנל היה אצלי בבית,בכל אופן -כנראה שמישהו הפתיע אותם,כי הם השאירו באוטו מברג :shock:.

הגעתי לתחנת המשטרה בחולון,הגשתי תלונה (בשביל הביטוח),שלחו אותי למז"פ.

במז"פ היה אחד ליצן משהו,אני מראה לו את המברג (שלא נגעתי בו כמובן,רק עם שקית...ראיתי יותר מדי סרטים ?!) והוא אומר לי לא צריך לקחת מנו טביעות אצבע.

טוב שיהיה(לא התווכחתי איתו),אז אני שואל ומה עם מסביב לחלון ?(כי הם שברו את החלון בשביל להכנס לאוטו),אז בכלל לא התייחס אליי.

אה ועוד ליצנות שהשוטר מז"פ הזה עשה,כל הדו"ח שהוא מילא היה תוך כדי הסנדביץ' שלו של ארוחת הבוקר...שטיפטף קצת על הניירת.

טוב נו ,מה אפשר לצפות כבר מהם ? הם תמיד מזכירים לי את הנגדים (והרס"רים) מהצבא...:wink:

כשאלוהים ברא את האדם הוא מינה מלאך שיחלק את השכל, ונתן לו מצקת...

הלך המלאך אל הכד עם השכל והתחיל להרביץ במנות... שלוש כפות לך, ארבע כפות לך אדוני, כן, כמה בשבילך אדון אינשטיין? 5? סבבה....

פתאום ראה כי ניגמר יותר מחצי הכד... אץ לו רץ לו המלאך לאלוהים וצעק:"אלוהים, ניגמר השכל!!!"

שואל אותו אלוהים:"כמה נישאר?" "פחות מחצי" עונה המלאך...

טוב, מעכשיו תחלק שכל עם כף...

חוזר המלאך אל הכד שלו ומרביץ במילוי... 5 כפות לך אדוני וגם לך....

פתאום הוא רואה שממש כמעט ניגמר כל השכל, בדהרה אדירה הוא מגיע לאלוהים ואומר:"אלוהים, ניגמר השכל"...

אלוהים מרגיע אותו נותן לו טפי ואומר לו:"בעדינות עם השכל, OK?"

המלאך הולך לו אל הכד, מגרד את שאריות השכל מהצדדים ומהתחתית ואומר:"הנה אחי, קח"... "בוא גבר, הנה טיפה שכל..."

ואז הוא רואה שניגמר לגמרי השכל, גם מהדפנות וגם מהתחתית...

הוא עוזב את הכל ושועט לכיוון אלוהים. כשהוא מגיע הוא אומר לאלוהים:"אלוהים, ממש ניגמר השכל, אין יותר כלום, גירדתי את הכל, גם מהדפנות..."

עונה לו אלוהים:"טוב, אם ניגמר השכל, תחלק דרגות..."

 

:wink:

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
ראית פעם מישהו קונה אופנוע עם חשבונית וקבלה?

כן. הרבה.

ולא רק חדשים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...