Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור עצוב על רכב חשמלי, יבואן רכב ושירות


צח
שימו לב! השרשור הזה בן 2020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל תודה על התגובות,

העניין פה זה לא בכמה הם מוכנים לפצות או כמה שווה היום הרכב לאחד או לאחר העניין הוא ההתנהלות של חברות גדולות שהכוח בידיהם.

באה חברה שאומרת ללקוח, יש לך אחריות אבל אנחנו לא מוכנים לקחת אחריות, אם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר תתקן אותו בעצמך. זה שהם נותנים אופציה לקניה חוזרת במחיר של התיקון זה נחמד ואולי נראה טוב אבל לא נראה לי חוקי.

 

ולמי שהציע לי לקנות זואי, באמת שקלתי את זה בהתחלה אבל אחרי שראיתי איך הם מתנהלים אתה יכול לתאר לעצמך למה ירדתי מזה אני חושב שזה יראה דומה עוד 4 שנים (בכתב האחריות הם מתחייבים לא לרדת מ-72% אצלנו היה נהוג להחליף סוללה בנתון הזה ועם הזמן הסף ירד ל-62% ואז ל״כשהנורת תקלה נדלקת״ ועכשיו זה תסתדר לבד..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 254
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צח, מה כתוב באחריות על הסוללה שקיבלת - מתי מחליפים והאם מידת הדעיכה מוגדרת שם?

שאלה פשוטה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פעמים עולים בפורום שרשורים בסגנון "יבואן X הוא חר* כי לא עשה כמבוקשי" ולרוב אני מצדד בפותח השרשור.

כאן יש לי אפס אמפטיה. בעיניי היבואן יצא יותר מבסדר כשהציע סכום טריידאין בלתי נתפס בהתחשב בערך הרכב.

אם פות"ש היה קונה כל רכב אחר, כנראה שהיה משלם יותר כסף מראש, יותר כסף במהלך תקופת הנסיעה ובסוף הרכב היה עולה פחות.

 

מזכיר לי את אלה שרואים איזה שגיאת תמחור בסגנון טיסה לארה"ב ב 100 ש"ח, אחרי חצי שעה מתקשרים להגיד להם שהיתה טעות בפרסום ואלה מגיעים לחדשות ערוץ 2 להסביר איזה עוגמת נפש נוראית נגרמה להם.

 

אני חושב שאתה טועה בתפיסה שלך. הבנאדם לא רוצה להיפטר מהרכב, אלא לקבל עליו שירות ומימוש אחריות.

אם קרסו היו חכמים, הם מלכתחילה היו גורטים את הרכבים שנשארו ולא מוכרים אותם כ-0 ק״מ.

ברגע שהם בחרו לשווק את הרכב, שיעמדו מאחרי המוצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.themarker.com/dynamo/1.3051609

מסתבר שאתה לא לבד בסיפור הזה ויש עוד לא מעט כמוך.

החברה לא מפסידה כסף הם קיבלו ממשרד התחבורה לא מעט כסף בשביל לקחת את הכישלון הזה ולטפל בו .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסווית את המשפט הזה בתור משהו שולי, אבל זה עיקר העניין. אם התקלות נובעות מהדעיכה, אין לך מה לעשות משפטית ובגדול, גם לא מעשית. אם לא, אתה על הסוס. בכדי להוכיח שאתה על הסוס, תצטרך הליך משפטי (תתכונן לאחד לא קצר, יש למערכת הרבה סבלנות כשלא צריך) וכפי הנראה חוו"ד מהנדס רכב (כי אחרת איך תוכיח דבר שבמומחיות?). מוכן להמר על זה? כל היתר - רגשי שנועד לשכנע את הפורום. בעולם האמיתי זה לא יעבוד.

 

 

 

 

בהחלט יש רצון של קרסו לא לתת שירות לרכב שהוא סוס מת וכישלון מהדהד. זה גם גובה בכתב האחריות שניתן לפות"ש. אני גם די בטוח שכקורא ותיק כאן, לפחות, וכפי הנראה כחובב רכב, הוא ידע שהסוללה הזאת לא מהמצטיינות ואורך חייה כלום ושום דבר. איפה פה בדיוק הפאק של קרסו? הם מוכנים לקנות ממנו את הנבלה.

