Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט בתור רכבים עממיים בטוח שיש, הרי זה רכב אירופאי, הכוונה שלי הייתה שאנשים שמחפשים רכבי ספורט לא יפנו לסיאט באירופה ובעולם, כאן אנחנו עושים את זה כי אין לנו ממש ברירה, ועדיין תג המחיר של הלאון קופרה הוא רבע מליון שקל. פולקסווגן בבסיס ובחזון שלה נוצרה על מנת ליצור רכבים עממיים - אני לא מדבר כאן על אאודי.

 

לא חושב שקופרה נחשב כרכב עממי, בכל העולם. בנוגע לתירוץ שאי אפשר לעשות שום דבר בארץ, אפשר. יש מספיק כבישים שיתנו לך להשתולל

 

יש כבישים שיתנו לך להשתולל אבל תצטרך לנסוע שעה, שעתיים 3 בשביל להגיע אליהם, עד אז תצטרך לעבור הרבה באמפרים, כבישים שבורים ופקקים - אם לא תתייאש עד אז אז בהחלט אתה יכול להנות מהרכב.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פות"ש - תשאיר תקציב לאופניים. רישיון לא יהיה לך הרבה זמן.

(וזה במקרה טוב. על עו"ד ואורטופד אני אוותר הפעם).

פורסם
פות"ש - תשאיר תקציב לאופניים. רישיון לא יהיה לך הרבה זמן.

(וזה במקרה טוב. על עו"ד ואורטופד אני אוותר הפעם).

 

תגובה משעשעת, רק שלא נשכח שהקופרה היא אחד הדגמים הנוחים של הלאון והגולף ג'יטיאיי היא אמת המידה של הוט-האץ מבחינת נוחות ופרקטיות.


×
×
  • תוכן חדש...