Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפרטי..?

מה זאת החיה הזאת?

כן מפרטי.

יש אנשים שיש להם תעודת עוסק מורשה או שהם רושמים את האופנוע על שם עסק שלהם או של קרוב משפחה היות ואופנוע מקבל החזרים למס החל מהשקל הראשון שאתה משלם עליו.

 

גם הרבה עוסקים מחפשים לעיתים אופנוע "עם חשבונית" בשביל לקבל החזר על המע"מ.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

היום,בעצם מהתאריך ה 1.1.2005 לא מזדכים על מע"מ של קניית רכב לצורך העסק.

באסה ,אבל זה המצב.

על טיפולים ותיקונים מקבלים הוצאה מוכרת בשיעור 2/3 מערכם.

פורסם
כן מפרטי.

יש אנשים שיש להם תעודת עוסק מורשה או שהם רושמים את האופנוע על שם עסק שלהם או של קרוב משפחה היות ואופנוע מקבל החזרים למס החל מהשקל הראשון שאתה משלם עליו.

 

גם הרבה עוסקים מחפשים לעיתים אופנוע "עם חשבונית" בשביל לקבל החזר על המע"מ.

זה לא הרוב..
פורסם
אי ידיעת החוק אינה פותרת, זה נכון! אבל אינו קשור למקרה הנ"ל. ברגע שלאדם אין מחשבה פלילית, אזי העבירה אינה מתקיימת!

ישנה גם כמובן תקנת השוק שלפיה רכוש (גנוב) אשר נרכש בתום לב, במהלך העסקים הרגיל ובתמורה ממשית, הבעלות עוברת לרוכש במלואה.

לצערינו העניין של סחר בכלי רכב בין אנשים פרטיים נופל בין הכסאות בגלל התנאי של "מהלך העסקים הרגיל". ישנה הצעת חוק כבת עשר שנים בערך אשר מציעה לשנות את התקנה כך שגם סחר במטלטלין פרטי (כלי רכב) יכנס להגדרה, אך כל עוד זו רק ה"ח, תקנת השוק אינה חלה.

חשוב לציין שרישום במשרד הרישוי הוא דקלרטיבי בלבד (לפי הפסיקה של ביהמ"ש העליון), אך חוסר רישום כזה יכול להצביע על חוסר תום לב.

רק לא מדויק. בחוק החוזים יש חלק יפה המדבר על קניה שתום לב של משהו גנוב או משהו שנמכר שלא החוק, והקונה פעם בתום לב.

זה לא משהו סגור ובטוח שהרכוש הולך למי שקנה בתום לב, גם אם קנה עם רשיונות.

אם הרכב הועברה לו בעלות כדין, אז אין מה לעשות. אם היה מרמה והעברת בעלות שלא כחוק אז זה לא תקף והרכב יועבר לבעליו החוקיים. זאת כיוון שרכב, כדירה למשל, תלוי ברישום בטאבו ורישום זה חייב להעשות כדין, אחרת גם הקונה שקנה בתום לב עשוי לחטוף על הראש מבית המשפט.

פורסם
זאת כיוון שרכב, כדירה למשל, תלוי ברישום בטאבו ורישום זה חייב להעשות כדין,
לא נכון!

הרישום של מטלטלין מהסוג המדובר הינו דקלרטיבי בלבד (ולא קונסטטוטיבי כמו רישום הדירה בטאבו)! כלומר הבעלות הקניינית בנכס עוברת גם ללא רישום במשרת הרישוי. ראה פ"ד סהר נגד בנק דיסקונט.

JoyRider בתפוז... :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...