Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יתכן שאתה צודק. קראתי גם כתבה שאמרה מנוע בנזין. המטרה היתה לשדרג את ה 3008gt והיא כאמור דיזלית. לא ברור מספיק איזה מנוע בעירה יהיה אבל זה כן יהיה רכב פלאג אין.

למיטב הבנתי האוצר מקדם תוכנית לביטול ההטבה בימים אלה ממש. יש מצב שזה יבוטל די בקרוב או יצומצם לPURE EV בלבד.

פורסם

אני רוצה קצת להתייחס לעניין הנעה כפולה. אומנם היא באמת הנעה כפולה אבל היא לא 4X4 ומי שמתייחס אליה ככזו מטעה. הארכיטקטורה כאן שיש מנוע קדמי ומנוע חשמלי אחורי ויש תיבה שמסנכרנת בינהם. אבל כדי שהרכב יחשב 4X4 חסר לנו דיפרנציאל אמצעי שמווסת את העברת הכוח בין הסרנים, ככה שמי שחושב שרכב כזה לא יחליק בעליות מצופות פודרה או יזנק בלי לפרפר ברטוב עלול להתאכזב קשות.

פורסם
למיטב הבנתי האוצר מקדם תוכנית לביטול ההטבה בימים אלה ממש. יש מצב שזה יבוטל די בקרוב או יצומצם לPURE EV בלבד.

רוני נראה לי שהתכוונת לצוטט אותי? בכל אופן, לא מפתיע אותי בכלל, כפי שכתבתי מקודם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אז גם אני הצטרפתי ליבגני באירוע של מיצובישי,

ואני דווקא רוצה לגעת באירוע ועם הקיום שלו ופחות ברכב עצמו. היות שאני יודע שכל (אבל כ-ל) היבואנים קוראים אצלנו, אני אנצל את הבמה הזו להגיד להם במילים יפות שיפסיקו לישון על האף ויתחילו להרים אירועים דומים. וישא"ק.

באירוע נכחו לא רק בעלי אאוטלנדרים PHEV אלא גם (ובעיקר) לקוחות פוטנציאליים. אם הייתי צריך להמר, הייתי אומר שמתוך 20 ומשהו המשתתפים באירוע, לא יותר מחמישה-שה אנשים היו בעלים של PHEV ולא יותר מעשרה אאוטלנדרים בסך הכל.

בגלל שאני כבר מכיר את הרכב לא נהגתי בו ואני לא אחזור על מה שיבגני אמר - כי ההתרשמות שלי ממושב הנוסע הייתה דומה - שקט יחסית, קשיח יחסית, מרווח מאוד ותא מטען קטן יותר מבגרסה הרגילה אבל עדיין אחלה, אבל האנשים האחרים? האירוע הזה בשבילם לא יסולא בפז.

 

החל מההדרכה הטכנית המקיפה ומענה על כל השאלות (אבל באמת כל השאלות, גם כאלה שהיה ברור שרלוונטיות רק לשואל ומבזבזות את הזמן לשאר הנוכחים בחדר), דרך הצגת הרכיבים של הרכב ומערכת ההנעה על רכב אמיתי והסבר על כל אחד מהמרכיבים (מכל הנוכחים רק גברת אחת הרימה יד כששאלו "מי ראה את האוטו שלו מלמטה") וכלה בנסיעת מבחן (שהייתה קצרה ממה שגם הצוות רצה - בגלל ריבוי השאלות) שאמורה להראות את היכולות של הרכב ולא סתם ראשון-שני-שלישי-מסביב-לבניין, ארוחת צהריים, ויחס אישי מאנשי מפתח ביבואן.

 

בקיצור, כמו שהם התחילו עם מובילי הדעה שלנו, כלמוביל השכילו לעשות גם ללקוחות פוטנציאליים, ואני בטוח שאם באירוע השתתפו אנשים שהיו על הגדר לפני כן, הם שוכנעו חד משמעית אם האאוטלנדר PHEV אכן מתאים להם.

 

פבל.

 

 

נ.ב - רק לתקן כמה דברים לגבי ה-A3: קודם כל היא "לא ג'יפ", וזה חיסרון משמעותי עבור הרבה אנשים. הגיוני או לא אני לא יכול לשפוט (לדעתי ממש לא) אבל איט איז וואט איט איז. והיא כאמור לא 4X4, מה שהאאוטלנדר חד משמעית כן. ההגדרה של 4X4 דורשת שכל הגלגלים יקבלו כוח, וזה מתקיים פה. אמנם אין דיפ' מרכזי, אבל יש מחשב ובקרת משיכה שיודעת להתאים את המהירות של כל גלגל לכמות האחיזה שיש לו. אגב דיפ' מרכזי - יש הרבה רכבים שהוא לא קיים בהם, הם גם משתמשים בבקרת משיכה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...