 

לגבי הגרירה - הוא לא מוכן להוציא את הרכב מהמוסך, למה שהם יאחסנו אותו אצלם וירוצו אחריו בדרישה לתשלום דמי אחסנה (אין להם הרי הוראת קבע ממנו)? הם עשו סטופ לוס ושילמו פעם אחת לגרר.

 

 

 

הם לא יכולים לתקן את התקלה הזאת, אם היא נובעת מהיחלשות הסוללה. הם הציעו לו פתרונות שהוא בחר לא לקבל, כי הוא רוצה רכב עם אחזקה אפסית שכרגע פג תוקפו, והוא לא מוכן לקבל את זה.

 

זה גם הזמן של פות"ש לעשות סטופ לוס, להגיד היה טוב וטוב שהיה, ולהעיף את האוטו.

 

יש להם סוללה במלאי, כלומר ניתן לטפל ברכב, רק שהם לא מוכנים לעשות זאת במסגרת האחריות.

אם אתה לא מבין את הבעייתיות השירותית בכך שגוררים רכב מהמוסך לבית הלקוח ללא אישורו, אני חושב שלא נצליח להגיע להסכמה.

אם צח היה באמת מחפש עימות ולא פתרון, הוא יכל לטעון אלף ואחד דברים שהיו מסבכים את קרסו מאוד (לדוגמא: ברכב היו חפצים יקרי ערך שנעלמו כשהוא הוחזר על גבי הגרר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות: אני מכיר את הבעלים של הרכב. מדהים איך אנשים גיבורים על חשבון כסף של אנשים אחרים.

הבנאדם רכש רכב עם אחריות לסוללה ל-4 שנים והוא עדיין במסגרת האחריות.

הרצון של קרסו לא להעניק לו שירות הולם ולגרוט את הרכב כמה שיותר מהר.

לצרכים של צח, הרכב מושלם וחוסך לו מבחינת דלק ותחזוקה.

כולם התעלמו מהעובדה שהיבואן עשה דין לעצמו ופשוט גרר את הרכב מהמוסך לבית הלקוח ללא אישור שלו (יכל היבואן לציין כי הוא מחייב את בעל הרכב בגין אחסנה). זה לדעתי ביזיון גדול.

 

מקבל את כל מה שרשמת פרט לפיסקה האחרונה.

החניון של המוסך שלהם הוא לא החניון הפרטי של מר צח היקר. למר צח יש מחלוקת כספית/חוזית עם החברה? שיתכבד וייקח אותם לסחבוב בבית משפט אם הוא חושב שהוא כל כך צודק.

הצעד שהוא עשה מראה על התנהגות בריונית ובבית משפט לא היה עומד לזכותו.

גילוי נאות, אני עובד בתחום, לא קשור ליבואן המדובר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אכפת להם אם יסעו מכוניות כאלה בכביש?

 

ומה אכפת להם שיכנסו אליהם למוסך? הם לא מפסידים כסף על טיפול ברכב. להזכירך, האחריות על הרכב המדובר הסתיימה כבר (מלבד זו על הסוללה, שמסתיימת עוד חודש - חודש וחצי).

 

אני אסביר, בכמעט ארבע שנים שהרכב אצלנו אם אני אסכם את התחזוקה והתיקונים שהיו אני לא אגיע ל-3000ש״ח.

עיקר הטיפולים ברכב חשמלי הם פילטר אוויר לסוללה ועוד אחד למזגן שאמורים לפי הייצרן להחליף פעם בשנתיים אבל קרסו דורשים להחליף פעם בשנה, אין לי בעיה זה האוויר שאנחנו נושמים באוטו.

מעבר לזה אין רצועות מנוע, שמנים, טיימינג, ממיר, זיהום אוויר, נזילות.. ויש עוד הרבה יתרונות לדוגמה בלמים, כמעט ואין צורך להשתמש בלמים מכיוון שהמנוע החשמלי בזמן בלימה הופך לגנרטור וממיר את ההאטה לחשמל, אז גם פה יש חיסכון ויעילות יש אנשים עם יותר מ-130,000 שלא החליפו רפידות.

בגדול מה שאני אומר שקרסו ויבואני רכב אחרים מבינים את זה טוב ורוצים לדחות את הקץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.themarker.com/dynamo/1.3051609

מסתבר שאתה לא לבד בסיפור הזה ויש עוד לא מעט כמוך.

