Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I800 - "החלפת מנוע" ?


אבינעם ק.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

תקלה ברכבי שעבר 170,000 ק''מ .

במהלך נסיעה רגילה,ללא סימני אזהרה , יצא עשן לבן מהמפלט , ומפתחי כניסת האויר למנוע . עצרתי בשוליים,והמנוע כבה . בהתנעה ''מגמגם'' עם עשן לבן (בכמויות) מהמפלט ומפתחי כניסת האויר .

גררתי הרכב למוסך יונדאי.

הסבר המוסכניק : כנראה מעבר שמן סתום ליחידת הטורבו , גרם לקילקול הטורבו , כנראה גם נכנסו שבבי מתכת מהטורבו לתוך המנוע ונגרם לו נזק . צריך להחליף מנוע וטורבו .

האם הגיוני ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...