Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

שאלה שהתעוררה אצלי,
הרכב עם 136k וטיימינג הוחלף עכשיו במסגרת הריקול (כמובן עם מסנן שמן ושמן)
שמתי לב שהרכב מעשן מאוד בניוטרל (לא יודע אם היה ככה לפני)

האם יכול להיות קשר בין השנים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רכבים נוטים "לעשן" במזג אוויר קר, במנוע קר הרכב קצת מרים סל"ד כדי לחמם את המערכת ומערכת הפליטה קצת מגבירה קצב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, jaguarr כתב:

שאלה שהתעוררה אצלי,
הרכב עם 136k וטיימינג הוחלף עכשיו במסגרת הריקול (כמובן עם מסנן שמן ושמן)
שמתי לב שהרכב מעשן מאוד בניוטרל (לא יודע אם היה ככה לפני)

האם יכול להיות קשר בין השנים?

עשן או אדים?

כל אוטו יפלוט בתחילת נסיעה בחורף אדים בגלל לחות במערכת הפליטה, זה יעלם כשהאוטו יתחמם ולא תהיה לחות. קל לבדוק כי אדים יעלמו מהר באוויר ועשן לא, בנוסף לעשן יש ריח מסריח.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Paul_K כתב:

הם זה לובינסקי, אני שוחחתי איתם ושלחתי להם את קבלה ממוסך גבע 

מעניין, דיברת עם שירות הלקוחות שלהם? במידה וכך הדבר האם ניתן יהיה לממש את השובר בכל אחד מהמוסכים המורשים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.12.2020 בשעה 19:32, Mikelt89 כתב:

מעניין, דיברת עם שירות הלקוחות שלהם? במידה וכך הדבר האם ניתן יהיה לממש את השובר בכל אחד מהמוסכים המורשים? 

כן דיברתי איתם , מקבלים זיכוי 

בתאריך 31.12.2020 בשעה 18:40, Blaz00r כתב:
בתאריך 31.12.2020 בשעה 07:30, Paul_K כתב:
הם זה לובינסקי, אני שוחחתי איתם ושלחתי להם את קבלה ממוסך גבע 

לובינסקי עצמם (מי בלובינסקי?) או אחד המוסכים המורשים שלהם?

עם שירות הלקוחות של לובינסקי *3038

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גוגל טרנסלייט מבין את המאמר נכונה, אזי הטענות שעולות בפורום אחת לשעה לפיהן אחרי 2017 אין יותר בעיות והפיורטק אמין כמו מנוע של סובארו לאונה, לא מחזיקות מים:

 At the start of 2018, engineers made changes to the electronic engine control to meet emissions standards. Still, the technical notes concerning this weakness of the distribution are still relevant on models after 2018 and even on the most recent such as the Peugeot 208 and 2008.

 

מסתבר שגם הצרפתים בדעה לפיה הרצועה השונה לא באמת פותרת את הבעיה, אלא פשוט בתקופה של 2017 יושמה בקו הייצור תוכנה עם מנגנון התראה שנותן אינדיקציה על התפוררות כמו שכנראה כלול כעת במסגרת עדכון התכונה שמבוצע בריקול. כנראה שבזמן הקרוב נתחיל לראות גם את הרצועות החדשות יותר "בלי הבעיות" מתחילות להתפרק והסיבה שזה לא קרה עד כה היא שהרצועות הללו עדיין חדשות מדי.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ אם הרצועה החדשה תוכיח את עצמה כעמידה בהתאם לשגרת הטיפולים המעודכנת (החלפה כל 6 שנים / 100K קמ'), אני לא רואה בזה שום בעיה. זה אינטרוול החלפה סביר לגמרי, יש רכבים בעלי שרשרת תיזמון שמצריכים החלפה באינטרוול דומה.

כל זה בתנאי שהיא באמת לא תתפורר בטווחים קצרים יותר.

 

וכל נושא החלפת השמנים פעם ב20K-30K ק"מ הוא בדיחה עצובה לטעמי. זו שגרת טיפולים שמתאימה למי שמחזיק רכב 3-4 שנים גג ומעיף אותו.

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, שי כתב:

אם גוגל טרנסלייט מבין את המאמר נכונה, אזי הטענות שעולות בפורום אחת לשעה לפיהן אחרי 2017 אין יותר בעיות והפיורטק אמין כמו מנוע של סובארו לאונה, לא מחזיקות מים:

 At the start of 2018, engineers made changes to the electronic engine control to meet emissions standards. Still, the technical notes concerning this weakness of the distribution are still relevant on models after 2018 and even on the most recent such as the Peugeot 208 and 2008.

 

מסתבר שגם הצרפתים בדעה לפיה הרצועה השונה לא באמת פותרת את הבעיה, אלא פשוט בתקופה של 2017 יושמה בקו הייצור תוכנה עם מנגנון התראה שנותן אינדיקציה על התפוררות כמו שכנראה כלול כעת במסגרת עדכון התכונה שמבוצע בריקול. כנראה שבזמן הקרוב נתחיל לראות גם את הרצועות החדשות יותר "בלי הבעיות" מתחילות להתפרק והסיבה שזה לא קרה עד כה היא שהרצועות הללו עדיין חדשות מדי.

 

התגלית החדשה היא שמקור הבעיה הוא דילול השמן (בעיה דומה לזאת שאופיינית למנועי הונדה שעליהם נכתב רבות גם בפורום). להבנתי, הרצועה החדשה עמידה יותר אך כדי להקטין את ההסתברות לבעיות, היצרן החליט לשנות את תדירות החלפת הרצועה ולהגדיל את תדירות החלפת השמן. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שזה מחודד במאמר עד הסוף- האם יש בעיה בתכנון המנוע בגללה יש דילול שמן רב מהנדרש? ואז כל מה שנעשה הוא בעצם פלסטר על פלסטר אבל קיימת בעיה יסודית במנוע הזה.

או לחלופין- יש דילול שמן נורמאלי כמו בכל מנוע, רק שבפיורטק גילו שהדלק מפרק לאורך זמן את הרצועה. שזו גם בעיה תכנונית לכשעצמה, כי מעט טפשי לטבול רצועה בשמן שידוע שלאורך זמן גם מכיל מעט דלק ולקוות שלא יקרה כלום...

יתכן שיש גם שילוב בין השניים...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...