החברה לא מפסידה כסף הם קיבלו ממשרד התחבורה לא מעט כסף בשביל לקחת את הכישלון הזה ולטפל בו .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

תודה!!

הם קנו את הרכבים מבטר פלייס ב-15,000

:wink:

איזה תותחים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות,

העניין פה זה לא בכמה הם מוכנים לפצות או כמה שווה היום הרכב לאחד או לאחר העניין הוא ההתנהלות של חברות גדולות שהכוח בידיהם.

באה חברה שאומרת ללקוח, יש לך אחריות אבל אנחנו לא מוכנים לקחת אחריות, אם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר תתקן אותו בעצמך. זה שהם נותנים אופציה לקניה חוזרת במחיר של התיקון זה נחמד ואולי נראה טוב אבל לא נראה לי חוקי.

 

זה לא מה שהחברה אומרת. החברה אומרת שהתקלה שלך לא מכוסה באחריות. אתה טוען שכן - זה שורש המחלוקת שביניכם. הם טוענים שהבעיות שיש לך באוטו הם תוצאה ישירה של דעיכת הסוללה, שאינה מכוסה באחריות. לכן, הם אומרים לך שאם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר, תתקן אותו בעצמך. מכאן הבחירה מה לעשות בידיך.

 

אני חושב שאתה טועה בתפיסה שלך. הבנאדם לא רוצה להיפטר מהרכב, אלא לקבל עליו שירות ומימוש אחריות.

אם קרסו היו חכמים, הם מלכתחילה היו גורטים את הרכבים שנשארו ולא מוכרים אותם כ-0 ק״מ.

ברגע שהם בחרו לשווק את הרכב, שיעמדו מאחרי המוצר.

 

הם עומדים מאחורי כתב האחריות. לשיטתם, התקלות של פות"ש לא מכוסות באחריות.

 

 

יש להם סוללה במלאי, כלומר ניתן לטפל ברכב, רק שהם לא מוכנים לעשות זאת במסגרת האחריות.

אם אתה לא מבין את הבעייתיות השירותית בכך שגוררים רכב מהמוסך לבית הלקוח ללא אישורו, אני חושב שלא נצליח להגיע להסכמה.

אם צח היה באמת מחפש עימות ולא פתרון, הוא יכל לטעון אלף ואחד דברים שהיו מסבכים את קרסו מאוד (לדוגמא: ברכב היו חפצים יקרי ערך שנעלמו כשהוא הוחזר על גבי הגרר).

 

שיהיו להם אלף סוללות במלאי, אני לא חושב שאנחנו צריכים לערוך להם את החשבונות, כמו שלא נערוך חשבונות ליבואן שבו אתה עובד, או נבקר את מדיניות התחמור שלו, נכון?

הבעייתיות של גרירת רכב ללא אישורו, לכאורה, אינה פחותה מהבעייתיות שלו להשאיר רכב במוסך לאחר גמר טיפול (וגמר טיפול נקבע על ידי המוסך). בגדול, מאותו רגע שאמרו לו לסלק את הרכב והוא לא סילק, הוא פולש. הם פעלו להסרת המפגע.

לגבי שאר מה שכתבת - דברי ערך באוטו שהתנחל במוסך משך תקופה ארוכה? RLY?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אמליץ לפותש להזיז את האוטו מדי פעם ולהעביר עליו איזה סמרטוט, שלא יהיה מקרה לא נעים כמו שקרה לחבר פורום אחר.

תמשיכו :popcorn:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה שהחברה אומרת. החברה אומרת שהתקלה שלך לא מכוסה באחריות. אתה טוען שכן - זה שורש המחלוקת שביניכם. הם טוענים שהבעיות שיש לך באוטו הם תוצאה ישירה של דעיכת הסוללה, שאינה מכוסה באחריות. לכן, הם אומרים לך שאם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר, תתקן אותו בעצמך. מכאן הבחירה מה לעשות בידיך.

 

נכון זאת המחלוקת הם אומרים שהסוללה תקינה ובאותו משפט שהרכב לא כשיר לנסיעה בגלל סוללה חלשה.. אתה מוזמן להבין את זה איך שבא לך.

מצד שני הם הגדירו לפני שנתיים סף של 72% לסוללה לא תקינה ולפני שנה הם שינו את ההגדרה ל-62% ומאז עוד פעמיים.

