Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רכשתי מיצובישי אאוטלנדר 2017 מיד ראשונה.

הרכב עדיין באחריות.

המזגן מוגדר על 15 מעלות, הטמפ' הכי נמוכה.

שמתי לב המזגן, בקרת אקלים, מוציא אוויר קר, לסירוגין.

20-30 שניות אוויר קר, ואז לכמה שניות אוויר רגיל.

כך באופן קבוע.

פתחתי מכסה מנוע, וגיליתי שהמדחס עובד 8- 10 שניות, יוצא מפעולה ל 8-10 שניות, שוב נכנס לפעולה 8-10 שניות, יוצא, וחוזר חלילה.

כך באופן קבוע.

פניתי לאחר המוסכים המורשים. לדעתי הבדיקה שבוצעה אינה רצינית. שמו מד טמפדטורה על הפתחים.

ממילא לוקח זמן למד הטמפרטורה להציג טמפקטורה נכונה, אז אני לא יודע במקרה שלי כמה בדיקה זו רלוונטית.

אמרו לי כך עובד מזגן עם בקרת אקלים, וברגע שהוא מגיע לטמפרטורה, הוא יוצא מפעולה.

מעבר לזה שכבר נסעתי ברכבים עם מזגן בקרת אקלים, וזה לא התרחש, פעילות המזגן לא באופן זה לא נראית לי הגיונית.

בכלל, זה קורה מרגע ההנעה, ואין מצב שהרכב מנגיעה לטמפרטורה מייד עם ההנעה.

במוסך שאלתי לגבי איש מיזוג ייעודי, הפנו אותי למישהו שאמור לתת מענה במסגרת האחריות.

ראשית פניתי אליו טלפונית, אמר שזה מצב תקין.

פניתי טלפונית לאיש מיזוג אחר, טען שזה ממש לא תקין.

בהנחה שזה באמת לא מצב תקין, למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה ?

ומה אני עושה עכשיו עם כלמוביל ?? איך משכנעים אותם שיש בעיה ?

תודה רבה !

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי

ניגשתי למוסך בחולון מוטורס.

לטענתם, אין בעיה במזגן.

בכל זאת עשו פעולה מסויימת, הוציאו את הגז והחזירו חזרה, ואקום לדעתי.

הרכב עדיין באחריות, מנהל המוסך אמר שאולי עכשיו המדחס ייצא מפעולה לעיתים רחוקות מדי,

ורם עדיין יפריע, אז שאפנה אליהם שוב.

למה לעזעזל מדחס צריך לצאת מפעולה, כשהמזגן מכוון על מינימום מע' ??

בכל מקרה, הבעיה עדיין קיימת.

המדחס נכנס ויוצא מפעולה לסירוגין, כל 10 שניות בערך.

יוצא שחצי מהזמן המזגן למעשה לא בעבודה.

לפני שאני ניגש שוב למוסך, אפשר לקבל המלצה על איש מיזוג מקצוען שניתן לסמוך עליו שיבצע לי בדיקה וייתן חוות דעת ?

תודה רבה !!!

אולי במוסך אחר, מורשה היבואן, יבצעו בדיקה מעמיקה יותר ויאבחנו את מקור הבעיה.

ראשית יש לבדוק שכמות הגז במע' מתאימה למה שצריך להיות.

בברכה - רפי לין

פורסם

לא יודע לגבי האאוטלנדר, אבל אצלי בלאנסר 2016 המצב דומה - בקרת אקלית מכאנית. לא מדובר על כל 10 שניות, אבל המדחס עובד לסירוגין באופן קבוע, ואפילו שומעים אותו בבירור (קליק) כאשר הוא נכנס לפעולה (יכלו קצת לעדן את העניין הזה במיצובישי). מצד שני אני לא מרגיש שיוצא אויר לא קר כשהמדחס לא בפעולה. בקיצור, לא בטוח שפעולת המדחס, הדלקה וכיבוי כל הזמן, זו תקלה. תוודא שאכן בין לבין יוצא אויר לא קר. ניסית לבדוק את הפעולה במצב auto?

פורסם

למיטב ידיעתי כל המזגנים ברכבים מהשנים האחרונות הם מסוג אינוורטר, כלומר מדחס המזגן עובד כל הזמן ללא הפסקה, ברמת עוצמה המתאימה לטמפרטורה שנבחרה (תפוקה משתנה).

 

בעוד מדחסי המזגנים הרגילים שהיו בעבר, פעלו בעוצמה הקירור המרבית (הוציאו אוויר בטמפרטורה המינימלית 15, 16 מעלות) והפסיקו לפעול ונדלקו מחדש לסירוגין, כדי להביא את הטמפרטורה בתוך הרכב לזו שנבחרה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 14.10.2018 בשעה 21:41, Gili_R כתב:

שלום

רכשתי מיצובישי אאוטלנדר 2017 מיד ראשונה.

