Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שישה חודשים הזמנתי צינורות בלם מהאתר האמריקאי טריקטייפ. הצינורות עלו 71$ המשלוח 15$

סה"כ 86$.

מבירור המחירים בארץ אז זו הייתה קניה משתלמת.

אלה ש...חלף חודש והצנרת לא הגיע, למרות שבאתר צויין שההזמנה נשלחה .

נסיונות התחקות אחר ההזמנה העלו חרס, ניסיתי להפעיל קשרים עם מנהלת סניף הדואר המקומי שהבטיחה לי ששום חבילה לא הגיעה אליה.

ניסיתי לדבר עם נציגי המכס (שגם אותם אני מכיר אישית) ובאמת לאחר ניסיונות רבים מצידם לעזור לי - לא נמצאה שום חבילה.

פניתי לשון מהאתר והסברתי לו את הדברים, הוא מצידו אמר שהחבילה נשלחה ונתן לי את מס' האיתור שלה

עם המס פניתי שוב לדואר ושם נאמר לי שאין - לא קיימת - חבילה עם מס' כזה.

פניתי שוב לשון שהבטיח לי שחבילה נוספת יוצאת ממנו אלי - למרות שהוא חזר וטען שהוא שלח את הראשונה.

עבר עוד חודש ועוד אחד שבמהלכם אני ושון מנסים להבין למה לוקח לחבילה כל כך הרבה זמן להגיע.

היא הגיע בסופו של דבר - לאחר חצי שנה.

ואז הגיע מייל משון שאומר שהחבילה המקורית חזרה אליו מ י ש ר א ל ! עם פתק שבו נאמר שלא היה לה דורש.:x

 

אין לי מה להגיד, חוץ מישר כח לשון על כך שלאורך כל הדרך לא התנער מהאחריות למרות שלא היה חייב (באתר מצויין שחבילות בערך נמוך מ100$ לא מבוטחות)

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

ושוב פעם, עוד מקרה שבו ישראלים צריכים ללמוד ממנו,

בגלל זה שונאים ישראלים בכל העולם, כי אין פה לאף אחד סבלונות, וכל אחד דואג לתחת של עצמו, מרגיז!:evil:

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

מעניין מה עשית לא נכון.

 

אני מזמין מחו"ל לפחות חבילה אחת בחודש (למעשה, כרגע בדרך אלי מארה"ב יש חמש.. :shock: ,

שלוש עם חלקים למכונית על שלט רחוק, רביעית מאמאזון, חמישית עם Arai VX Pro..

חודש כבד פיננסית :| ) ואני לא זוכר שמשהו לא הגיע אלי בשנים האחרונות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...