Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סוזוקי סוויפט שנת 2001

הסיפור התחיל אחרי ניקוי מצערת פתאום הטורים התחילו לעלות בצורה קיצונית עד 4K בP או בN

הלכתי למוסך ראשון אמרו לי שאני צריך להחליף את כל המצערת.

אחרי שחיפשתי מצערת לרכב כזה לא מצאתי (מוסך מורשה רצה אלף+ אז לא רלוונטי)

פירקתי את כל המצערת וניקיתי אותה שוב, יש לציין שהסנסור TPS שיושב על המצערת לא היה מתוח בכלל הקפיץ שלו.

אח"כ החזרתי והטורים קצת יותר נרגעו אבל עדין היו גבוהים...

המוסכניק שלח אותי לחשמלאי רכב שחיבר את הרכב למחשב ששם היה כתוב

throttle position sensor voltage too high

והוא גם טען שצריך להחליף את כל המצערת.

הלכתי לעוד מוסך שם הוא ניתק את חיישן זרימת אוויר והטורים הסתדרו..

חשבנו שזה החיישן, הזמנתי אחד מחו"ל ואחרי שהוא הגיע החלפתי אותו.

בגלל שהמנורת צ'ק אנגינג היית דולקת כל התקופה הזאת חשבתי שאם אני יאפס את מחשב הרכב

זה יעלם...אחרי שאיפסתי את המחשב (המצבר היה מנותק כמה שעות) הטורים שוב פעם התחילו להשתגע...

עכשיו בP הם נעים בין 2000 ל 2500 סל"ד.

כשאני מדליק את המזגן הטורים יורדים.

אשמח לרעיונות ולעזרה

תודה

פורסם (נערך)

אסור לגעת סתם ככה בחיישן tps הוא מגיע מכוון בדיוק מהחברה על המילימטר וכל נגיעה בו יכולה לשבש את המצערת. ייתכן ולא יהיה מנוס מלהחליף את כל המצערת.

אתה יכול לצלם את החיישן בחיבור שלו למצערת ולהעלות לכאן?

כי ישנם חיישני tps שיכולים לשחק איתם בכיוון בדיוק בחיבור שלהם למצערת ואולי זה רק מה שנחוץ אצלך...

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

אהלן מאור, תודה על התשובה שלך...

כן, אפשר לשחק עם החיישן הזה להזיז אותו ימינה ושמאלה ואז להדק את הברגים..

לצערי כל משחק איתו לא משנה כלום.

גם אם אני מנתק אותו אין כל השפעה על הרכב גם כשהוא מונע וגם כשהוא לא מונע.

(שאלת קיטבג, מה התפקיד שלו ? ) הזמנתי יחידה חדשה כזאת מחו"ל מחכה לה.

עדין לצלם את החלק ?

פורסם

לא, אבל בהחלט רעיון טוב...אבדוק היום.

אבל איזה חיישן לבדוק? את החיישן שעל המצערת או את החיישן זרימת אוויר ?

פורסם

לא הזמנתי מצערת... הזמנתי חלק שיושב על המצערת...

תגידו... יש אפשרות ללכת לפירוקיה ולהתחיל לבדוק חלקים או שהם לא נותנים ?

פורסם
אז נישאר כניראה להמתין רק למצערת.

היי תומר ייתכן ויש לי אופציה לעזור לך עם זה

אנא צור איתי קשר בהודעה פרטית אם תרצה :)

פורסם

ביום שבת האחרון הלכתי לכפר ערבי ושם לא יודע איך המוסכניק הצליח להוריד את הטורים ל600 סל"ד.

חזרתי שמח וטוב לבב. אפילו נסעתי עם מזגן! והאוטו נסע סבבה.

למחרת ראיתי שזה עלה לאלף סל"ד ואחרי נסיעה כשאני מכניס לP זה עולה ל1500 סל"ד.

צלצלתי לאותו מוסכניק ולטענתו הוא לא יודע (הוא לקח את הרכב למוסכניק אחר).

למישהו יש מושג מה הוא עשה ?

×
×
  • תוכן חדש...