Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני רוצה להיכנס לעולם הדיטיילינג כתחביב חדש, וזה נושא שחקרתי המון עליו. למדתי מהמון סרטונים, ואפילו רכשתי שלל מוצרים וכלי עבודה.

 

לצערי בפרויקט האחרון שלי שהוא דיטיילינג לאאודי A3 של אחי, עם כל הבטחון שצברתי מהסרטונים - הגעתי עם הכלים, ורציתי להתחיל בפוליש פשוט לאחר שהרכב נוקה והעברתי עליו פלסטלינה.

 

פעם ראשונה שהשתמשתי במכונה והיה לי קשה לשלוט עליה נורא. היא הסתובבה לכיוונים שלא רציתי ולפעמים "עפה" לי מרוב הכוח, למרות שהורדתי לדרגה נמוכה. החומר התפזר לכל עבר למרות ששמתי נקודות קלות על הפד ואז "מרחתי" אותו לפני שהתחלתי עם המכונה.

בסוף לצערי כנראה בגלל התקנה לא נכונה שלי של הפד חיתוך הוא עף והנייר שיוף של המכונה פגע קלות ברכב והוריד חלק מהצבע.

 

מיותר לציין שאחי התעצבן ואני נורא התבאסתי.

 

מרגיש לי שכל ניסיון שלי לדיטיילינג נכשל למרות כל הרצון הטוב שלי והלמידה האינסופית... כל מה שאני מנסה לא מצליח כמו שהוא מודגם פה בפורום או בסרטונים וזה מתסכל.

 

אם מישהו מומחה או טוב מאוד בתחום, הייתי שמח לייעוץ ועזרה במציאות. אין לי בעיה לעשות זאת בתשלום - יש לי את (רוב) הכלים הנחוצים והרצון ללמוד. אני גר בפתח תקווה.

 

תודה לעוזרים :)

2016 BMW M235i.

פורסם
לא חסר קורסים בארץ, לכל התחום הזה, יש המון תותחים, תשקיע קצת כסף ותלמד מהטובים ביותר!

 

יש לך המלצה על קורסים באזור המרכז? תודה.

2016 BMW M235i.

פורסם
באיזה מכונה אתה משתמש?

 

במכונה הנ"ל - נרכשה מאמאזון.

 

לצערי לא מצאתי באוטוסטור פדים מתאימים, נאלצתי להששתמש בפאד שהיא הגיעה איתו - הצמר שמופיע בתמונה באמאזון.

2016 BMW M235i.

פורסם
יש לך המלצה על קורסים באזור המרכז? תודה.

אנחנו שכנים (פארק אפק - ראש העין) אתה מוזמן לקורס הדרכה חינם (תביא רק שתייה) בתאום מראש, כמובן. 050-3636404 דרך אגב אנחנו יבואנים בענף הדיטיילינג ונשמח לעזור לאח בצרה!

פורסם
אנחנו שכנים (פארק אפק - ראש העין) אתה מוזמן לקורס הדרכה חינם (תביא רק שתייה) בתאום מראש, כמובן. 050-3636404 דרך אגב אנחנו יבואנים בענף הדיטיילינג ונשמח לעזור לאח בצרה!

 

מדהים! אצור קשר מחר, תודה :).

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...