אבל עזוב אתה בכלל בצד היפני ותקלות זה לא הצד החזק שלהם, תמשיך לנסוע על הצד;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות,

העניין פה זה לא בכמה הם מוכנים לפצות או כמה שווה היום הרכב לאחד או לאחר העניין הוא ההתנהלות של חברות גדולות שהכוח בידיהם.

באה חברה שאומרת ללקוח, יש לך אחריות אבל אנחנו לא מוכנים לקחת אחריות, אם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר תתקן אותו בעצמך. זה שהם נותנים אופציה לקניה חוזרת במחיר של התיקון זה נחמד ואולי נראה טוב אבל לא נראה לי חוקי.

אתה לוקח את זה לכיוון של קונספירציה, וזה מאוד רחוק משם.

 

כדי שליצרן יהיה משתלם (או אפילו, לא הפסדי נורא) להמשיך ולתמוך ברכב מסויים, צריך שיהיה מס' מסויים של כלי רכב כאלו על הכביש, בטח ברכב כמו הפלואנס שלך שהחלקים המשותפים שלו ושל שאר הרכבים של רנו מאוד מצומצמים. צריך להמשיך לייצר חלקי חילוף מתאימים, להחזיק מלאים, להכשיר מוסכניקים וכו' וכו'. כל העסק הזה עולה כסף, והרבה.

 

כמה שזה מצער, יצרן לא יכול להרשות לעצמו להחזיק אופרציה כזו בשביל 20 רכבים (או סד"ג) שעדיין על הכביש. זה הפסד של (אני מעריך) כמה מיליוני דולרים בשנה, לפחות. העלות של תחזוקת רכבי בוטיק כאלו היא עצומה, ואין באמת סיבה (לא כלכלית ולא הגיונית) להמשיך ולתמוך באופרציה כזו בשביל כמה עשרות אנשים.

 

אז בא היצרן (דרך היבואן) ומציע פיצוי לבעל הרכב, כי הוא לא מסוגל כלכלית לתמוך באופרציה הזו. צודק או לא אפשר להתווכח עד מחר, או שאפשר להיות חכם ולהבין את המצב. לגבי החוקיות של ההצעה, אני לא עו"ד, אבל אתה ממש לא הראשון שחתם על חוזה שאי אפשר לקיים. אני משוכנע שפיצוי כספי על אי קיום חוזה הוא חוקי לגמרי, אבל יתקנו אותי עורכי הדין פה אם אני טועה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צח, מה כתוב באחריות על הסוללה שקיבלת - מתי מחליפים והאם מידת הדעיכה מוגדרת שם?

שאלה פשוטה.

 

הם לא מגדירים מספרית נתון לדעיכה טבעית ופה מתחילה הבעיה הם מפרשים את זה לאן שבא להם, הוזמנתי לקחת את הרכב מהמוסך בגרר לאחר שבבדיקה הוא כבה להם במהלך נסיעה ועדיין מבחינתם הסוללה תקינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה שהחברה אומרת. החברה אומרת שהתקלה שלך לא מכוסה באחריות. אתה טוען שכן - זה שורש המחלוקת שביניכם. הם טוענים שהבעיות שיש לך באוטו הם תוצאה ישירה של דעיכת הסוללה, שאינה מכוסה באחריות. לכן, הם אומרים לך שאם אתה רוצה להמשיך להחזיק במוצר, תתקן אותו בעצמך. מכאן הבחירה מה לעשות בידיך.

 

נכון זאת המחלוקת הם אומרים שהסוללה תקינה ובאותו משפט שהרכב לא כשיר לנסיעה בגלל סוללה חלשה.. אתה מוזמן להבין את זה איך שבא לך.

מצד שני הם הגדירו לפני שנתיים סף של 72% לסוללה לא תקינה ולפני שנה הם שינו את ההגדרה ל-62% ומאז עוד פעמיים.

אבל עזוב אתה בכלל בצד היפני ותקלות זה לא הצד החזק שלהם, תמשיך לנסוע על הצד;)

הייתי כ"כ הרבה שנים בצד האיטלקי, שזה ממש בסדר :) הרי דווקא רנו לא רואה מוסך ;)

 

ושוב, אתה יודע מה גדר המחלוקת. מכאן, הבחירה בידיך.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...