Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת מצמד חורקת בפיגו 107


erez1111
שימו לב! השרשור הזה בן 2244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ממש אתמול רכשתי פיגו 107 ידנית הרכב מעולה אבל יש כמה בעיות מינוריות שמפריעות לי :

1. הדוושה מפרידה יחסית גבוה ( הרכב עבר 58 KMׂ) זה האופי של הדוושת קלאץ ברכב הזה ?, או שפשוט היא התקצרה ותזדקק להחלפה בקרוב,יש לציין שאין שום החלקות והילוכים נכנסים ללא בעיה .

2. גם שהמנוע עובד/כבוי יש חריקה מעצבנת כזו כמו של ציר ישן של דלת מכיוון הדוושת קלאץ, איך ניתן למנוע את זה?

 

תודה רבה ממתין לתגובותכם המשכילות ומהקצועיות . :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרעש מגיע מאיזור הדוושה עצמה אז גירוז הציר יכול לתת לך את הפיתרון לשקט. מבחינת גובה הדוושה ונקודת ההפרדה אם היא גבוהה מידי ואני מניח שמדובר במשאבת קלאצ ולא כבל אז רוב הסיכויים שתצטרך החלפת קלאץ בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה כבל או לא ? ביינתים אין החלקות והרכב נוסע מעולה איך אני אדע שהקלאץ יתחיל לגסוס? בחיים לא נתקלתי בהחלקות אני לא יודע למה לצפות איך זה אמור להרגיש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רק כבל. הקלצ ברכבים הקטנים לא נוטה להחזיק המון זמן. סביב ה60 אלף +-.

בטרם ההחלפה ומידי שנה מומלץ לבצע בדיקה לכיוון הקלאצ.

בכל מקרה כל עוד אין החלקה אין טעם להחליף .כאשר מתחילה החלקה לטפל בהקדם כדי לא לפגוע בגלגל תנופה.

לגביי החריקה כנראה שגירוז אמור לפתור את הבעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע במקרה תיקנתי בעיה דומה בטווינגו לפני יומיים, אחרי שנים שסבלתי בשקט. בעבר ניסיתי לשמן ולגרז אבל לא עשיתי את זה במקום הנכון, הגישה קשה, אתה צריך לגרז את הכבל קלאץ מהכניסה שלו לתא הנוסעים ועד החיבור שלו לדוושה, מה שחורק זה הכבל שזז בתוך הבית שלו.

אצלי נסעתי כבר 100 אלף קילומטר ולא החלפתי קלאץ', כבל קלאץ' נקרע פעם אחת והחלפתי. הקלאץ' מחליק לפעמים במהירות נמוכה אבל זה ככה מאז שקניתי את האוטו ולא מפריע. הוא מחליק כשאתה משחרר את הדוושה ואז האוטו רועד קצת עד שהוא נתפס.

אני חושב שאתה מתבלבל, כשהכבל חדש הנקודת הפרדה גבוהה, וככל שהוא מתבלה ונמתח הנקודת הפרדה נהיית נמוכה יותר והלחיצה על הדוושה יותר קלה. בדוושה יש מנגנון שנועד לווסת את המתיחה של הכבל בכל מקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון גובה חיבור הנקודה בקלאצ וחופש הדוושה מתבצע מתוך תא המנוע . כמו כן יש לבדוק את גובה הדוושה מהרצפה ולכך נועד הבורג שבדוושה.

את כבל הקלאצ קשה להכניס גריז. אני ניקיתי והכנסתי לתוכו שמן מנוע .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שרכשתי את הרכב בגירסה הידנית שלו , והקלאץ מפריד יחסית גבוה אז אם הבנתי אתכם נכון אם הקלאץ אצלי מפריד גבוה זה אומר שהוא חדש וכשהוא מתבלה אם נקודת החיכוך נמצאת בלחיצה יותר עמוקה זה אומר שהוא התקצר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוך כשהוא חדש הוא תופס למטה יותר. עם הזמן נקודת החיבור מורגשת למעלה יותר. בכבל לא הידרואלי כמו שלך יש לבדוק ולכוון אם צריך מידי שנה עד שכבר הקלאצ נשחק וכבר צריך להחליף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...