Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208gti שנת 2013 THP200.בעיות אופייניות? (כותרת נערכה)


IloveCars
שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, החלפתי לכן אני יודע מה המחיר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

וואו נזק רציני, מפחיד להתעסק עם זה, מתי החלפת אחריי כמה זמן בה קרה ומה הסיכוי שיקרה שוב

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני עם 2013 כבר כמעט שנה, בהיסטוריית טיפולים החליפו 2 משאבות לחץ גבוה במסגרת האחריות.

 

בשנה האחרונה החלפתי פקק של מיכל עיבוי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם 2013 כבר כמעט שנה, בהיסטוריית טיפולים החליפו 2 משאבות לחץ גבוה במסגרת האחריות.

 

בשנה האחרונה החלפתי פקק של מיכל עיבוי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בקיצור אם לא החליפו כבר עדיף לא לקנות עריכה אחרונה על ידי IloveCars
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

₪8000 זה כמובן מחיר מוסך יבואן למשאבה. לדעתי במוסך פרטי כ ₪3800 . לך למוסך היבואן רק כמוצא אחרון.

המשאבה אמורה לשרוד כ 80K אבל בפועל שורדת אולי חצי לפעמים יותר.

כנ"ל מכסה שסתומים, משאבת מים , טרמוסטט וכו. דבר על זה עם גבע. הוא יסביר לך.

הפקק מכסה עיבוי :שערוריה ! לכן אני מחזיק אחד בבית בהזמנה מחו"ל.

דווקא הטורבו בגרסת ה 200 הינו טורבו מוגדל ומראה אמינות טובה .

מי שקונה רכב כזה , זה יותר לריגושים מאשר לשקט ואמינות. עדיין תמורה מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

₪8000 זה כמובן מחיר מוסך יבואן למשאבה. לדעתי במוסך פרטי כ ₪3800 . לך למוסך היבואן רק כמוצא אחרון.

המשאבה אמורה לשרוד כ 80K אבל בפועל שורדת אולי חצי לפעמים יותר.

כנ"ל מכסה שסתומים, משאבת מים , טרמוסטט וכו. דבר על זה עם גבע. הוא יסביר לך.

הפקק מכסה עיבוי :שערוריה ! לכן אני מחזיק אחד בבית בהזמנה מחו"ל.

דווקא הטורבו בגרסת ה 200 הינו טורבו מוגדל ומראה אמינות טובה .

מי שקונה רכב כזה , זה יותר לריגושים מאשר לשקט ואמינות. עדיין תמורה מצויינת.

 

מה שאמרת על המכסה עיבוי, טרמוסטט, משאבת מים, שסתומים..

לא הבנתי זה דברים שהולכים כל חודש באוטו?

ומה המחיר שלהם

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפורים ללא תוכנה כמעט ולא יהיה בלאי מעבר לבלאי רגיל.
אם יש תוכנה זה מגדיל את הבלאי משמעותית?

תודה על המענה המהיר

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע המדובר נמכר במגוון רכבי סיטרואן פיג'ו תוך שינויים בתוכנת ניהול מנוע וגם שינויים קטנים אחרים. אם אתה רוצה לקרוא על תקלות אופייניות במנוע הנ"ל תריץ חיפוש בפורום על מנוע THP156 מאותן השנים.

תוכל למצוא שם גם עלויות.

גרסת המנוע עם 200 כ"ס נמכרה מעט בארצנו (קצת גם דרך פיג'ו RCZ ) ולכן המידע בחסר.

 

גרסת ה-200 כ״ס של ה-GTI שונה מהותית מגרסת ה-156 כ״ס - ראש המנוע שונה וכולל תזמון שסתומים מלא גם לשסתומי הפליטה והיניקה (Vanos מבית BMW), מערכת הטורבו שונה (שונה לחלוטין) מעבר לשימוש במגדש אחר ומצנן ביניים שונה (גדול יותר).

מנוע ה-200 פחות רגיש לפיח מהמנוע החלש יותר ואינו סובל מהמחלות סביב הטורבו של המנוע החלש יותר. רק משאבת הדלק משותפת. כמו כן ה-ECU (מערכת ניהול המנוע) שונה ומוצלחת הרבה יותר מזאת הבעייתית במנוע החלש יותר.

 

מנוע ה-208 כ״ס שהוצג ב-GTI החל מסוף 2014 פתר גם את בעיית משאבת הדלק.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת ה-200 כ״ס של ה-GTI שונה מהותית מגרסת ה-156 כ״ס - ראש המנוע שונה וכולל תזמון שסתומים מלא גם לשסתומי הפליטה והיניקה (Vanos מבית BMW), מערכת הטורבו שונה (שונה לחלוטין) מעבר לשימוש במגדש אחר ומצנן ביניים שונה (גדול יותר).

מנוע ה-200 פחות רגיש לפיח מהמנוע החלש יותר ואינו סובל מהמחלות סביב הטורבו של המנוע החלש יותר. רק משאבת הדלק משותפת. כמו כן ה-ECU (מערכת ניהול המנוע) שונה ומוצלחת הרבה יותר מזאת הבעייתית במנוע החלש יותר.

 

מנוע ה-208 כ״ס שהוצג ב-GTI החל מסוף 2014 פתר גם את בעיית משאבת הדלק.

 

בקיצור, אם אני קונה בכל זאת את גירסת ה200 כס

והרכב טופל כמו שצריך וכבר הוחלפה משאבת דלק.

כמה אני צריך לשמור בצד להפתעות

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...