Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי יד 2, 155,000 ק"מ - התייעצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מצאתי רכב למכירה, מיצובישי לנסר הדור החדש, שנת 2010, מנוע 1.5 ,דגם INVITE אוטומט, יד שניה (יד ראשונה ליסינג פרטי). הבעלים של הרכב אומר שהרכב אצלו כ 5 שנים וכול אותו הזמן הרכב טופל במוסך המרכזי. יש את כול הקבלות והוא מוכן לגשת איתי למוסך להוציא את כול הסטוריית הרכב (הבעלים נשמע די אמין) . כמו כן, הוא אמר שמישהו נכנס בו "בקטנה" והחליפו פגוש קדמי, כנף ופנס בצד אחד - גם במוסך המרכזי ואמור להיות תיעוד במוסך. (תמונות בנתיים אין לו). כמו כן, כאשר שאלתי האם החליפו שמן גיר ומתי (כי אני שמעתי שזה חשוב ויקר :-) ) קיבלתי תשובה שהוא לא יודע, אך בהסטוריית טיפולים ניתן יהיה לבדוק.

קילומטראז של הרכב 155,000. מחיר הרכב 21K וקצת גמיש.

מה דעתכם, כדאי לקנות את הרכב ? אני מחפש רכב משפחתי שישרת אותי לפחות 6 שנים ורצוי יותר. נוסע כ 15K קילומטר בשנה, רובם בעיר ויש הרבה עליות וירידות...

אם אתם חושבים שכדאי לקנות את הרכב , אלו עוד דברים כדאי לי לשאול את הבעלים/לבדוק לפני הבדיקה במכון/הקניה).

×
×
  • תוכן חדש...