הרכב עדיין באחריות.

המזגן מוגדר על 15 מעלות, הטמפ' הכי נמוכה.

שמתי לב המזגן, בקרת אקלים, מוציא אוויר קר, לסירוגין.

20-30 שניות אוויר קר, ואז לכמה שניות אוויר רגיל.

כך באופן קבוע.

פתחתי מכסה מנוע, וגיליתי שהמדחס עובד 8- 10 שניות, יוצא מפעולה ל 8-10 שניות, שוב נכנס לפעולה 8-10 שניות, יוצא, וחוזר חלילה.

כך באופן קבוע.

פניתי לאחר המוסכים המורשים. לדעתי הבדיקה שבוצעה אינה רצינית. שמו מד טמפדטורה על הפתחים.

ממילא לוקח זמן למד הטמפרטורה להציג טמפקטורה נכונה, אז אני לא יודע במקרה שלי כמה בדיקה זו רלוונטית.

אמרו לי כך עובד מזגן עם בקרת אקלים, וברגע שהוא מגיע לטמפרטורה, הוא יוצא מפעולה.

מעבר לזה שכבר נסעתי ברכבים עם מזגן בקרת אקלים, וזה לא התרחש, פעילות המזגן לא באופן זה לא נראית לי הגיונית.

בכלל, זה קורה מרגע ההנעה, ואין מצב שהרכב מנגיעה לטמפרטורה מייד עם ההנעה.

במוסך שאלתי לגבי איש מיזוג ייעודי, הפנו אותי למישהו שאמור לתת מענה במסגרת האחריות.

ראשית פניתי אליו טלפונית, אמר שזה מצב תקין.

פניתי טלפונית לאיש מיזוג אחר, טען שזה ממש לא תקין.

בהנחה שזה באמת לא מצב תקין, למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה ?

ומה אני עושה עכשיו עם כלמוביל ?? איך משכנעים אותם שיש בעיה ?

תודה רבה !

היי, יש לי את אותה הבעיה באאוטלנדר.
זוכר אולי להגיד לי מה היה עם זה בסוף?

 

פורסם

זה אופי הפעולה של המזגן במיצובישי! זאת לא תקלה
לא הצלחתי להבין את השיקול בתכנון הזה.
להבנתי יש רגש טמ"פ שיושב על המעבה הפנימי ואחראי על דיווחי הטמפרטורה של המעבה למניעת קיפאון
קראתי איפשהו שהיו שהרחיקו את הרגש המהעבה וזה שיפר או פתר את הבעיה בכך שהבקר לא זיהה טמ"פ נמוכה במעבה ולא ניתק את המדחס
להגיע לרגש הזה צריך לפרק חצי רכב.

רק לעשות סדר בדברים, המזגן מקרר מצויין והוא חזק מאוד, מה שמפריע זה אופן העבודה ואני מסכים איתך
הדרך להקטין את הזמן בו המדחס מתנתק היא מהירות איורור גבוהה, בה זרימת האוויר החם על פני המעבה מקטינה את התופעה.
בסופו של יום גם אני עשיתי מדידות טמפרטורה, גם בחלל הרכב וגם ביציאת המזגן והמספרים טובים מאוד...אבל כן... מעצבן קצתץ

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

זה אופי הפעולה של המזגן במיצובישי! זאת לא תקלה
לא הצלחתי להבין את השיקול בתכנון הזה.
להבנתי יש רגש טמ"פ שיושב על המעבה הפנימי ואחראי על דיווחי הטמפרטורה של המעבה למניעת קיפאון
קראתי איפשהו שהיו שהרחיקו את הרגש המהעבה וזה שיפר או פתר את הבעיה בכך שהבקר לא זיהה טמ"פ נמוכה במעבה ולא ניתק את המדחס
להגיע לרגש הזה צריך לפרק חצי רכב.

רק לעשות סדר בדברים, המזגן מקרר מצויין והוא חזק מאוד, מה שמפריע זה אופן העבודה ואני מסכים איתך
הדרך להקטין את הזמן בו המדחס מתנתק היא מהירות איורור גבוהה, בה זרימת האוויר החם על פני המעבה מקטינה את התופעה.
בסופו של יום גם אני עשיתי מדידות טמפרטורה, גם בחלל הרכב וגם ביציאת המזגן והמספרים טובים מאוד...אבל כן... מעצבן קצתץ

מזגן מקרר למשך 20 שניות ואז על אוורור למשך 20 שניות
קורה גם מיד בתחילת נסיעה


לא נשמע הגיוני בשום צורה. לכן אני מתעניין מה היה בסוף אצל פותח השרשור

פורסם

אז יכול להיות שחסר לך גז... זה כנראה לא המקרה
אצלי בימים חמים המזגן עובד כמה דקות שלמות לפני הניתוק הראשון וגם אז הניתוקים יחסית קצרים
תתחיל אצל מזגניסט בבדיקת לחצים

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...